LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service NOVASOL
Slechte service NOVASOL
Ongeveer 3 maanden vooraf een huisje geboekt voor de periode van 26 tot en met 29 februari als verassing voor de verjaardag van mijn echtgenote.
Wij hadden speciaal voor dit huisje gekozen ( Ter Mors 8 in Delden) omdat deze voorzien was van een jacuzzi.
Bij aankomst deed een vreemd aandoende huiseigenaar open. Hij gaf aan dat hij de jacuzzi aan het vullen was. Ik gaf aan dat ik dat vreemd vond omdat het vullen nog enige tijd zou duren en sowieso het opwarmen. Zijn reactie was: "dan gaan jullie toch maar weer weg". Ik gaf aan dat het opwarmen 4 graden per uur zou zijn en ik dus vandaag geen gebruik meer zou kunnen maken van de jacuzzi. Wederom was zijn reactie: dan gaan jullie toch weg.
Ik heb hierop besloten om weg te gaan. Het huisje voldeed sowieso niet geheel aan mijn voorstelling maar dat is te accepteren.
Dit alles was tegen 16.145uur. Nadat wij van de schrik waren bekomen heb ik NOVASOL tegen 16.40 uur gebeld. De medewerker gaf aan dat er twee opties waren: of teruggaan of de helft van de huursom terug. Beide opties waren voor onacceptabel. Juist om de reden dat de huiseigenaar ons weg heeft gestuurd.
Vervolgens kwam NOVASOL met het voorstel tot volledige restitutie. Ik heb aangegeven dat ik dat zou accepteren maar ook een klacht zou indienen.
Op mijn klacht is ontzettend laconiek gereageerd. Ik kon 10% korting krijgen op de volgende boeking. Ik heb hierop gereageerd dat ik geen huisje meer zou boeken bij NOVASOL (geen huisje met Jacuzzi aanwezig) en dat ik 10% wel erg weinig vond(dit zou bij een volgende boeking €24 korting zijn). Ook was er geen reactie op mijn melding dat de verassing voor mijn echtgenote was geruïneerd, ik onkosten heb gemaakt en ook geen leuk weekend heb gehad door deze situatie. . Hun reactie was dat er geen correspondentie meer mogelijk was. En daar sta je dan.......
Wij hadden speciaal voor dit huisje gekozen ( Ter Mors 8 in Delden) omdat deze voorzien was van een jacuzzi.
Bij aankomst deed een vreemd aandoende huiseigenaar open. Hij gaf aan dat hij de jacuzzi aan het vullen was. Ik gaf aan dat ik dat vreemd vond omdat het vullen nog enige tijd zou duren en sowieso het opwarmen. Zijn reactie was: "dan gaan jullie toch maar weer weg". Ik gaf aan dat het opwarmen 4 graden per uur zou zijn en ik dus vandaag geen gebruik meer zou kunnen maken van de jacuzzi. Wederom was zijn reactie: dan gaan jullie toch weg.
Ik heb hierop besloten om weg te gaan. Het huisje voldeed sowieso niet geheel aan mijn voorstelling maar dat is te accepteren.
Dit alles was tegen 16.145uur. Nadat wij van de schrik waren bekomen heb ik NOVASOL tegen 16.40 uur gebeld. De medewerker gaf aan dat er twee opties waren: of teruggaan of de helft van de huursom terug. Beide opties waren voor onacceptabel. Juist om de reden dat de huiseigenaar ons weg heeft gestuurd.
Vervolgens kwam NOVASOL met het voorstel tot volledige restitutie. Ik heb aangegeven dat ik dat zou accepteren maar ook een klacht zou indienen.
Op mijn klacht is ontzettend laconiek gereageerd. Ik kon 10% korting krijgen op de volgende boeking. Ik heb hierop gereageerd dat ik geen huisje meer zou boeken bij NOVASOL (geen huisje met Jacuzzi aanwezig) en dat ik 10% wel erg weinig vond(dit zou bij een volgende boeking €24 korting zijn). Ook was er geen reactie op mijn melding dat de verassing voor mijn echtgenote was geruïneerd, ik onkosten heb gemaakt en ook geen leuk weekend heb gehad door deze situatie. . Hun reactie was dat er geen correspondentie meer mogelijk was. En daar sta je dan.......
Re: Slechte service NOVASOL
Je hebt je geld terug en je krijgt korting op een volgende boeking. En dat is niet genoeg? Moeten ze op hun knieen voor je of zo? #firstworldproblems
Re: Slechte service NOVASOL
GjvdZ: lekker inhoudelijk bezig. Erg nuttige bijdrage. Bedankt.
Zoals ik al aangaf: ik heb niets aan die 10%korting want ze hebben geen alternatief voor mij in hun aanbod.
Zoals ik al aangaf: ik heb niets aan die 10%korting want ze hebben geen alternatief voor mij in hun aanbod.
Re: Slechte service NOVASOL
Dan gebruikt u die korting toch gewoon niet? **** happens en u heeft uw geld terug. Méér dan dat kan je niet verwachten. Case closed.genux schreef:Zoals ik al aangaf: ik heb niets aan die 10%korting want ze hebben geen alternatief voor mij in hun aanbod.
Re: Slechte service NOVASOL
Newmickey: en de kosten van het erheen rijden? De boekingskosten? Het afzeggen van alle surprises die ik geregeld had voor mijn echtgenote? Annuleren kosten van het restaurant die ik geboekt had?
Erg kort door de bocht om dan een Korting te geven van 10% op hun eigen aanbod!
Het weekend is volledig verkloot door de huiseigenaar die zijn zaken niet op orde had en ons ook nog wil laten opdraaien voor de kosten van het water en het opwarmen van de jacuzzi naar de juiste temperatuur. Wat ook al meer dan 16 uur zou duren.
Maar jij geeft aan dit allemaal heel normaal te vinden. Prima, jouw mening die ik absoluut niet deel.
Erg kort door de bocht om dan een Korting te geven van 10% op hun eigen aanbod!
Het weekend is volledig verkloot door de huiseigenaar die zijn zaken niet op orde had en ons ook nog wil laten opdraaien voor de kosten van het water en het opwarmen van de jacuzzi naar de juiste temperatuur. Wat ook al meer dan 16 uur zou duren.
Maar jij geeft aan dit allemaal heel normaal te vinden. Prima, jouw mening die ik absoluut niet deel.
Re: Slechte service NOVASOL
Jammer, voortaan elders boeken.
Kosten annuleren restaurant, surprises? Draaft u niet een beetje door?
Kosten annuleren restaurant, surprises? Draaft u niet een beetje door?
Re: Slechte service NOVASOL
Maar wat wil je dan dat ze doen? Meer dan wat ze nu hebben gedaan kan niet.genux schreef:GjvdZ: lekker inhoudelijk bezig. Erg nuttige bijdrage. Bedankt.
Zoals ik al aangaf: ik heb niets aan die 10%korting want ze hebben geen alternatief voor mij in hun aanbod.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service NOVASOL
Wat een charmant gebaar om de jacuzzi alvast te vullen! ( misschien niet eerder gelegenheid gehad omdat andere huurders net vertrokken waren?)genux schreef:Ongeveer 3 maanden vooraf een huisje geboekt voor de periode van 26 tot en met 29 februari als verassing voor de verjaardag van mijn echtgenote.
Wij hadden speciaal voor dit huisje gekozen ( Ter Mors 8 in Delden) omdat deze voorzien was van een jacuzzi.
Bij aankomst deed een vreemd aandoende huiseigenaar open. Hij gaf aan dat hij de jacuzzi aan het vullen was . Ik gaf aan dat ik dat vreemd vond omdat het vullen nog enige tijd zou duren en sowieso het opwarmen. Zijn reactie was: "dan gaan jullie toch maar weer weg". Ik gaf aan dat het opwarmen 4 graden per uur zou zijn en ik dus vandaag geen gebruik meer zou kunnen maken van de jacuzzi. Wederom was zijn reactie: dan gaan jullie toch weg.
Ik heb hierop besloten om weg te gaan. Het huisje voldeed sowieso niet geheel aan mijn voorstelling maar dat is te accepteren.
Dit alles was tegen 16.145uur. Nadat wij van de schrik waren bekomen heb ik NOVASOL tegen 16.40 uur gebeld. De medewerker gaf aan dat er twee opties waren: of teruggaan of de helft van de huursom terug. Beide opties waren voor onacceptabel. Juist om de reden dat de huiseigenaar ons weg heeft gestuurd .
Vervolgens kwam NOVASOL met het voorstel tot volledige restitutie. Ik heb aangegeven dat ik dat zou accepteren maar ook een klacht zou indienen.
Op mijn klacht is ontzettend laconiek gereageerd. Ik kon 10% korting krijgen op de volgende boeking. Ik heb hierop gereageerd dat ik geen huisje meer zou boeken bij NOVASOL (geen huisje met Jacuzzi aanwezig) en dat ik 10% wel erg weinig vond(dit zou bij een volgende boeking €24 korting zijn). Ook was er geen reactie op mijn melding dat de verassing voor mijn echtgenote was geruïneerd, ik onkosten heb gemaakt en ook geen leuk weekend heb gehad door deze situatie. . Hun reactie was dat er geen correspondentie meer mogelijk was. En daar sta je dan.......
Het was " borreltijd " , waarom niet de bagage neergezet en even gezellig met uw eega een neut gedronken en aansluitend lekker te eten?
Of was lekker nh zwembad en/of de sauna gegaan.
Jammer dat u dit niet accepteerde. U had de volgende 2 hele dagen nog wel in de jacuzzi kunnen badderen .
De eigenaar heeft u m.i. niet weggestuurd >>>>>> de toon was kennelijk al gezet en u heeft lopen miesmousen als een gelijk geïrriteerde verwende gast ( zo komt het over ) en u moest toch niet weg?
Tja ....take it or leave it , zou ik ook zeggen.
En dan krijgt u ook nog het hele bedrag terug?!
Ik vind het bijzonder coulant moet ik zeggen en u zou niet gelijk zo moeten mopperen .
Re: Slechte service NOVASOL
Moederslink: de eigenaar gaf aan dat de jacuzzi al enige tijd niet gebruikt was. Er was geen zwembad of restaurant op het complex aanwezig ( wij hebben daar bewust voor gekozen).
Daarbij : ik drink niet.
Wij hebben niet lopen miesmousen: wij hebben vaker dergelijke huisjes geboekt en dan was alles schoon en gereed voor gebruik. Dat is ook het enigste wat wij hebben aangegeven. De eigenaar ging hierop " door het lint" en stuurde ons wel degelijk weg.
Tijger 1; ja wat is daar mis mee? Ik heb onkosten gemaakt voor de verjaardag van mijn echtgenote ter plekke. Ik had verassingen geregeld bij de lokale middenstand voor die zondag. Die heb ik moeten cancelen. Daar zijn kosten aan verbonden. Of denk je dat je het zomaar gratis kunt afezegen.
GjvdZ.: geef mij de mogelijkheid om iets te doen zonder tussenkomst van Novasol. Een bloemetje was al aardig geweest. Of een simpele verontschuldiging van de eigenaar. Niets van dat alles.
En daarbij: het kost hun niets want ze verdienen genoeg aan dit soort verhuur en dan is een compensatie van €23 wel erg schandalig
Daarbij : ik drink niet.
Wij hebben niet lopen miesmousen: wij hebben vaker dergelijke huisjes geboekt en dan was alles schoon en gereed voor gebruik. Dat is ook het enigste wat wij hebben aangegeven. De eigenaar ging hierop " door het lint" en stuurde ons wel degelijk weg.
Tijger 1; ja wat is daar mis mee? Ik heb onkosten gemaakt voor de verjaardag van mijn echtgenote ter plekke. Ik had verassingen geregeld bij de lokale middenstand voor die zondag. Die heb ik moeten cancelen. Daar zijn kosten aan verbonden. Of denk je dat je het zomaar gratis kunt afezegen.
GjvdZ.: geef mij de mogelijkheid om iets te doen zonder tussenkomst van Novasol. Een bloemetje was al aardig geweest. Of een simpele verontschuldiging van de eigenaar. Niets van dat alles.
En daarbij: het kost hun niets want ze verdienen genoeg aan dit soort verhuur en dan is een compensatie van €23 wel erg schandalig
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service NOVASOL
@genux: ok, geen borrel, geen restaurant , geen zwembad....
Misschien lekker kunnen gaan wandelen?
Heeft u btw ook gevraagd waarom de eigenaar nog ( of nu pas ) bezig was met het vullen? Waarom dat niet klaar was ?
U heeft uw teleurstelling/ boosheid waarschijnlijk goed laten blijken ( neem ik aan) en dan wordt de toon gezet vrees ik.
Als u was gebleven had u nog 2 hele dagen wel gebruik kunnen maken vd jacuzzi, toch?
Soms is tot 10 tellen, teleurstelling doorslikken en iets accepteren echt nog niet zo gek hoor
Nu heeft u alles moeten cancelen , incl alle leuke surprises en het humeur beneden vriespunt...toch ook de oplossing niet?
Hoe dan ook, u heeft uw geld volledig terug en dat vind ik heel heel erg coulant!
Misschien lekker kunnen gaan wandelen?
Heeft u btw ook gevraagd waarom de eigenaar nog ( of nu pas ) bezig was met het vullen? Waarom dat niet klaar was ?
U heeft uw teleurstelling/ boosheid waarschijnlijk goed laten blijken ( neem ik aan) en dan wordt de toon gezet vrees ik.
Als u was gebleven had u nog 2 hele dagen wel gebruik kunnen maken vd jacuzzi, toch?
Soms is tot 10 tellen, teleurstelling doorslikken en iets accepteren echt nog niet zo gek hoor
Nu heeft u alles moeten cancelen , incl alle leuke surprises en het humeur beneden vriespunt...toch ook de oplossing niet?
Hoe dan ook, u heeft uw geld volledig terug en dat vind ik heel heel erg coulant!
Re: Slechte service NOVASOL
Moederslink: wij verspillen nogal in opvatting over deze situatie. En dat kan en mag.
Maar wanneer je erg lang heb gereden naar de locatie waar je pas om 16.00 uur terecht kunt en dan wordt je gelijk geconfronteerd met een heel onplezierig persoon is gelijk de voorvreugde weg.
Wanneer we hadden geweten dat de jacuzzi pas veel later zou kunnen worden gebruikt dan waren wij misschien wat later aangekomen. Althans dan hadden WIJ de keuze gehad.
En nogmaals: ik heb alleen maar opgemerkt dat ik vaker een dergelijk huisje had geboekt en dat dan wel de jacuzzi gevuld en op temperatuur was. Niet meer en minder. Daarop flipte de man.
En je gaat toch niet in een huisje zitten, zonder beloofd gebruik van jacuzzi terwijl de eigenaar op 10 meter naast je woont.
Ik laat mij niet door jou aanpraten dat ik de toon heb gezet. Het was ook niet mijn insteek om weg te gaan. Maar door zijn manier van reageren zijn wij wel gedwongen.
Maar wanneer je erg lang heb gereden naar de locatie waar je pas om 16.00 uur terecht kunt en dan wordt je gelijk geconfronteerd met een heel onplezierig persoon is gelijk de voorvreugde weg.
Wanneer we hadden geweten dat de jacuzzi pas veel later zou kunnen worden gebruikt dan waren wij misschien wat later aangekomen. Althans dan hadden WIJ de keuze gehad.
En nogmaals: ik heb alleen maar opgemerkt dat ik vaker een dergelijk huisje had geboekt en dat dan wel de jacuzzi gevuld en op temperatuur was. Niet meer en minder. Daarop flipte de man.
En je gaat toch niet in een huisje zitten, zonder beloofd gebruik van jacuzzi terwijl de eigenaar op 10 meter naast je woont.
Ik laat mij niet door jou aanpraten dat ik de toon heb gezet. Het was ook niet mijn insteek om weg te gaan. Maar door zijn manier van reageren zijn wij wel gedwongen.
Re: Slechte service NOVASOL
BEn ik nou gek? Ik zou no neh never in een Jacuzzi gaan zitten zonder vers water.... Het idee al dat de vorige huurders pissen on het water, of sex hebben of snot, bier, make up.... Gedver...
Ik zie hier maar 1 trieste persoon.... Helaas TS! U bent onderdacht bezig geweest. U had de man een compliment moeten maken en genieten van uw weekend!
Ik zie hier maar 1 trieste persoon.... Helaas TS! U bent onderdacht bezig geweest. U had de man een compliment moeten maken en genieten van uw weekend!
Re: Slechte service NOVASOL
Frantic: prima als jij er zo over denkt. Dus je gaat ook niet zwemmen in zee waar de dier en mensen in schijten? Je gaat nooit naar een overdekt zwembad?
Waarom denk je dat er een circulatiesysteem inzet? Die constant het water filtert. En er extra middelen inzitten om de jacuzzi schoon te houden?
Buiten dat: waarom kunnen de andere aanbieders van dit soort huisjes wel regelen dat er schoon water in zit en die op temperatuur is?
En dan nog? Wij hebben alleen hier een opmerking overgeplaatst en hem om een reden gevaagd waarom de jacuzzi niet gereed was voor gebruik. Hij gaf ons daarop geen antwoord maar gaf alleen aan dat hij liever zag dat wij weg gingen.
Waarom denk je dat er een circulatiesysteem inzet? Die constant het water filtert. En er extra middelen inzitten om de jacuzzi schoon te houden?
Buiten dat: waarom kunnen de andere aanbieders van dit soort huisjes wel regelen dat er schoon water in zit en die op temperatuur is?
En dan nog? Wij hebben alleen hier een opmerking overgeplaatst en hem om een reden gevaagd waarom de jacuzzi niet gereed was voor gebruik. Hij gaf ons daarop geen antwoord maar gaf alleen aan dat hij liever zag dat wij weg gingen.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service NOVASOL
Maar waarom was de jacuzzi dan nog niet klaar??
Misschien was daar wel een heel plausibele verklaring voor?
U zegt dat hij daar geen antwoord op gaf , dat is toch vreemd?
Misschien stond de manier waarop u hem bejegende of reageerde hem ook wel gelijk niet aan.
" C.est le ton qui fait la musique " ....
Hoe dan ook, de communicatie liep niet maar u bent niet gedwongen , met een pistool op uw hoofd , om weg te gaan.
U hebt door deze onverkwikkelijke toon / conversatie zelf de keus gemaakt om weg te gaan , i.p.v lekker de benen te strekken na zo.n lange autorit en het weekend werd verknald .
U bent hier i.m.o ook niet flexibel mee omgegaan.
Ik laat in het midden wie de toon dan heeft gezet
Misschien was daar wel een heel plausibele verklaring voor?
U zegt dat hij daar geen antwoord op gaf , dat is toch vreemd?
Misschien stond de manier waarop u hem bejegende of reageerde hem ook wel gelijk niet aan.
" C.est le ton qui fait la musique " ....
Hoe dan ook, de communicatie liep niet maar u bent niet gedwongen , met een pistool op uw hoofd , om weg te gaan.
U hebt door deze onverkwikkelijke toon / conversatie zelf de keus gemaakt om weg te gaan , i.p.v lekker de benen te strekken na zo.n lange autorit en het weekend werd verknald .
U bent hier i.m.o ook niet flexibel mee omgegaan.
Ik laat in het midden wie de toon dan heeft gezet
Re: Slechte service NOVASOL
Moederslink: toen ik aangaf waarom de jacuzzi niet gereed was voor gebruik gaf hij aan dat hij te laat was en dat het normaal wel altijd gereed was. Ik heb toen aangegeven ( zoals ik constant aangeef)dat ik vaker een dergelijk huisje had gehuurd waar inderdaad de jacuzzi gevuld was en op temperatuur .
Hierop reageerde hij dus met de woorden: ga dan maar weer weg.
Ik mag tot aannemen dat mijn woorden niet onredelijk waren. Ik heb niets verkeerds gezegd.
Maar hij deed al vreemd bij aankomst.
Ik weet dat de toon de muziek maakt en ik ben mij dat ook bewust. Maar in ons geval is er geen onvertogen woord of stemverheffing geweest. Gewoon de droge woorden: dan gaat u maar weer naar huis.
U trekt conclusies: probeert een verontschuldiging te vinden voor zijn gedrag. Maar: u bent er niet bijgeweest en gaat nu gissen.
Nadat ik NOVASOl had geïnformeerd over dit voorval ( 10 minuten later) gaf de medewerker ook aan dat hij onze keuze begreep. Hij had namelijk ook al contact gehad met de eigenaar die heet aangegeven dat hij verkeerd had gehandeld.
Dan kun je besluiten om terug te gaan. Maar de toon was al gezet en de jacuzzi natuurlijk nog steeds niet gereed voor gebruik.
Dat zou pas 16 uur later zijn. Tevens is het zo, dat ik dan betaal voor de energiekosten voor het opwarmen van de jacuzzi. En niet zoals in de omschrijving het normale gebruik.
Hierop reageerde hij dus met de woorden: ga dan maar weer weg.
Ik mag tot aannemen dat mijn woorden niet onredelijk waren. Ik heb niets verkeerds gezegd.
Maar hij deed al vreemd bij aankomst.
Ik weet dat de toon de muziek maakt en ik ben mij dat ook bewust. Maar in ons geval is er geen onvertogen woord of stemverheffing geweest. Gewoon de droge woorden: dan gaat u maar weer naar huis.
U trekt conclusies: probeert een verontschuldiging te vinden voor zijn gedrag. Maar: u bent er niet bijgeweest en gaat nu gissen.
Nadat ik NOVASOl had geïnformeerd over dit voorval ( 10 minuten later) gaf de medewerker ook aan dat hij onze keuze begreep. Hij had namelijk ook al contact gehad met de eigenaar die heet aangegeven dat hij verkeerd had gehandeld.
Dan kun je besluiten om terug te gaan. Maar de toon was al gezet en de jacuzzi natuurlijk nog steeds niet gereed voor gebruik.
Dat zou pas 16 uur later zijn. Tevens is het zo, dat ik dan betaal voor de energiekosten voor het opwarmen van de jacuzzi. En niet zoals in de omschrijving het normale gebruik.
Re: Slechte service NOVASOL
Hoe oud ben je? 9 of 10? Wat een kinderachtig gedrag. De eigenaar heeft sorry gezegd maar dan toch niet terug willen gaan en hier lopen klagen.genux schreef:Hij had namelijk ook al contact gehad met de eigenaar die heet aangegeven dat hij verkeerd had gehandeld.
Dan kun je besluiten om terug te gaan. Maar de toon was al gezet
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service NOVASOL
@genux, ok, de jacuzzi was voor het eerst nu eens niet klaar, u bent rustig en beleefd gebleven, de eigenaar " flipte " eerst , nu zegt u dat ie de " droge woorden " gebruikte : " dan gaat u maar weer naar huis..."
U heeft geen onvertogen woord gezegd , bent gaan klagen bij Novasol 10 minuten later, nadat u " vd schrik bekomen was " , schrijft u ... en koos ervoor te vertrekken en zo het hele weekend in duigen te laten vallen. Zo goed?
Anyway, ik was er niet bij , dus onzin wat ik zeg , ok? Ook goed.
U mag gelijk hebben van mij.
Eerlijk gezegd begrijp ik zoiets i.d.d niet en ik had zeker niet het weekend laten ruïneren , maar dat is het verschil tussen u en mij denk ik dan maar en ook dat vind ik verder best.
Sneue boel en alleen maar omdat u niet gelijk in de jacuzzi kon jumpen die avond. De volgende morgen had wel gekund ....
De kosten vh opwarmen ? Tja....nu bent u meer geld kwijt uiteindelijk.
Ik laat het hier verder bij en hoop dat u niet weer " schrikt" van een volgende teleurstelling.
Ik wens u veel sterkte met deze heftige ervaring en deze desillusie , maar niet te lang getreurd want u heeft volledige restitutie gekregen .
Op naar een volgend weekend!
Hopelijk komt u dan niet weer voor onaangename verrassingen te staan, zoals bv een peertje in de lamp dat stuk is of een douchematje dat ontbreekt.....
of ze zijn nog aan het grasmaaien als u aan komt rijden
U heeft geen onvertogen woord gezegd , bent gaan klagen bij Novasol 10 minuten later, nadat u " vd schrik bekomen was " , schrijft u ... en koos ervoor te vertrekken en zo het hele weekend in duigen te laten vallen. Zo goed?
Anyway, ik was er niet bij , dus onzin wat ik zeg , ok? Ook goed.
U mag gelijk hebben van mij.
Eerlijk gezegd begrijp ik zoiets i.d.d niet en ik had zeker niet het weekend laten ruïneren , maar dat is het verschil tussen u en mij denk ik dan maar en ook dat vind ik verder best.
Sneue boel en alleen maar omdat u niet gelijk in de jacuzzi kon jumpen die avond. De volgende morgen had wel gekund ....
De kosten vh opwarmen ? Tja....nu bent u meer geld kwijt uiteindelijk.
Ik laat het hier verder bij en hoop dat u niet weer " schrikt" van een volgende teleurstelling.
Ik wens u veel sterkte met deze heftige ervaring en deze desillusie , maar niet te lang getreurd want u heeft volledige restitutie gekregen .
Op naar een volgend weekend!
Hopelijk komt u dan niet weer voor onaangename verrassingen te staan, zoals bv een peertje in de lamp dat stuk is of een douchematje dat ontbreekt.....
of ze zijn nog aan het grasmaaien als u aan komt rijden
Re: Slechte service NOVASOL
@ moederslink: laten we het er maar met z'n maar doen alsof jij gelijk hebt. Heb jij ook een goede nachtrust straks.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service NOVASOL
Ook best....zucht.
En de andere reageerders krijgen ook gelijk van u?
Allemaal opgelost dus nu
PS: topictitel vind ik niet terecht : Novasol heeft uitstekende service verleend en meer dan ze hoefden te doen i.m.o ;
u heeft volledige restitutie ontvangen nl.
En de andere reageerders krijgen ook gelijk van u?
Allemaal opgelost dus nu
PS: topictitel vind ik niet terecht : Novasol heeft uitstekende service verleend en meer dan ze hoefden te doen i.m.o ;
u heeft volledige restitutie ontvangen nl.
Re: Slechte service NOVASOL
Frantic heeft wel een punt. Je dient bij de meeste modellen het water in een jacuzzi eens per x tijd te verversen, ondanks chloortabletten en continue beweging van het water. Als iemand in het water een plasje doet blijft dat in principe in de jacuzzi zitten tot je het water ververst.genux schreef:Frantic: prima als jij er zo over denkt. Dus je gaat ook niet zwemmen in zee waar de dier en mensen in schijten? Je gaat nooit naar een overdekt zwembad?
Waarom denk je dat er een circulatiesysteem inzet? Die constant het water filtert. En er extra middelen inzitten om de jacuzzi schoon te houden?
Verder sluit ik me aan bij moederslink. TS, je bent prima coulant behandeld met de restitutie en bent spelden op laag water aan het zoeken.