Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
JaapenAns
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2022 12:56

Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door JaapenAns »

Een groot huis huren voor een groep? Vooral niet bij Europarcs. Je betaalt de hoofdprijs voor een vies, slecht onderhouden huis.

Wij gezin met ons grote gezin (10 volw en 8 kindertjes tussen 6 en 4 maanden) lang weekend weg.

Aangekomen vrijdagmiddag eerst het huis versierd (opa was jarig) en toen kwamen de (klein) kinderen.
Maar wat schrikken we van de accommodatie. Alles was vies en zeer slecht onderhouden.
Zaterdagochtend bericht en middags telefoontje van schoonmaker. Of hij nu kon komen schoonmaken?
Nee er slapen kinderen en wij zitten hier feestje te vieren. Morgen dan? Wisten de planning nog niet, dus nee. Had ervoor gezorgd dat bij aankomst schoon was. De schoonmaker zou uren nodig hebben met 7 slaapkamers en drie douches die allen TE VIES waren om in te douchen.
We zijn zondagmiddag huiswaarts gegaan ipv maandag. Kinderen wilde douchen en slapen in een schone, frisse slaapkamer met verwarming uit.

Een klacht ingediend en de reactie:
Het spijt ons, maar u wilde geen schoonmaker zaterdag of zondag, dus vooral niet zeuren.
En dat voor ruim €1500 voor 3 nachten.




Die is samenvatting van klachten die we hadden
De woning was slecht onderhouden en vies
Gordijnrails zaten los en er mist een stuk gordijn
Stoelpoten zaten los
Schimmel op wc raampje
Een vieze beker in de kast (waren meerdere)
Douches in slechte staat en vies
Stelknop van de verwarming ontbrak waardoor deze niet uit kon, dus verwarming aan op slaapkamers, niet echt lekker
De wc brillen zaten los
Vuil onder de bedden ( gebruikte zakdoeken en niet 1 maar meerdere)

Seinhuis
Berichten: 2394
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Natuurlijk is het niet goed dat de woning niet schoon opgeleverd is.

Europarcs heeft een goeie oplossing aangeboden, om met spoed een schoonmaker te sturen. Deze oplossing heeft u zelf geweigerd.

bupaul
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 jul 2010 11:32

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door bupaul »

Waarom heeft u een dag gewacht met de melding?
Verder ben ik het met Seinhuis eens

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door triangel »

Je verwacht toch dat je accomodatie schoon is bij aankomst???? Of zie ik dat verkeerd.... ooh wacht: personeel tekort

NeoDutchio
Berichten: 12769
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vreemd, u laat het voorkomen als een onbewoonbaar en onleefbaar huis, klaagt pas de volgende dag en wilt geen oplossing hebben. Wat had Europarcs dan moeten doen om u wel tevreden te krijgen?

juliomariner
Berichten: 5186
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door juliomariner »

Toen u aankwam had u de mankementen al kunnen zien.
Ik heb ooit ook zoiets met Europarcs gehad. Vies chalet bij aankomst, direct Gemeld bij receptie. Deze heeft direct schoonmaakploeg gestuurd. Binnen een uur konden we in het nu wel schone chalet.
U moet ze natuurlijk wel een mogelijkheid geven het probleem op te lossen, die gelegenheid heeft u ze niet gegeven. Wat wilt u nu dan nog?
Next problem.

Nevyn
Berichten: 1390
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ben net een midweek bij Europarcs Spaarnwoude geweest.
Bij controle, die wij altijd gelijk bij binnenkomst doen, 3 beschadigingen geconstateerd en direct gemeld.

Had het idee dat er meer schoonmaak personeel dan gasten rondliepen, wij waren verder dik tevreden.

Gesloten