LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kman
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:12

Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door kman »

Van 1 t/m 14 juli vakantie gevierd op deze camping.
Veel niet in orde, inmiddels een klachtenbrief verstuurd.
Hier een kleine opsomming van mankementen die ons hebben gestoord :
1) hygiene : toiletten, douches, wasbakken worden regelmatig vervuild aangetroffen. Douches zijn koud. Verstopte wasbak is 14 dagen afgedekt met een stuk karton.
2) service : door onderbezetting van personeel lange wachttijden in horeca en receptie. Sluitingstijden horeca zijn altijd een verrassing. Manager is niet gediend van discussie.
3) glijbanen : buitenglijbanen hebben tijdens ons verblijf niet gefunctioneerd, terwijl het toch echt hoogseizoen is !
4) waterfietsen : zijn dan wel gratis maar door slecht onderhoud geen pretje om het water mee op te gaan, zeker niet voor de kinderen.
5) bowling : van de 5 bowlingbanen blijkt alleen baan 5 normaal te funtioneren (bevestigd door het personeel !) van de andere banen komen de helft vd tijd de ballen niet terug en de barmedewerkers hebben geen haast om dit te verhelpen, hierdoor weinig plezier te krijgen van een uurtje bowlen.
6) express-check in : via internet-boeking heb je mogelijkheid om alle papieren thuisgestuurd te krijgen, dit hebben wij bij de boeking aangegeven maar niets thuis ontvangen. 3 dagen voor vertrek ff gebeld met receptie, zij garanderen mij dat de papieren klaar liggen bij de receptie. Bij aankomst ligt dus niets klaar en alles weer opnieuw in mogen vullen. Hierdoor hebben de kinderen 45 minuten in de auto zitten wachten, want wij zouden 'ff de papieren ophalen' !
Al met al is ons niet geboden wat beloofd wordt op de website en in de folder. Tijdens vele bezoeken aan de receptie om te klagen meerdere klachten gehoord dus wij zijn zeker niet de enige die zich hebben gestoord aan de mankementen binnen dit vakantiepark 'Prinsenmeer'

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

hebben jullie de volle tijd daar doorgebracht?, zoals jij het schrijft is het een rampspoed geweest, zo herken ik Prinsenmeer niet :)

kman
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:12

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door kman »

ja 14 dagen gecampeerd, en gedurende hele periode zijn geen van deze mankementen aangepakt/opgelost !

johnt01
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2007 22:30

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door johnt01 »

ben het volledig met henri42 eens. wij hebben vorig jaar 10 dagen in een chalet op prinsenmeer gezeten en helemaal super !!
Ben vandaag net teruggekomen van de Hengelhoef, een ander park van Oostappen, en ook helemaal top !! Op elke camping is wel wat aan te merken. Bij de ene is het entertainment net wat minder en bij de ander het sanitair wat vuiler. Maar het blijft een camping en geen vijf sterren hotel.
Je kan het inderdaad wel een slecht treffen en ik denk dat dit het geval is met :( de ervaringen van kman. Wel jammer van je vakantie...

kman
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:12

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door kman »

johnt01 : geloof niet dat mijn klachten ook maar iets te maken hebben met het feit dat het een camping is ipv een 5* hotel ! Dit zijn mankementen die een ieder als storend en niet gepast zullen ervaren. Ben niet verbaasd als binnenkort meerdere kampeerders die dit jaar op 'Prinsenmeer' hebben gekampeerd dit forum vinden en hun gal spuwen over deze camping !

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je zoals de bovenste meld in het hoogseizoen komt, is er tekort personeel, vaak vakantie hulpjes zonder ervaring!
Het gehele jaar voldoende vast personeel gehad, maar nu gaan deze zelf ook vaak 3 weken weg!

Als je meer vaste mensen zou hebben, ben je de rest van het jaar teduur!
Ook die vervuiling, ik heb na schoonmaak die goed was gezien hoe sommige na 1x gebruik....

Vaak kun je beter niet de eerste drukke weken hebben, maar eind juli en begin aug als iedere vakantie kracht geleerd heeft hoe het wel moet, zal het wel weer beter worden!
Ook moet je maar afwachten of er voldoende goede mensen plaatselijk beschikbaar zijn, en elk jaar is dat weer afwachten, en met de huidige aantrekkende economie hebben meerdere ondernemers dit probleem, vooral in de vakantie, ook de 21 webwinkels lopen nu stukken slechter, en bij iedere bestelling doe ik ook een mail ;
Wegens vakantiehulpen nu iets trager en meer kans op fouten!
Altijd in Juli Augustus heb ik meer klachten als in die andere 10 maanden dus 5x hogere problemen!

kman
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:12

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door kman »

D1rk, wat *** je nou over personeel tekort en/of webwinkels ?
Service is 1 vd aspecten, de rest zijn tekortkomingen in materiaal !
Als je terugkerende gasten wil en/of positieve reclame dan zorg je dat iedereen het naar zijn zin heeft bovendien is de manier waarop om wordt gegaan met klachten heel belangrijk voor de tevredenheid van je gasten ! Mensen willen serieus genomen worden en niet als melkkoe gezien worden !

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door D1RK »

Ja Kman,

Ik weet, jou klachten zullen wel zo zijn, maar ik schreef waarom het vaak fout gaat.

Ik praat niets goed, maar de 21 winkeltjes die ik heb maken nu ook meer fouten in 2 maanden als normaal in de rest van het jaar!

Helaas betaal je een vakantie vooraf, maar heb je wel geld terug geclaimd omdat ze niet leverden waarvoor je betaalde?

Je zou zelfs een incasso buro kunnen/mogen sturen als ze niet reageren!

Als je het weer ziet, valt veel water en dan klagen de mensen ook eerder en meer.

Je had beter daar adressen kunnen verzamelen en gezamelijk klagen helpt vaak meer dan zo, of is het een slechtlopende camping met geld problemen die niet alles kan repareren?

kman
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:12

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door kman »

zekers heb ik een klachtenbrief gestuurd en hierin ook om gedeeltelijke teruggave van sta-geld verzocht. Ik ga op mijn spaarzame vakantiedagen niet de camping aflopen om klachten en namen van mede-kampeerders te vragen. Naar mijn weten zal de directie van 'Prinsenmeer' meerdere klachtenbrieven ontvangen over seizoen 2007/2008 ! We zullen zien, in mijn beleving is de prestatie die Prinsenmeer levert niet toereikend voor een fijne vakantie, dit zal dan ook iedereen in mijn directe omgeving horen.

Familie Glim
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2007 20:13

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Familie Glim »

Wat een vreselijk park. Een complete chaos bij de receptie. Toen ik eindelijk had ingecheckt en de sleutel kreeg gingen we op zoek naar de stacaravan die niet te vinden was. Toen die eindelijk gevonden was begon de ellende pas goed. Bij opening van de caravan kwam de stank ons al tegemoet. De gaten zaten in de wanden van de caravan. In de koelkast lagen de rottende etensresten van de vorige gasten. Op twee beddden ontbraken de matrassen en de matrassen die er wel lagen zaten vol met weerplekken en op een matras zat gewoon stront opgesmeerd. Onderin de kast in de slaapkamers lagen dekens op een prop die ik niet eens durfde te bekijken. De WC zat vol met stront en pis en schaamhaar. Ook de vloeren waren vol met prutvegen en haren en stof.Toen wij terugkwamen bij de receptie bleek er een hele rij mensen te staan met klachten over vieze caravavs en chalets.Ook over kapotte inboedelen over verkeerde sleutels. Er was voor ons geen andere caravan beschikbaar, daar deze caravan niet schoon te maken is omdat hij uitgewoond is en rijp voor de sloop, zat er voor ons niets anders op dan naar huis te gaan. Hopende ons geld terug te krijgen, wat ons wel is toegezegd door de parkbeheerder. Met twee huilende kinderen weer terug naar huis en de vakantie naar de filisteinen.Ik weet zeker dat er nog veel meer mensen zijn met klachten over dit park, gezien de rij met klagende mensen. Ik wacht op reactie .

illie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door illie »

Man Man heb een super vakantie gehad met onze 3 kids veel te doen wordt van alles georganiseerd ik denk dat deze klachten gewoon met het slechte weer te maken hebben , weet je worden de meeste hollanders niet vrolijk !!!! van , ben je vrij en heb je regen of bewolking . Wij kijken daar doorheen en ECHT EEN SUPERVAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen aan te bevelen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ECHT wij gaan volgend jaar terug !!! GRANDIOOS :lol:

Familie Glim
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2007 20:13

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Familie Glim »

Het kwam niet door het slechte weer. Toen we aankwamen was het juist mooi weer. Alleen die stacaravan was zo vreselijk vies , daar was jezelf ook niet ingegaan. Er zijn er die dag nog 5 naar huis gegaan , dat zegt al genoeg dacht ik.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wij komen net terug van prinsenmeer hebben twee weken in een stacaravan gezeten met onze twee kinderen en hebben een supervakantie gehad het weer was wat minder maar dat maakte helemaal niet uit. de kinderen hebben heel veel plezier gehad met alles wat er werd georganiseerd, onze caravan zag er trouwens ook keurig uit, niet heel lux of zo maar wel netjes en schoon. wij vonden het een leuk park en gaan volgend jaar weer naar een oostappen park over droomgaard hoorden we ook dat het daar heel erg mooi is geworden allemaal.
groetjes mirjam



Als je al de jammer verhalen leest en bovenstaande verhalenleest, moet ik vaststellen dat het niet over hetzelfde park gaat, het kan toch niet 100 % verschillend ervaren zijn ???????.!!!!!!!!!! :o

illie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door illie »

ja wij vonden het ook super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En gaan zeker terug misschien oktober al :?: Hopen wij :D

sootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2007 12:52

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door sootje »

Nou ! keer en nooit weer!naar prinsenmeer!!!!We zijn net terug van een weekje prinsenmeer!Bij aankomst pfffff jemig zeg moesten we heel lang wachten tot we allemaal ingecheckt waren.Veel mensen hadden daarvoor al ruim een uur tot 11/2uur gewacht.Eenmaal aan gekomen in onze caravan keek ik mn ogen ook al uit een dikke vuilnisbelt voor de caravan niet normaal,eenmaal binnen een vieze ,smerige lucht ,vieze smerige bende niet netjes en schoon!heb kokhalsend de Wc en douche schoongemaakt.de lakenpakketten lagen gewoon op de grond en niet compleet.Dus nou daar ging mn humeur!!!terug naar de receptie om ff een klacht in te dienen dacht ik .Maar daarvoor ,oest je ook dik een uur voor in de rij staan :evil: nou ja weer terug naar de caravan.volgende dag weer een poging gewaagt maar weer die ellendige wachttijden :evil: en later werd ons verteld dat we de volgende dag weer terug moesten komen :evil: nou ja hup wij met zn allen gezellig naar de plaza en lekker ff een drankje doen en wat denk je weer die lange wachttijden om te bestellen en voordat je je drinken krijgt pfffffffff.nou ja goed die mensen die daar werken kunnen daar in principe ook niks aan doen!Zo'n organisatie moet voldoende personeel hebben en vooral in het hoogseizoen!De toiletten in de plaza ***** zeg wat smerig!!!die enorme pislucht overal een smeerbende .wat slecht wat slecht en zo kan ik wel ff doorgaan over dit park en ik weet dat er veel meer mensen zijn over grote en veel klachten over dit park.Het enige positieve ervan is dat ik 2 dgn en het schoonmaak kosten terug heb gekregen :D Anders had ik er werk van gemaakt :twisted: Nee voor ons nooit meer weer!Gewoon zonde van het geld tis niet waar voor je geld.Zonde gewoon want het complex ligt wel mooi!

johnt01
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2007 22:30

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door johnt01 »

Ik ben net weer terug van een midweek Prinsenmeer. We zijn vorige week teruggekomen van de Hengelhoef, een ander Oostappen park en we wilden de boeking verlengen maar dat was niet meer mogelijk aangezien alles vol zat.
Vorig jaar hadden we een supervakantie op Prinsenmeer gehad dus vorige week vrijdag gebeld en ja ze hadden nog 1 sta-caravan vrij. Rest allemaal bezet. Maandag 23 Juli in de ochtend kwamen wij aan. Aangezien je pas om 15.00 de accomodaties mag betrekken en we in het HOOGseizoen zitten willden we de drukte bij het inckecken ontlopen (TIP zouden meer mensen moeten doen maar wij Nederlanders komen om 14.59 aan en wensen dan binnen 5 minuten ingecheckt en wel te zijn !!) Aangezien de caravan al was schoongemaakt mochten wij al direct erin. Om 15.00 zou de sleutel worden nagebracht en dat gebeurde ook stipt.
Accomodatie was schoon en ik woon thuis echt niet in een zwijnenstal !!
Animatieteam SUPER !!
Gezien de vele reacties die ik vooral las op deze site over Oostappen en Prinsenmeer ben ik een en ander eens goed in de gaten gaan houden. Conclusie : Wat zijn wij Nederlanders een ongeduldig en vooral ZEIKERIG volk. GATVERDAMME, ik walg er van !!
De bediening is niet supersnel echter ik ben altijd binnen binnen 5 minuten geholpen. Sommige mensen staan echt na 1 minuut wild om zich heen gekeken te hebben waar in hemelsnaam de ober loopt al te zuchten en te kreunen !! Als er dan ff niemand loopt dan loop je toch zelf ff naar de bar ?? Nooit aan gedacht ??
De eerste avond in de snackbar rond 17.30. Wel erg druk maar wat verwacht je dan rond die tijd maar binnen 15 minuten had ik mijn eten. Direct achter mij klagende mensen dat het wel heel erg lang duurt. Ik denk dat als er bij de snackbar in zuurkoolsterveen op een maandagavond 40 man tegelijk binnenkomt je ook een kwartier sta te wachten. 15 minuten is toch acceptabel ?? Zelf op vakantie heeft de Nederlander nog haast. Waar moeten ze in hemelsnaam heen dan ??

Dan de shows 's avonds. Helemaal Super !! Je weet echter dat het hoogseizoen is (gedurende 4 weken hebben alle regio's van Nederland tegelijk vrij, daarbuiten is de drukte al veel minder). Ik zat dus reeds een uurtje van tevoren in de Plaza om er zeker van te zijn dat je een plaats had. De kinderen kunnen daar naar hartelust spelen dus dit is echt geen straf !
Er komen mensen 10 minuten voor aanvang binnen en die beginnen DIRECT stennis te maken dat alles vol zit. Een persoon klom zelf het prodium op wild gebarend dat hij het allemaal wel veel beter kon regelen.
Nou kan je zeggen...maak het plaza groter maar je kan dat onmogelijk qua grootte afstemmen op een piek van een paar weken waar er ongeveer 10.000 mensen tegelijk op deze camping zitten (incl jaarplaatsen) !! Je zou de shows buiten kunnen doen maar dan gaan wij Nederlanders weer klagen over geluidoverlast !!

Bowlingbanen kapot ?? Niets van gemerkt.
Zag ook constant schoonmakers in het Plaza lopen en buiten zelfs mensen die propjes met zo'n stok aan het oprapen waren.
Ook constant strandwachten rond het meer. Ook bij minder weer !
Er bleek wel een bacterie in het meer te zitten die rode vlekken en bulten kon geven maar dat stond overal keurig aangegeven.
Druk in zwembad ?? Ja wat wil je in het hoogseizoen en met een slechte zomer. Ben om 10.00 gaan zwemmen. Het hele zembad bijna voor onszelf ! Idee ??

Ik herken helemaal niets van deze klachten. Ik ben nu 3 keer op een Oostappen camping geweest en ik denk dat het echt geen toeval is dat ik het net alle drie de keren goed heb getroffen.
(Natuurlijk is niemand perfect en ik realiseer me dat er soms best dingen fout gaan en er dan terecht actie door de huurder wordt ondernomen)

Wij Nederlanders zijn gewoon een stelletje ZEIKERDS. In Belgie trof ik op de parkeerplaats bij de lokale supermarkt in het dorp een oude man. He Ollanders riep hij !!
Ik knikte bevestigend. Jullie zijn allemaal zeikerds riep hij me toe. Nou, wij niet hoor, verzekerden wij hem. Wel jullie allemaal ging hij verder.
Aangezien ik hem voor een oude gek versleet liep ik verder. Achteraf was dit geen oude gek, maar een wijs man met de nodige levenservaring en mensenkennis !

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

Look in the mirror en denk eens na over jouw item plas termen zijn jou niet vreemd, Prinsenmeer is niet slecht en ook niet super goed,gewoon een redelijk park,
Ik ga regelmatig naar het iets te kleine binnen zwemparadijs,alleen is de bak water wat klein uitgevallen voor al zwemgasten die ze erin laten tjokke vol met voortdurende wijzende toezichthouders.

illie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door illie »

ja fam SOOTJE :evil: Dit is jullie gezicht denk ik het gehele jaar door en dan kom je met zo'n gezicht :evil: op zo'n leuk park binnen en dan moet je even omturnen en das niet makkelijk voor jullie denk ik en dan moet je 5 minuten wachten bij de receptie en dan begint het al te koken en dan is niets meer goed , weet je dan begint alles te irriteren das jammer !!!!! Jullie zien de leuke dingen van het leven niet meer alleen maar :evil: :evil: :evil: ,ga lekker lachend door het leven en geniet !!!!!!!!! Wij met zijn vijven ( incl. 3 kids ) hebben echt een supervakantie :D gehad ( en een schone caravan :!: ) gaan als het meezit weer in oktober dit jaar . Groetjes Illie en familie :lol: :lol:

sootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2007 12:52

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door sootje »

ga jezelf ff bekijken in de spiegel wat is je naam illie?ik schrijf hier gewoon op hoe het was gegaan of niet wij hebben dit mee gemaakt !en of je het nou zus en zo vindt interesseerd me niet.geef hier gewoon even mn mening.***** zeg wat voor een figuur ben je eigenlijk?gewoon lach wekend wat je hier over ons schrijft zeg!!!heel knap van je hoor dat jij al weet hoe wij het hele jaar zijn .En je leest niet goed ook dat nog!en leuk dat jullie het met zn VIJVEN zo hey een leuke vakantie hebben gehad!onze 3KINDEREN hebben het ook naar hun zin gehad want die laten we er buiten hoe alles was enz...dus ga je zelf ff vermaken met jouw gezin als dat mogenlijk is en laat mijn kinderen erbuiten ja. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

annie4
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2007 22:17

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door annie4 »

hey luitjes,
ik kom net terug van een geweldige vakantie!!!!!!!!!!!!!! :lol: van prinsenmeer.het was echt helemaal super!!!! :D geweldig naar ons zin gehad gaan zeker nog heel vaak terug!!! mooi park, vriendelijk personeel, schoon chalet, goede bedden schoon toilet het liet ons niets te wensen over!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: en ook mijn 2 kinderen hebben een super tijd gehad daar. zeker een park om iedereen aan te raden!!!!
het animatie team was erg goed en ook in de plaza was het super gezellig :lol: :lol: :lol:
groetjes

Gesloten