LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontgoocheld door Centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sophiadevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2006 13:19

Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door sophiadevries »

Of het nu dommigheid is of niet, vannavond viel er een mail in de brieven bus met de volgende tekst:

Duitse parken nu 60% KORTING !!!!!

Mijn state of Happiness ging over in een SADDD state....

Had ik samen met mijn partner in september vol overtuiging een vroege boeking gedaan, met een mooie korting van 20% (dachten wij even goedkoop uit te zijn!!!).

Helaas zijn wij dus gewoon zwaar in het nadeel.

Een reis die ons 521,00 euro heeft gekost is nu in de aanbieding voor 'slechts' 199,00 euro !!!

Auw Auw Auw

Ik moet zeggen dat dit een duur leerproces is maar wij zullen nooit meer deelnemen aan 'vroegboek' akties.

Zijn er nog andere mensen hiervan de dupe geworden??

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door jbroeders »

Laat het weten aan de klantenservice, er is altijd wel bemiddeling mogelijk.

jerema
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2006 16:49

Re: Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door jerema »

Ook wij hadden vorig jaar bij center parcs geboekt met een vroegboekkorting. Hetzelfde verhaal: ook wij kregen daarna aanbiedingen die veel voordeliger waren.
Conclusie: wij hebben besloten niet meer bij center parcs te boeken.
De service bij center parcs is trouwens toch niet om over naar huis te schrijven.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door armiva »

Bij ieder vakantiepark heb je last minute voordeel. Dat heb je ook bij bijv. vliegreizen.
Het voordeel als je vroeg boekt is dat je zeker weet dat er plaats is en je kan een evt. voorkeur nemen.
Dit is niet alleen bi CP maar ook bij Landal, Roompot, enz.

ikke026
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2007 09:26

Re: Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door ikke026 »

Ik heb in begin dit jaar via internet gekeken naar een leuke aanbieding op internet. Had er een gevonden maar wou dit eerst nog overleggen ivm werk etc. Nu heb ik deze per ongeluk bevestigd en heb hierop meteen de klanten administratie gebeld. Het antwoord hier was kan gebeuren wij hebben hem geanuleerd krijg ik een paar weken geleden een brief met daarin dat ik 216 euro mag betalen. Hierop weer gebeld en ze konden mijn telefoon gesprek niet meer vinden en dus moest ik gewoon betalen. Kreeg ik iemand anders aan de lijn en die bracht het terug naar 150 euro. Maar moet ik hier nu mee akoord gaan?
Het is toch hun fout doordat zij het niet genoteerd hebben dat ik toen gebeld had. Ik weet dat ik ook fout ben geweest toen ik geen bevestiging kreeg van mijjn anulering maar...

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Ontgoocheld door Centerparcs

Ongelezen bericht door armiva »

Voordat je het bevestigd moet je nog veel dingen invullen, het kan dan niet zomaar zijn dat je plotseling op de bevestiging hebt gedrukt.
En als je hebt bevestigd en dat later weer wilt annuleren zal je volgens mij toch annuleringskosten moeten betalen.
En als je telefonisch iets regelt vraag dan altijd om een bevestiging, want hoe kan jij of die ander bewijzen wat er in een telefoongesprek is gezegd??

Gesloten