LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
weerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2008 17:58

vakantiekaart

Ongelezen bericht door weerman »

De vakantiekaart:
Eind 2007 werden we gebeld door een "dame" met een prettige stem. Volgens haar hadden we een enquette ingevuld en daar kregen we nu een beloning voor : € 75 aan vakantievoordeelbonnen. Nu vul ik regelmatig enquettes in dus dacht ik, leuk he. Of ik ze ook kon verzilveren via hun voor boeken op campings? Ja hoor, nee dus! Maar ik moest wel een introductie pakket nemen van € 2,95. Hiervoor moet ik mijn bankrekening even doorgeven voor een eenmalige afschrijving. Enige dagen daarna kwam het informatie pakket en er werd inderdaad € 2,95 van mijn bankrekening afgeschreven. Maar wat schetst onze verbazing? een paar weken later nog eens € 75 voor de ontvangen vakantiebonnen en lidmaarschap. Meteen via internetbankieren incasso teruggeboekt. Volgen de bankrekening is dat gelukt doch het bedrag wordt niet door de bank bijgeschreven. Het moeten toch wel gladde jongens zijn. In mijn geval dan een dame met een prettige stem. Wordt dit niet eens een zaak voor radar? Ik las bij radar dat de vakantiekaart een warme douche gekregen heeft. In mijn geval vind ik hem wel erg fris.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zie dit topic nu pas. Geweldig toch, die zoekfunctie. Enig idee hoe vaak dit onderwerp al aan de orde is geweest?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door gravedigger »

Enig idee hoe vaak een onderwerp nutteloos omhoog wordt gekickt?
Net zo vaak als dit onderwerp aan de orde is geweest?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door MLF »

ik ben ook enes gebeld door iemand over een vakantekaart, das was ook nav het invullen van een enquete op internet, ik heb meteen nee gezegd, volgens mij is het oplichterij.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik heb door de vakantiekaart €85 korting gekregen op mijn aankomende vakantie naar spanje.
De 5% loont wel.

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Ook ik ben gebeld en inderdaad ook geld afgeschreven. Naar mijn gevoel kan ik er ook niet echt veel mee. Weet niet of het oplichters zijn, maar ik doe er dus helemaal niets mee..zonde dus.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Je kunt echt veel korting krijgen! bijvoorbeeld bij boosten reizen ;-)
Gewoon via de vakantiekaart de reis boeken en je krijgt 5% korting...
Ik ben nu 85 euro goedkoper uit dan dat ik bij boosten zelf geboekt zou hebben.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: vakantiekaart

Ongelezen bericht door San32 »

Ik boek mijn zomervakanties ook altijd via de Vakantiekaart en bespaar mezelf zo vele euro's!

Gesloten