Nadat we een midweek bij Sunparks boekten, kregen wij een mailtje van Sunparks, dat wij het aansluitende weekeinde konden bijboeken en daarbij maar 1 van de 3 nachten hoefden te betalen. Volgens het mailtje zou je bij een 4-persoons bungalow slechts 75 euro hoeven bij te betalen.
Wij hadden daar wel zin in, maar hebben een 6-persoons bungalow geboekt. Dus het tel.nr gebeld dat in het mailtje stond. Wat schetst de verbazing: niemand bij Sunparks was op de hoogte van de actie bij Sunparks.
2 dagen later kreeg ik een mailtje van Sunparks: om de midweek te verlengen moesten wij maar liefst 240 euro bijbetalen voor een 6-persoons. Dit staat in geen enkele verhouding tot de 75 euro voor een 4-persoons. Bovendien verdient Sunparks niet de koude douche, maar de bevroren douche voor de slechte service die Sunparks biedt.
Jullie begrijpen wel, dat onze boeking de laatste is die we bij Sunparks doen. Er zijn gelukkig heel veel alternatieven.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Sunparks?
M.vr.gr.
Herman.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sunparks misleid klanten
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40
Re: Sunparks misleid klanten
Ik heb nog nooit bij Sunparks geboekt. Als ik de brochure zie, dan spreekt het mij totaal niet aan.
Ik ben meer een fan van Landal.
Ik ben meer een fan van Landal.
Re: Sunparks misleid klanten
De diverse topics over sunparks zijn niet zo positief.
Ik zou hier niet zo snel boeken.
Wel Landal of voor wat luxere parken cp
Ik zou hier niet zo snel boeken.
Wel Landal of voor wat luxere parken cp
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: Sunparks misleid klanten
Wat is hier nou het probleem? U schrijft zelf dat in het mailtje stond dat het ging om een 4-persoons bungalow en nu klaagt u dat u voor een 6 persoons bungalow meer moest betalen.Volgens het mailtje zou je bij een 4-persoons bungalow slechts 75 euro hoeven bij te betalen.
Als Sunparks bedoelde dat het om álle bungalows ging, dan hadden ze dat vast wel vermeld in de mail.
Ik zie dus geen reden om te zeggen dat het misleidend was, u had gewoon beter moeten lezen naar mijn mening.
Re: Sunparks misleid klanten
Als het alleen om vierpersoonsbungalows gaat waarom stuurt Sunparks deze mail dan naar klanten die een zespersoonsbungalow geboekt hebben.Als Sunparks bedoelde dat het om álle bungalows ging, dan hadden ze dat vast wel vermeld in de mail.
Dan kun je dit soort reacties verwachten.
Niet zo slim van Sunparks.
Zo'n foutje hoeft overigens geen reden te zijn om niet meer te boeken.
Ijskoude douche lijkt mij overdreven.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2006 16:47
Re: Sunparks misleid klanten
wij zijn met het hele gezin in september naar vielsalm geweest in de belgische ardennen en het was er ronduit slecht.het zwembad ging wegens personeelsgebrek om 6 uur sävonds dicht,en omdat het zwembad dicht ging was er ook niets meer te krijgen in de restaurants,oh ja er was een snackbar waar in een zeer gedemotiveerde vrouw stond.en een ellenlange wachttijd het gevolg was.we hebben er wel melding van gemaakt maar daar werd niets meegedaan,heel jammer want de omgeving is prachtig
geplaatst door linda
geplaatst door linda