Graag wil ik mijn ongenoegen/klacht uiten over de vreemde handelswijze van het Flechter Hotel in Amsterdam.
Op 11 december 2014 heb ik via Hotels.nl een overnachting geboekt bij het Fletcher Hotel in Amsterdam voor 12 september 2015, voor de prijs van 100 euro voor een 2-persoonskamer.
Keurig is deze bevestigd en heb ik een reserveringsnummer ontvangen van het hotel.
Op 24 augustus 2015 ontvang ik een mail van Hotels.nl met de mededeling dat de prijs waarvoor ik de kamer geboekt heb en die ook zo aan mij is bevestigd, een typefoutje betrof die ze zojuist (9 maanden na mijn boeking!!) pas ontdekt hebben.
De eigenlijke prijs had 250 euro moeten zijn, en ik moet óf 250 euro neerleggen in plaats van 100, óf mijn boeking annuleren.
Na meerdere malen gebeld en gemaild te hebben met zowel Hotels.nl en Fletcher hotel, krijg ik een alternatief aangeboden, een overnachting in het Fletcher Hotel in Huizen.
Ik geef aan dat ik dit niet wil, ik vind dat ik recht heb op de kamer in Amsterdam. Een door hun gemaakte typefout mag toch niet op mij als klant verhaald worden???
Inmiddels heeft Hotels.nl mijn reservering op 26 augustus om 16.30 uur geannuleerd
Na wederom een telefoontje te hebben gepleegd, maar zowel het hoofdkantoor van Fletcher Hotel als Hotels.nl is op dit tijdstip niemand meer aanwezig.
…en heb ik dus niks meer!!
Zoals afgesproken belt de volgende dag iemand mij terug van het Fletcher Hotel, in opdracht van hoofdkantoor mogen ze mij een alternatief aanbieden.
En ja.. mijn geboekte kamer is weg!!! terwijl de dame de avond ervoor nog verzekerd had dat er nog voldoende kamers vrij waren?!?!?
Ik voel me met mijn rug tegen de muur gezet en kan voor mijn gevoel niks anders dan het geboden alternatief aannemen.
Ik vind dat men NIET kan maken om na 9 MAANDEN, 2 weken voor de datum om hier mee aan te komen, het getuigd van niet veel respect naar de klant toe.
De oplossing was geweest dat Hotel Fletcher zijn fout het toegegeven, en hun verlies hierin moeten nemen.
Ik kan erg slecht tegen het onrechtmatige gevoel wat mij bij deze zaak bekruipt!!!
Kan een hotel dit zo maar doen en ermee wegkomen??
Newwolf84 is hetzelfde overkomen,zijn er nog meer mensen dit is overkomen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] typefout/annulering Fletcher Hotel Amsterdam
Re: typefout/annulering Fletcher Hotel Amsterdam
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Of ga anders naar de rechtswinkel of jurist of advocaat.
Als het mij overkwam zou ik ze persoonlijk voor de rechter hebben gedaagd.
Als het mij overkwam zou ik ze persoonlijk voor de rechter hebben gedaagd.
-
Re: typefout/annulering Fletcher Hotel Amsterdam
@TS grebmah41, u heeft exact hetzelfde topic geopend als Newwolf84 , dit mag niet. Beter is het als u reageert onder dit topic van Newwolf84 en uw topic verwijdert