dit jaar de eerste keer met vacansoleil op vakantie geweest naar italie , toscane camping, norcenni girasole club in figline valdarno.
wij hadden een sta caravan gehuurd met airco en tv . bij aankomst geen tv, airco deed het niet en het was bloedheet. na ongeveer een uurtje alles opgelost. Alleen de caravan was niet gepoetst vuile ramen, fornuis en eromheen zeer vettig, kastjes vies, bestek en serviesgoed vuil. badkamer niet gepoetst. Dus moeders kon al beginnen met poetsen. De gordijnen waren overal te smal in alle vertrekken.verbaasde blikken toen wij dit melden De camping was groot en er was veel vertier, de omgeving fantastisch alleen de sportaccomodatie zeer slecht.
Voetballen kon alleen op een klein veldje nog niet eens verlicht sávonds. Tennissen 2 banen en altijd bezet.
Het onderhoud aan de sportaccomodaties was achterstallig.
Dit jaar was de eerste keer maar tevens ook de laatste keer dat we met vacansoleil zijn geweest, in 2005 gaan we weer fijn met eurocamp
naar spanje Cambrilspark, grotere stacaravan en fantastische sportmogelijkheden voor mijn zonen. en service heel belangrijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vacansoleil
-
Frajo
Re: vacansoleil
Eris reeds een
forum over vacansoleil met meest zeer slechte ervaringen.
Wij zijn ook met hun weggeweest en het was bar en boos.Klacheten worden niet serieus genomen.Hebben nu een gerechtelijke procedure lopen tegen VACANSOLEIL.BOEK NIET VIA HUN
forum over vacansoleil met meest zeer slechte ervaringen.
Wij zijn ook met hun weggeweest en het was bar en boos.Klacheten worden niet serieus genomen.Hebben nu een gerechtelijke procedure lopen tegen VACANSOLEIL.BOEK NIET VIA HUN
-
yekin
Wij zijn 2jaar achtereen via vancancesoleil naar Italie geweest,
Park "Bella Italia" om precies te zijn. En ik heb echt niks dan lof, alles was prima geregeld allebei de jaren.
m.v.g.
Tamara
Park "Bella Italia" om precies te zijn. En ik heb echt niks dan lof, alles was prima geregeld allebei de jaren.
m.v.g.
Tamara
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie