LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantie prinsenmeer

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
willemverkerk

vakantie prinsenmeer

Ongelezen bericht door willemverkerk »

beste radar
heb slechte ervaring met het prinsenmeer niets klopte bij het inchekken begon het al er waren geen programaboekjes zodat we niet wisten wat er te doen was toen kwamen we bij de caravan die was dus niet schoon en de voorige huurders hebben net als ik toch ook 32,50 extra mogen betalen voor het schoonmaken vanwegen een hond de vuilen onderbroeken lagen nog onder het matras de lakens die op het bed moesten zaten vol weer vlekken toen begon de elende pas echt we hadden geboekt met huidier dus we konden niets doen de hond mocht nergens komen naardat er een groote plas water bijwas mochten de honden er niet zwemmen we konden geen buitenterrasje nemen want ook daar mochten ze niet komen zefs als je iets anders wilden doen kon dit niet het was vrij warm dus je begrijpt wel dat je de honden niet zo lang in de caravankon laten zitten de ramen kon je niet open laten staan vanwegen diefstal de honden moesten zelfs al was je thuis aangeleind liggen in de baren zon :evil: eerste nacht in mijn zoon kon amper op het bed liggen die zijn veel te smal en hij is pas 10 zelfs het 2persoons bed is nog te klein ik ben zelf maar 1meter60 lang en lag met mijn voeten buiten het bed de douches zijn levens gevaarlijk als je er een kind moet onderzetten mag je er wel bijblijven staan want ze worden dan ijskoud en gloeiend heet zodat ze zichzelf zouden verbrandenheb hier ook melding van gedaan maar er wordt gewoon niet opgereageerd omdat je door allemaal minderjarige wordt geholpen ze staan liever met de telefoontjes en met elkaar te klieren dat vind ik niet gepast heb woensdagavond naar de receptie moeten bellen omdat maar zo de geiser uitviel toen was bij mij de maat wel vol hetsubtropisch zwembad is voor 16000 mensen veel te klein als het slecht weer is dus zijn we donderdag al naar huis gegaan inplaats van vrijdan het prinsenmeer zou van mij een echte koude douche krijgen
met groeten fam w verkerk :twisted: :oops:

johandevries

Re: vakantie prinsenmeer

Ongelezen bericht door johandevries »

Sorry hoor,

Deze tekst is totaal onleesbaar.
Het maken van spelfouten is niet erg, maar maak gebruik van hoofdletters en punten.

Veldkamp

Re: vakantie prinsenmeer

Ongelezen bericht door Veldkamp »

Helemaal mee oneens! Wij zijn twee weken geleden bij Prinsenmeer geweest, maar wij hebben een fantastische tijd gehad. De reservering voor ons chalet verliep helemaal zonder problemen, alles hebben we snel en eenvoudig geboekt via de website van Oostappen Vakantieparken. Toen we aankwamen was het chalet netjes voor ons schoongemaakt... we konden alles direct gebruiken. Ondanks het slechte weer hebben wij niets te klagen gehad. Onze vier kinderen hebben zich prima kunnen vermaken met alle activiteiten van het recreatieteam dat elke dag voor de kinderen klaar staat. En een subtropisch zwembad is ook echt een groot voordeel, hier zijn we vele malen geweest. Complimenten dus voor deze camping. Voor ons was dit de eerste keer op Prinsenmeer en wij gaan er zeker nog een keer heen!

Gesloten