LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] P'tit dejeuner hotel La Chapelle Saint Mesmin Frankrijk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
alaan

P'tit dejeuner hotel La Chapelle Saint Mesmin Frankrijk

Ongelezen bericht door alaan »

Van 2 op 3 september hebben we overnacht in bovengenoemd hotel Bij aankomst in het hotel hebben we 20 euro betaald voor het ontbijt de andere morgen. Die andere morgen hebben we tot tien over 9 gewacht, maar niemand om het ontbijt te verzorgen. Vanaf 08.00 uur zou ontbijten mogelijk zijn. Uiteindelijk zijn we zonder ontbijt vertrokken en hebben we maar ontbeten in een wegrestaurant. Die morgen heb ik ook nog contact gehad met booking.com, waar we het hotel gereserveerd hadden, maar die konden niets doen omdat ze het hotel niet konden bereiken. In de dagen daarna heb ik gemaild naar het hotel en booking.com, maar tot nu toe is er nog niets geregeld m.b.t. het terug betalen van het betaalde bedrag.........Na thuiskomst heb ik telefonisch contact gehad met booking.com, maar ook daar komt geen reactie op. Intussen kan dit hotel nog steeds geboekt worden en blijkens de internetpagina van booking.com zijn we niet de eersten die dit is overkomen.

duiner

Re: P'tit dejeuner hotel La Chapelle Saint Mesmin Frankrijk

Ongelezen bericht door duiner »

alaan schreef:Van 2 op 3 september hebben we overnacht in bovengenoemd hotel Bij aankomst in het hotel hebben we 20 euro betaald voor het ontbijt de andere morgen. Die andere morgen hebben we tot tien over 9 gewacht, maar niemand om het ontbijt te verzorgen. Vanaf 08.00 uur zou ontbijten mogelijk zijn. Uiteindelijk zijn we zonder ontbijt vertrokken en hebben we maar ontbeten in een wegrestaurant. Die morgen heb ik ook nog contact gehad met booking.com, waar we het hotel gereserveerd hadden, maar die konden niets doen omdat ze het hotel niet konden bereiken. In de dagen daarna heb ik gemaild naar het hotel en booking.com, maar tot nu toe is er nog niets geregeld m.b.t. het terug betalen van het betaalde bedrag.........Na thuiskomst heb ik telefonisch contact gehad met booking.com, maar ook daar komt geen reactie op. Intussen kan dit hotel nog steeds geboekt worden en blijkens de internetpagina van booking.com zijn we niet de eersten die dit is overkomen.
konden jullie, bij die laatste zin, niet eerst kijken op internet ?.. een gewaarschuwd mens ..

Als je uitcheckt bij een hotel komen de kosten pas, van wat je gedaan of gebruikt hebt, de sleutel afleveren ,
tenminste , zo gaat dat in ons land , bij bekende hotel-ketens.

eerlijk gezegd is 20 euro voor een Frans , klein hotelletje ontbijt, wel erg veel geld !
Dat zou ik nooit gedaan hebben, er zijn leuke bakkertjes , toch ?
.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

duiner schreef:
alaan schreef:Van 2 op 3 september hebben we overnacht in bovengenoemd hotel Bij aankomst in het hotel hebben we 20 euro betaald voor het ontbijt de andere morgen. Die andere morgen hebben we tot tien over 9 gewacht, maar niemand om het ontbijt te verzorgen. Vanaf 08.00 uur zou ontbijten mogelijk zijn. Uiteindelijk zijn we zonder ontbijt vertrokken en hebben we maar ontbeten in een wegrestaurant. Die morgen heb ik ook nog contact gehad met booking.com, waar we het hotel gereserveerd hadden, maar die konden niets doen omdat ze het hotel niet konden bereiken. In de dagen daarna heb ik gemaild naar het hotel en booking.com, maar tot nu toe is er nog niets geregeld m.b.t. het terug betalen van het betaalde bedrag.........Na thuiskomst heb ik telefonisch contact gehad met booking.com, maar ook daar komt geen reactie op. Intussen kan dit hotel nog steeds geboekt worden en blijkens de internetpagina van booking.com zijn we niet de eersten die dit is overkomen.
konden jullie, bij die laatste zin, niet eerst kijken op internet ?.. een gewaarschuwd mens ..

Als je uitcheckt bij een hotel komen de kosten pas, van wat je gedaan of gebruikt hebt, de sleutel afleveren ,
tenminste , zo gaat dat in ons land , bij bekende hotel-ketens.

eerlijk gezegd is 20 euro voor een Frans , klein hotelletje ontbijt, wel erg veel geld !
Dat zou ik nooit gedaan hebben, er zijn leuke bakkertjes , toch ?
.

Onderweg is internet niet het meest gemakkelijke
E 20 voor 2 personen,een redelijke prijs.
Inderdaad wel s,morgens afrekenen
Was er in het hotel geen keuken receptie manager etc ,spreken jullie Frans ?

alaan

Ja, we spreken frans en er was helemaal geen personeel aanwezig.........

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

alaan schreef:Ja, we spreken frans en er was helemaal geen personeel aanwezig.........

een ghost hotel ? meerdere gasten? betalingen ?

alaan

Nee hoor, zoals zoveel hotels langs de snelweg alleen personeel tijdens inchecktijden en daarbuiten toegang dmv een code en geen personeel aanwezig.

Gesloten