LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieclub silver point

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mamabambam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2011 09:33

Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door mamabambam »

Ik ben op zoek naar ieder die mij informatie in elke vorm kan verschaffen over de vakantieclub silver point.

Deze vorm van vakantie worden via een kraslot 'gewonnen' op gran canaria.

Het contract kost duizenden euro's en er word beweerd dat je hiermee 36 maanden is de meest luxieuse hotels kan slapen.

Helaas geeft bij het beeindigen van het contract niemand thuis. Op dit moment is het kantoor ter plaatse leeg aangetroffen en er moeten ontzettend veel gedupeerden zijn.

Ik wil graag met deze mensen in contact komen

Mk
Berichten: 992
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door Mk »

Tja. Het oplichters forum is er niet meer. Daar had je ongetwijfeld de informatie gevonden die je zoekt.

Kom op zeg, een vakantie winnen via een kraslot dat je 'zomaar' krijgt.....

MAXIEM

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mamabambam

Het is veel verstandiger om hier verre van te blijven. Ook als je een op het eerste gezicht goed kontakt zou krijgen, kan het bij dit soort dubieuze zaakjes toch een potentiële oplichter zijn.

Maxiem.

irms
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2011 21:43

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door irms »

Ook ik heb 2 weken geleden op Gran Canaria de verplichte toer door het kantoor gehad (in ruil voor t winnen van een vakantie).
Toen was t kantoor nog gewoon open hoor.

Zou rond deze tijd worden gebeld met vakantieaanbiedingen, vandaar dat ik ze even zat te googelen en hier terecht ben gekomen.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet meer ooit iets van ze te horen. En ben dus gelukkig niet meer kwijt geraakt aan ze dan een paar uur van mn vakantie.

mamabambam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2011 09:33

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door mamabambam »

Niet op ingaan is het enige advies wat ik kan geven! ik zoek nogsteeds meerdere gedupeerden.

Silverpoint
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2012 10:42

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door Silverpoint »

Silverpoint Customer Service is keen to answer any questions regarding the Silverpoint Promotion.
Talk to us in person
The Customer Service Centre is situated at the Hollywood Mirage Club in Tenerife. The office is open Monday to Friday from 9.30am until 4.30pm
By telephone
Please call our Customer Service Department on 0800 949 6035 or 0034922 761533
Lines are open between 9.00am and 5.00pm Monday to Friday.
By email
Drop us a line at [email protected]
Visit our Customer Service website
http://www.silverpoint.com/customerservice

william.22
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2012 14:25

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door william.22 »

ik zou het egt niet vertrouwen zo iets , je weet nooit wat die allemaal daar uitspoken..

Fotopouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2013 12:03

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door Fotopouw »

Gisteren telefonisch benaderd door Silverpoints. Zijn nog steeds actief. Ik zou een vakantie "gewonnen" hebben voor €185,- voor 2personen een week naar Tenerife. Enige was een bijeenkomst bijwonen waar het een en ander verteld zou worden over de club en dingen over het eiland.....soort gids, zei ze(ROsa). Ben hier dus niet op in gegaan. Het blijkt dat ze niet meer met krasloten werken(daar zijn ze tegen en vroeger hebben ze andere clubs aangegeven, dit was echt iets anders! zei Rosa), maar alles telefonisch doen. Email doen ze ook niet!
Dus voor mij geen "gewonnen" vakantie! (waarom niet gratis, als iets gewonnen is?)

Jfelst
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 aug 2012 19:25

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door Jfelst »

Vorig jaar op vliegveld Tenerife Sur benaderd over een enquete over het eiland Tenerife. Er werd onder de deelnemers eenvakantie verloot. Werken dus niet meer met kraskaartjes, zoals op Gran Canaria ervaren, maar nu met enquetes. Nu eenmaal gebeld, was niet thuis. De volgende kan een goed gesprek verwachten.

addertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2015 16:39

Re: Vakantieclub silver point

Ongelezen bericht door addertjes »

Twee jaar geleden op vliegveld Tenerife een enquête van silverpoint ingevuld
En vandaag, twee jaar na dato een telefoontje ontvangen met de aanbieding
om tegen zeer lage kosten in een mooi hotel/ resort op Tenerife te verblijven.
Ik ben er niet op in gegaan , want het klonk iets te mooi en mijn vertrouwen met
telefonische aanbiedingen is niet zo hoog.
Het telefoonnummer zag ik wel in mijn scherm, maar de uitleg was vaag.
Ik vertrouw het niet. En als ik bovenstaande lees, is dat zeer terecht.
Maar silverpoint is nog steeds actief dus.

Gesloten