LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wintersportadres gevraagd

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
peet

wintersportadres gevraagd

Ongelezen bericht door peet »

Heeft er iemand misschien nog een leuk vakantieadres, uiteraard voor een redelijke prijs, in de buurt bij Winterberg of Willingen. :?:

Wij willen daar eens een paar dagen gaan skiën althans wij gaan het gewoon proberen. :D

Wij nog nooit op de wintersport geweest dus
alle tips zijn ook van harte welkom :idea:

Gast

Re: wintersportadres gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou zeggen, begin eerst eens op de Utrechtse Heuvelrug. Als je het daar kunt, ga je daarna naar Winterberg. Suc6.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je gaat liften dan kost het je niets. Plaats een oproep op www.winterberg.de en je vindt er een zeer goedkoop pension.

galith

Ongelezen bericht door galith »

wat dacht je van park hochsauerland van centerparcs in medenbach bij winterberg, mooi en als het niet sneeuwt kun je nog altijd gaan zwemmen

m vr gr dv :lol: :lol:

Peet

Ongelezen bericht door Peet »

Hallo ik lees "park hochsauerland van centerparcs "kom nou voor mij geen centerparcs.

De prijzen staan totaal niet in verhouding voor hetgeen je krijgt.

Dan blijf ik nog liever thuis want ik wil niet het gevoel krijgen dat ik belazz.....wordt.

polenco

Ongelezen bericht door polenco »

Je moet in de winter toch wat dieper in je portemonne tasten hoor :wink: niet zo van de gierige want als je wilt skieen moet je gewoon betalen, als je dit nog nooit gedaan hebt is langlaufen ook een aanrader!! Heel leuk vooral in Winterberg.
Enne wat doen we met rakkertje??? :D

Freggle

Ongelezen bericht door Freggle »

Wil je goedkoop en een leuke vakantie hebben;

Kijk dan eens op Landal Marina lipno te tsjechie.
Wij zijn daar met veel plezier het afgelopen jaar geweest.

Waar vindt je nog een skipas voor omgerekend 60 euro voor een hele week onbeperkt gebruik? Skilessen voor ca 6 euro het uur (en de kids nog goedkoper). Elke dag uit eten; een compleet hoofdmenu (bijv. forel of een hele eend) voor ca 6-7 euro. Of lekker zwemmen en de sauna in in het subtropisch zwembad.

Ik weet het wel. Volgend jaar gaan we weer hier naar toe!

Tip; neem een appartement met uitzicht op het meer/boulevaar/jachthaven. Je krijgt er geen spijt van!

Gesloten