LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Betty

Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Betty »

Wij zijn afgelopen zomer naar Meerdal geweest, we hadden een VIP cottage gehuurd.
Op de website en in de brochure van Centerparcs stonden de VIP cottage afgebeeld en dat zagen we wel zitten. Toen we daar aan kwamen bleek dat de VIP cottage nog niet gerenoveerd was en dus totaal niet op de cottage leek die in de brochure stond. De banken 'met zachte kussens' waren er niet, het terras was groen uitgeslagen en de parasolpoot beschimmeld. Wij hadden juist zo'n cottage genomen voor de banken en terras, omdat er een rugpatient bij was. We hebben een klacht ingediend, maar er werd ons verteld dat we hadden moeten vragen of de cottages in Meerdal waren zoals in de brochure vermeld stond. Belachelijk, als je op de website komt en je klikt op Meerdal en dan op VIPcottage, dan verschijnt eer een foto van een gerenoveerde cottage!!

Nooit geen Centerparcs meer, 1200€ voor 1 week is letterlijk weggegooid geld!!

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Jammer, dat het zo gelopen is.

Wij komen regelmatig bij CenterParcs en zijn zeer tevreden over deze parken (inclusief de diverse faciliteiten).

Gaan binnenkort naar De Kempervennen.
En met de Kerstdagen naar Het Heijderbos.

Groetjes uit Maarssen.

esther

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door esther »

wij gaan ook minimaal 2 keer per jaar met familie of met ons eigen gezin naar center parcs. En dit doen wij al jaren. Nog nooit hebben wij een slechte ervaring gehad. Een keer was de bank door vorige bewoners zwaar beschadigd met een mes. Het park zat vol, maar er kwam iemand een kleed erover leggen, een bloemetje en een schadevergoeding van Hfl.75,-. Alleen goede ervaringen dus met Center Parcs.

ine godschalk.

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door ine godschalk. »

ook wij gaan nooit meer naar het meerdal daar werden we in twee dagen tijd drie keer overgeplaatst de eerste bungalow zat vol ongedierte de tweede was net ontsmet en stonk enorm de derde kregen wij pas de volgende dag aangeboden na een nacht in de tweede doogebracht te hebben en kots misselijk te zijn wel gaan we regelmatig naar andere parken laatst nog naar de vossemeren in belgie ook heel mooi en reuze goed bevallen.jammer alleen dat ze zo erg duur zijn maar met een last minnet is het na hard sparen wel te doen.

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Gewoon af en toe kijken op teletekstpagina 589 op RTL4 of op de internetsite www.centerparcs.nl

Succes.

Mike

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Mike »

Ook wij dachten een leuk weekend Meerdal te beleven, helaas was er ook een autokrakersgilde daar actief, auto opengebroken meer dan 1000 Euro schade, en parkeren daar is op eigen risico.

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Je parkeert overal op eigen risico..........

Betty

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Betty »

Hans, je bent zeker een werknemer van Meerdal....

Ted

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Ted »

Hans niet maar ik wel.

Ted.

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Hans is regelmatig bezoeker op de diverse CenterParcs - parken en we vermaken ons daar prima (met kinderen van 15 en 18). Zomers gaan we naar de camping in het buitenland.

Met de kerst gaan we weer gezellig een weekje naar Het Heijderbos. En laatst zijn we 4 dagen naar De Kempervennen geweest. Voor herhaling vatbaar.

joyce

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door joyce »

Ook wij gaan regelmatig zonder klachten naar centerparks. Heb je wel geklacht bij de receptie? Vaak kunnen ze het snel en goed oplossen.
En ja het is erg duur. Maar kijken eens op hun site en dan bij last minutes.
Heb vorige week geboekt voor komende week een midweek. Korting van 50%!!! Dan is het erg leuk om te gaan!

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Mijn ouders zijn nu (goedkoop) een midweek naar De Huttenheugte.
Op teletekstpagina 589 (RTL 4) staan aanbiedingen en uiteraard ook op www.centerparcs.nl
Wij zijn zelf nog aan de schoolvakanties gebonden, dus zijn we wel duurder uit.

Groetjes uit Maarssen.

galith

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door galith »

OOK WIJ GAAN AL 10 JAAR NAAR CENTERPARCS EN/OF GRANDORADO, WAT NU OOK VAN CENTERPARCS IS, EN IK MOET EERLIJK BEKENNEN, ALTIJD WAS ALLES IN DE PUNTJES GEREGELD, WIJ HEBBEN NOOIT KLACHTEN OF DERGELIJKE GEHAD OVER DE PARKEN, ALLEEN 1 KLEIN PUNTJE, JE HEBT GEBOEKT MET JE GEZINSKORTING, DAARNA KRIJGEN MIJN OUDERS PLUS MIJN SCHOONOUDERS (BEHALVE IK) , EEN NOG BETERE AANBIEDING MET KORTING EN DERGELIJKE, DAT IS OOK HET ENIGE MINPUNTJE, DAAR REST TEGENOVER DAT IK LIEVER EEN WEEKJE CENTERPARCS BOEK IVM DE KLEINE DAN DAT IK OP STRANDVAKANTIE GA, DE KINDEREN HEBBEN VEEL MEER PLEZIER AAN ALLES, ZE DOEN VANALLES VOOR DE KINDEREN,

M VR GR DV :lol: :lol: :lol:

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

CenterParcs kost wel wat, maar er wordt veel geboden.
Wij gaan er graag heen.

Groetjes uit Maarssen 8)

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan jullie van het jaar weer ?

Hans

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Hans »

Natuurlijk :)

receptioniste

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door receptioniste »

Hoi Betty,
Toevallig kwam ik bij deze pagina uit. Ik vind het heel jammer dat je teleurgesteld bent over je verblijf. Heb je je bevindingen gemeld bij de receptie of telefonisch via Rotterdam? Ik werk zelf bij de receptie op Het Meerdal en de meeste van je klachten waren op te lossen door ons.
En nog een tip! Als ik je nog kan overhalen nog een keer te komen neem het type MD625 is een prachtcottage. Groetjes een even helemaal weg medewerker

ericelza

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door ericelza »

Ben in juli naar heilbachsee geweest.

Positief is het hele mooie zwembad. Voor ons (met dochter van 1,5) ideaal. Gescheiden kinderbad. en in het grote bad nog een afgescheiden deel voor de grotere kinderen.

Positief is ook verse broodjes in de ochtend.


Negatief zijn de armoedige staat van de huisjes (in ieder geval ons huisje). Via internet geboekt en met creditcard betaalt. Dit was bij aankomst niet bekend dus konden we nog eens betalen. Het is gelukkig wel maar een keer verrekend.
De restaurants, muv het italiaanse, zijn slecht. Via satelliet was ned 1, 2 en 3 te zien. De ontvangst was echter slecht. Als je iets aanbiedt doe het dan goed of doe het niet.

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

waarom niet eens gedacht aan landal green park goedkopen, meer natuur en minder trainingspakken op het park!! :) :) [/b]

matilde

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door matilde »

Geplaatst op 30 Apr 2003 13:15 door Mike


--------------------------------------------------------------------------------

Ook wij dachten een leuk weekend Meerdal te beleven, helaas was er ook een autokrakersgilde daar actief, auto opengebroken meer dan 1000 Euro schade, en parkeren daar is op eigen risico.



---------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Dat is ook een van de reden dat we alle parken waar de auto niet meer naast het huisje geparkeert mag worden negeren.

Dag centerparcs, dag grandorado, ons zie je niet meer.

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Gesloten