LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nogmaals Oostappen-camping.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
lolke44
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2010 21:32

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door lolke44 »

Wij hadden van 25/7 t/m 4/8 ’10 een grote Wakiki chalet gehuurd op het Prinsenmeer, vanuit de reisgids van Vacansoleil. Aangekomen op de camping en ons na lang wachten de sleutel werd afgegeven gingen wij op weg naar onze chalet. Daar aangekomen wist ik niet wat ik zag. Een sterk verouderde caravan die de naam chalet echt niet waardig is.
Een vieze/oude en sterk gedateerde bouwkeet, daar leek het nog het meest op. Ook hadden wij een Wakiki met 3 slaapkamers gehuurd en dit krot had er maar 2. Hier wilden wij met z’n vieren geen nacht blijven slapen. Onze zoon had een vriend mee genomen en zij zijn allebei 1.85 en ze pasten echt niet op deze ieniemienie bedden (te kort) en het leek wel of de éénpersoonsbedden door midden waren gezaagd om toch maar 2 bedden te creëren. En zo waren er nog veel en veel meer klachten en je betaald er toch ruim 90 euro voor p/dag, terwijl je terecht komt in een soort getto. Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben een klacht ingediend en alles uitgelegd bij de receptie. Ze deden daar weinig mee en ze konden ons niet iets anders aan bieden wat leek op wat wij hadden gehuurd. Ook vertelde ze ons dat de Wakiki niet op deze camping bestond, maar je boekt toch echt dit soort chalet bij Vacansoleil. Ze konden het daar dus niet oplossen voor ons en we zijn die avond hevig teleurgesteld en ontdaan meteen weer vertrokken naar huis. (weer 3 uur rijden)
Ook heb ik nog geprobeerd Vacansoleil te bellen, maar die zijn op zondag gesloten.
Dinsdag toch maar Vacansoleil gebeld en na wat gepruttel van hun kant en beschuldigingen naar het adres v/d Prinsenmeer kregen wij de toezegging dat we ons geld terug zouden krijgen en dat is inmiddels ook gebeurd, dus dat is erg netjes. Ik heb hun uitgelegd, dat je geen reclame moet maken met chalets die niet bestaan, want de mensen betalen er erg veel geld voor in het hoogseizoen en willen graag genieten van hun vakantie op deze 5 sterrencamping. Wat ik met deze mail graag wil bereiken is dat mensen eerst goed moeten uitzoeken of ze wel in het gehuurde object komen, i.p.v. een bouwkeet.Wij hebben gelukkig ons geld terug, maar als je op zoover leest zijn wij niet de enigen met zo’n verhaal, maar niet iedereen durft of kan actie ondernemen en krijgt hun geld terug en dat vind ik bedroevend, omdat ik zeker weet dat er straks nog steeds mensen zijn die op deze manier wordt misleid en dat is dus niet eerlijk, omdat je via Vacansoleil ook nog het volle pond betaald en dat is een hoop geld,

elooijenga
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2010 13:12

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door elooijenga »

Ook wij zijn eind juli begin augustus een week (gelukkig niet langer) in het recreatiepark Arnhem geweest. Wat een aanfluiting!

- 1,5 uur in de rij gestaan om in te checken (waarvan 45 min. in de regen).
- onvriendelijk/ongemotiveerd personeel aan de balie, totaal geen kennis van de omgeving.
- onvriendelijk/ongemotiveerd personeel die de poort bediende.
- onvriendelijk rondscheurend personeel in een golfkarretje.
- oude, volgens mij afgeschreven, stacaravan voor 6 personen (4 personen max!) die verschrikkelijk vies was.
- enz.

Bij aankomst blijkt een besteld kinderbedje niet in de caravan te staan. Om te voorkomen dat er nogmaals een 1 uur gewacht moet worden de persoon bij de poort aangesproken. Deze zou een bedje regelen maar na 1,5 uur nog niets gezien en ook nooit afgeleverd. Toch maar weer in de rij gaan staan en in gesprek geraakt met andere wachtenden. Gelukkig bleek een dame een bedje over te hebben welke we bij haar caravan op hebben gehaald.
Daarnaast was de caravan een vies muf hok, kan me niet voorstellen dat er schoongemaakt was. Magnetron vies, douche vies, toilet vies en lekkage, aanrecht vies, bestek vies enz enz. We zijn eerst een uur aan het poetsen geweest.
Helaas stonden wij hierin niet alleen. Andere gasten bleken dezelfde problemen te hebben, wat duidelijk werk in de rij met wachtenden en mensen die we op het park spraken.

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar, kan me niet voorstellen dat dit park door de ANWB als goed is beoordeeld. Enige positieve punt was de locatie van het park.

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

Ik ben blij dat er geen negatieve reacties zijn over het Blauwe Meer in Lommel.
Ik vind het een heerlijke camping met genoeg vertier zodat je echt de camping niet af hoeft.
Kindvriendelijk en veilig, ook voor de groten zat te doen.
Een week kun je er zo verblijven zonder jezelf te vervelen.
Kan het zonder mijzelf te schamen, aanbevelen.
We wachten met smart op het mooie weer en willen er weer graag naar toe.
Bedenk, je gaat voor jezelf dus leg niet op alle slakken zout, dat is ook lekker voor je eigen gemoed.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Blauwe Meer in Lommel is een mooie camping voor mensen die van fietsen houden,gezien de mooie omgeving.
Voor mensen met kleine kinderen minder geschikt bij slecht weer ivm het ontbreken van een sub tropisch zwembad, grote overdekte speeltuin etc etc.de bistro heeft dezelfde manco,s als de overige Ooststappengroep parken.
Je hoeft inderdaad niet overal slakken zout op te leggen,hoewel je wel een betalende gast bent op een relatief dure camping

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

Henri42 schreef:Blauwe Meer in Lommel is een mooie camping voor hoewel je wel een betalende gast bent op een relatief dure camping
Kijk wel eens bij andere groepen en bekende namen op internet, maar duur vind ik oostappen cq blauwe meer absoluut niet.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hoogseizoen, luxe caravanplaats all in E 42,5 pd, vind ik een prijzige camping voor een park zonder verwarmd binnenbad

Rikro
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2010 14:40

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rikro »

Oostappegroep, daar heb ik geen goed woord voor over.
Smerige zooi

Ik was vergeten op Zoover te kijken.
Wat een spijt had ik daar van.
:idea: KIJK ALTIJD OP ZOOVER. voor wat recenties is het cijfer lager dan een 7 , ga ik er niet heen.


Rikro

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Welke waarde wordt er aan ZOOVER toegekend???

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

:P In oktober tijdens de herfstvakantie via een veilingsite nog even een hele week voor €120 op hengelhoef van Oostappen geweest.
We hebben er geen spijt van,
sta-caravan was goed, bed was iets te kort.
supermarkt was goed
zwemparadijs was supergoed met duidelijk zichtbare badmeesters,
hapjes in het zwemparadijs waren aan de prijs en wat minder in smaak, maar ja.
Volgend jaar weer. :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Rob Electra schreef::P In oktober tijdens de herfstvakantie via een veilingsite nog even een hele week voor €120 op hengelhoef van Oostappen geweest.
We hebben er geen spijt van,
sta-caravan was goed, bed was iets te kort.
supermarkt was goed
zwemparadijs was supergoed met duidelijk zichtbare badmeesters,
hapjes in het zwemparadijs waren aan de prijs en wat minder in smaak, maar ja.
Volgend jaar weer. :mrgreen:

tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

Ooststappen-Astenzwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten
Laatst gewijzigd door Henri42 op 30 nov 2010 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef: tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

zwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten


Welke mening van jou is nu juist?

Henri42 schreef: Ik ben daar met de caravan en 2 kleinkinderen in 2008 en 2009 geweest, alles prima in orde met een prachtig binnenzwembad en perfecte service van het management en personeel :lol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=160

breutjevankeutje

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door breutjevankeutje »

Het is dus een tevreden klant.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

tennis schreef:
Henri42 schreef: tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

zwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten


Welke mening van jou is nu juist?

Henri42 schreef: Ooststappen Genk HengelhoefIk ben daar met de caravan en 2 kleinkinderen in 2008 en 2009 geweest, alles prima in orde met een prachtig binnenzwembad en perfecte service van het management en personeel :lol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=160
Ik haalde 2 campings door elkaar off topic sr :)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:
tennis schreef:
Henri42 schreef: tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

zwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten


Welke mening van jou is nu juist?

Henri42 schreef: Ooststappen Genk HengelhoefIk ben daar met de caravan en 2 kleinkinderen in 2008 en 2009 geweest, alles prima in orde met een prachtig binnenzwembad en perfecte service van het management en personeel :lol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=160
Ik haalde 2 campings door elkaar off topic sr :)


Vind je het niet een beetje flauw, om het bericht achteraf te veranderen.
Hier staat toch duidelijk Hengelhoef, daar is niets met 2 campings door elkaar.
Rob Electra schreef::P In oktober tijdens de herfstvakantie via een veilingsite nog even een hele week voor €120 op hengelhoef van Oostappen geweest.
We hebben er geen spijt van,
sta-caravan was goed, bed was iets te kort.
supermarkt was goed
zwemparadijs was supergoed met duidelijk zichtbare badmeesters,
hapjes in het zwemparadijs waren aan de prijs en wat minder in smaak, maar ja.
Volgend jaar weer. :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Tennes, heb jij niets te doen ?? ben jij ooit op een Ooststappen park geweest, voor jouw plezier en met het stangen te stoppen navolgende:

Ooststappen Asten is beroerd
Ooststappen Hengelhoef is prima.

In mijn 1* lijntje had je de zin : een supermarkt te Asten: kunnen lezen, succes met het recherche werk cq monitoren :lol: :oops:

yelz
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 15:19

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door yelz »

Henri, ik geloof dat jij niks te doen hebt...
zovaak heb je inmiddels al gereageerd. :lol:
Je zou bijna denken dat je ervoor betaald krijgt. :arrow:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:Tennes, heb jij niets te doen ?? ben jij ooit op een Ooststappen park geweest, voor jouw plezier en met het stangen te stoppen navolgende:

Ooststappen Asten is beroerd
Ooststappen Hengelhoef is prima.

In mijn 1* lijntje had je de zin : een supermarkt te Asten: kunnen lezen, succes met het recherche werk cq monitoren :lol: :oops:

Dat is als je op alle topic gaat antwoorden, dan weet je niet meer, wat je ergens anders geschreven hebt.
Kan je dan je eigen berichten niet meer lezen, hier staat duidelijk:
Henri42 schreef:
tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

zwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten
Dus de supermarkt van Hengelhoef is 15 % duurder dan een supermarkt in Asten!

Ik stang niet, maar kijk eens naar jezelf met je briljante wijze van het verbasteren van nickname's, want ik ben niet de enigste!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

tennis schreef:
Henri42 schreef:Tennes, heb jij niets te doen ?? ben jij ooit op een Ooststappen park geweest, voor jouw plezier en met het stangen te stoppen navolgende:

Ooststappen Asten is beroerd
Ooststappen Hengelhoef is prima.

In mijn 1* lijntje had je de zin : een supermarkt te Asten: kunnen lezen, succes met het recherche werk cq monitoren :lol: :oops:

Dat is als je op alle topic gaat antwoorden, dan weet je niet meer, wat je ergens anders geschreven hebt.
Kan je dan je eigen berichten niet meer lezen, hier staat duidelijk:
Henri42 schreef:
tja all in E 120 met 1 gezin, dan kun je nergens spijt van hebben.

zwembad is verouderd, klein en momenteel gesloten
plaza is echt treurig met slechte service en bijbehorend eten
supermarkt plm 15 % duurder dan een supermarkt in Asten
Dus de supermarkt van Hengelhoef is 15 % duurder dan een supermarkt in Asten!

Ik stang niet, maar kijk eens naar jezelf met je briljante wijze van het verbasteren van nickname's, want ik ben niet de enigste!
T lees eens goed, voor jouw begrip !!!!, nogmaals:

De winkel in Ooststappen Asten is 15 % duurder dan de supermarkets in Asten, overigens het doro Asten ligt in Nr Brabant, 10 km van Helmond en Eindhoven af, hopelijk is het kwartje gevallen.

Vraagje kom jij in de parken van de oosstappengroep ? :roll: :oops:

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

Henri 42 reageerd zo vaak onafhankelijk en objectief dat ik deze vakantie gast graag wil uitnodigen om op dit forum te vermelden op welke parken en wanneer hij te gast is geweest bij de oostappengroep.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Rob Electra schreef:Henri 42 reageerd zo vaak onafhankelijk en objectief dat ik deze vakantie gast graag wil uitnodigen om op dit forum te vermelden op welke parken en wanneer hij te gast is geweest bij de oostappengroep.
Dan maar een lijstje voor Rob Electra: lol:

De Berckt in Baarlo, 2 maal in de hemelsvaartsweek, een slecht onderhouden park met een matige infra structuur en kinderopvang in de bistro, niet echt leuk :evil: .
Prinsenmeer nabij Asten, dit park bezoeken we uitsluitend voor het kleine zwemparadijs,we wonen er 12 km vanaf, veel motorgeronk op het water, matige stacaravans met 50 % polen en roemenen,slechte plaza met beroerde bediening. :oops:
Houthalen, ook 2 * geweest in de Hemelsvaartsweek, mooie belgische camping met een schitterend zwemparadijs en een goed onderhouden park. :wink:
Zilverstrand bij Mol bezoeken we komende hemelvaartsweek. :?: :?:

Niet van de Ooststappengroep maar een echte aanrader is De Leistert bij Roggel±±±±±±± schitterende camping :wink:

Gesloten