LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sorry klacht loop via andere weg
sorry klacht loop via andere weg
sorry klacht loopt via officiele weg...
Laatst gewijzigd door pinky1973 op 11 feb 2014 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: sorry klacht loop via andere weg
Ja, want jullie hebben na de onrustige nacht toch nog morgens ontbeten!Het hotel heeft laten weten niet verder te kunnen gaan als alleen een overnachting, vinden jullie dat toch redelijk als compesatie ?
Neem het voorstel aan en ga ergens anders een broodje eten, als jullie al niet veel eten.
-
Re: sorry klacht loop via andere weg
Ik vind het een heel redelijke oplossing. Hun gasten zijn wat rumoeriger dan normaal en zij bieden u een overnachting aan omdat u er last van hebt gehad. Prima toch!
Dat u het ontbijt wel zelf moet betalen vind ik ook niet zo raar - u hebt toch prima kunnen ontbijten? Dat. Niet zoveel eet had u eerder moeten bedenken, dan had u een overnachting zonder ontbijt kunnen regelen. Ik begrijp heel goed dat het hotel daar niets mee kan/wil!
Dat u het ontbijt wel zelf moet betalen vind ik ook niet zo raar - u hebt toch prima kunnen ontbijten? Dat. Niet zoveel eet had u eerder moeten bedenken, dan had u een overnachting zonder ontbijt kunnen regelen. Ik begrijp heel goed dat het hotel daar niets mee kan/wil!