LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Landal Greenparcs
Re: Landal Greenparcs
Ik vind bungalowparken van Landal ondermaats, ze hebben meestal een zwembad dat niet onderdoet voor de 'betonbak' oftewel het is gelijk aan een sportfondsenbinnenbad... Horeca is veel slechter dan bij andere ketens en bovenal heel prijzig en activiteiten op het park zijn er nauwelijks, en als ze er al zijn zijn ze niet in een sfeervol centrumgebouw.. en toch vraagt landal de volle mep! Een bungalow waar je 'verplicht' beddengoed moet bestellen, reken het dan maar bij de prijs in! Overigens heeft Landal ook heel brakke bungalows in het programma, op dat punt doet roompot het veel beter dan landal!
Jeffrey, bij Landal betaal je voor de ruimte en de rust. Je hebt veel ruimte om de bungalows (bijna allemaal vrijstaand). De voorzieningen zijn inderdaad minder dan bijvoorbeeld Center Parcs maar dat alle zwembadeb betonbakken zijn is een beetje overdreven. Ze hebben geen subtropisch gebeuren maar gewone zwembaden met een glijbaan en vaak wat bubblebaden. Niets verkeerd mee, het ligt eraan wat je zoekt.
Even off-topic: Tis gewoon schandalig hoe sommige bezoekers hier tekeer gaan! Het lijkt alsof ze bepaalde gasten moeten hebben. Hier is de heer of mevrouw hamers de klos. Ergens anders nel-foppe, Louis of AK. Vaak is ook Bekkum de pineut en ikzelf helaas ook! Dit is toch schandalig?! Er wordt steeds op de persoon gereageerd en niet inhoudelijk op het onderwerp van de topic. Dit moet echt eens gaan stoppen. Maar hoe?? Ik zou het niet meer weten. Het beste is om zo min mogelijk te reageren, want reageren is voer voor ze
Als landal je veel minder bied, hebben ze ook minder kosten, dus mag de prijs daar ook wel naar zijn, maar zelfs dat is niet zo!
Ruimte kost ook geld.
Bij Landal zitten gemiddeld veel minder gasten op een vierkante meter in vergelijking met CenterParcs, dus minder opbrengsten per vierkante meter.
Bij Landal zitten gemiddeld veel minder gasten op een vierkante meter in vergelijking met CenterParcs, dus minder opbrengsten per vierkante meter.
Landalparken zijn aanzienlijk kleiner, al vanaf 66 bungalows, waar er bij CP toch minimaal 400 staan! Landal parken liggen ook meestal niet op dure grond en onderhoud aan de bungalows kost niets want meeste bungalows zijn bij landal in particuliere handen...
En die particulieren krijgen er zeker niets voor??? En CP liggen zeker wel op dure grond?? Haha!
En precies, parken van 66 bungalows die ruim opgezet zijn. Daar komt dus minder binnen dan een CP met 400 hokjes voor 6 personen. Dus komt er bij CP veel meer in het laadje en kunnen ze dus ook meer facaliteiten neerzetten. Feit blijft dat voor beide formules een doelgroep aanwezig is. je maakt zelf de keuze!
En precies, parken van 66 bungalows die ruim opgezet zijn. Daar komt dus minder binnen dan een CP met 400 hokjes voor 6 personen. Dus komt er bij CP veel meer in het laadje en kunnen ze dus ook meer facaliteiten neerzetten. Feit blijft dat voor beide formules een doelgroep aanwezig is. je maakt zelf de keuze!
Geachte alias hamers
U wilt zeker wraak nemen door met mij naam het vorige bericht te plaatsen.
U weet natuurlijk niet wie ik ben maar ik ben in staat u email adres en naam te achterhalen.
Als ik u was zou ik onmiddelijk stoppen met deze actie.
want ik schroom niet om juridische stappen te ondernemen.
U wilt zeker wraak nemen door met mij naam het vorige bericht te plaatsen.
U weet natuurlijk niet wie ik ben maar ik ben in staat u email adres en naam te achterhalen.
Als ik u was zou ik onmiddelijk stoppen met deze actie.
want ik schroom niet om juridische stappen te ondernemen.
want ik schroom niet om juridische stappen te ondernemen
Nou, dan zou ik wel eens willen weten wat u dan gaat doen. U hebt gewoon uw naam niet geregistreerd en een ander heeft dat wel gedaan. Da's natuurlijk erg flauw van die meneer of mevrouw maar juridische stappen hiertegen ondernemen lijkt me onwaarschijnlijk.
Waar heeft u het over, hamers1? Ik gebruik mijn eigen achternaam sinds gisteravond en ik lees nu dat u hier iets aan gaat doen?? U bent niet de enige Hamers op de wereld!
Groeten,
Theo Hamers
Groeten,
Theo Hamers
Oei meneer G.Ast, wat een goed doordachte reactie weer! Het is duidelijk te merken dat het merendeel nooit bij CP is geweest, want de bungalows zijn alles behalve hokjes...
Nou Jeffrey, echt groot zijn ze niet. Laatst met 8 personen in zo'n huisje gezeten en we kregen toch ook een hokkerig gevoel. Vooral bij slecht weer.
Kleine keuken
Kleine woonkamer
Slaapkamers te klein en gehorig
Bedden te kort en zeer slechte matrassen
Badkamer wel ruim maar alle voegen onder de schimmels
Koelkastje die voor 2 personen net groot genoeg is
Zitmeubilair doorgezakt, je krijgt pijn in je rug als je daar een avondje op zit
Eettafel is wel lekker groot (da's dus positief)
Tuin met direct zich op je buren en andersom, dus weining privacy
Gelukkig een geweldig zwemparadijs!! Dat maakt wel iets goed....totdat je weer terug gaat naar je huisje....
Personeel is wel superaardig!!
Nee sorry, voor een prijs waar je van schrikt verwacht je toch iets betere accomodatie!
Kleine keuken
Kleine woonkamer
Slaapkamers te klein en gehorig
Bedden te kort en zeer slechte matrassen
Badkamer wel ruim maar alle voegen onder de schimmels
Koelkastje die voor 2 personen net groot genoeg is
Zitmeubilair doorgezakt, je krijgt pijn in je rug als je daar een avondje op zit
Eettafel is wel lekker groot (da's dus positief)
Tuin met direct zich op je buren en andersom, dus weining privacy
Gelukkig een geweldig zwemparadijs!! Dat maakt wel iets goed....totdat je weer terug gaat naar je huisje....
Personeel is wel superaardig!!
Nee sorry, voor een prijs waar je van schrikt verwacht je toch iets betere accomodatie!
Nee dat lijkt mij geen succes met z,n achten in zo,n huisje.
Dan kan je beter een huis huren in bv.Tjechie of Normandie, Bretagne.
Daar kan je "normale" huizen huren erg ruim, maar ja het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Dan kan je beter een huis huren in bv.Tjechie of Normandie, Bretagne.
Daar kan je "normale" huizen huren erg ruim, maar ja het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Klopt Bekkum. Voor iets meer geld huur je via bijvoorbeeld Happy Home een geweldige villa met prive-zwembad in Zuid-Frankrijk. Hebben we al meerdere malen gedaan. Echt helemaal geweldig!!
Gelukkig betaal je dan ook nog eens scheel aan de reis naar Tsjechie toe. Zodat we straks weer kunnen zeuren dat de benzine weer te duur is.
Ja Gast van 12.02 als je zo praat moet je helemaal niet op vakantie gaan, maar ja je hoeft natuurlijk niet voor Tjechie te kiezen en zijn ook wel bestemmingen dichterbij waar je ruime huizen kan huren.
Precies, Bekkum. En als je op vakantie gaat naar een prive-huis met zwembad dan moet je niet gaan zeuren over een paar euri aan brandstof!
Nee Jeffrey, laten we met z'n allen lekker BUMA naar CenterParcs gaan. Daar heb je pas lol! Nou ik ga liever naar m'n villa met privezwembad die overigens zeker niet altijd in the middle of nergens staan! En "saai", dat heb je zelf in de hand