LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziek door Sunparks

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
eeliane

Re: Ziek door Sunparks

Ongelezen bericht door eeliane »

Mijn zwager heeft een keer een oorontsteking opgelopen in het zwembad van Sunparks waarvan de dokter zei dat het wel heel schandalig was dat hij zo'n oorontsteking had kunnen oplopen in een zwembad.
Vuil zat aan de rand van het zwembad en het stonk in de kleedkamers naar oud/vies slecht onderhouden materiaal en vloeren.
De huisjes zijn oud en vies en stinken, hoe kan je daar nou positief van worden.
En steeds lezen we weer dat het er vies is, elke melding van viezigheid aldaar is er 1 te veel en kan niet met argumenten, dat anderen het er wel leuk hebben gehad, van tafel worden geveegd. Ook niet door aandeelhouders nicole en jermen :wink:

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik geloof dat ik inderdaad maar aandeelhouder ga worden daar, kan ik tenminste iets goeds doen met het geld van mijn lijfrentepolissen :lol:

Wat ik nou gewoon zo jammer vind, en vooral kortzichtig, is dat als iemand iets positiefs te melden heeft over wat dan ook, het gelijk aan de kant geduwd wordt omdat het zgn niet mogelijk is, in dit geval dus bij Sunparks.
Zo lijkt het net of Sunparks pure horror is, maar dat is niet zo.
Zoals jullie wel weten kom ik er al ruim 11 jaar en écht...ik héb géén klachten. Ons huisje was nooit vies, er stonk niks en als we eens iets hadden dat opgelost moest worden, dan werd dat meteen gedaan.
Ik heb er dus niks op aan te merken.
Maar ja..het is natuurlijk veel leuker om iets af te kraken, ook al ben je er zelf nog nooit geweest...da's weer typisch Nederland, allemaal meepraters maar niemand die echt weet hoe het zit.

Weet je wat? Blijf maar gezellig achter elkaar aanhobbelen, ik ga over een paar weken weer heerlijk genieten van een welverdiende vakantie......bij Sunparks! :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nicole, ik heb dit item eens door gespit, inderdaad jij schijnt al jaren in die huisjes te verblijven.dat is geen garantie dat Sunparks er geen zooitje van maakt, lees eens alle berichten erover .

Nicole1971

Ik kén al die berichten daarover...laten we de rollen eens omdraaien Henry...ik geloof niks van al die onzinberichten, want die van mij worden ook niet geloofd.
Als Sunparks inderdaad zo slecht is, waarom heb ik er dan nooit iets van gemerkt en heb ik geen klachten? Leg me dat maar eens uit.

Henri42

Beste Nicole, misschien klaag je niet graag en ben je een zeer tevreden persoon met hetgeen je krijgt, lovenswaardig veel plezier bij Sunparks, alles komt goed.

jermen2

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi Henri

Tja ook ik kom er al 10 jaar en naar volle tevredenheid van mijzelf en mjin gezin en net als nicole hebben wij nooit klachten gehad en als er al eens wat was dan werd dat opgelost.

Het gaat niet om graag wel of niet klagen het gaat er om dat wij gewoon niets te klagen hebben over sunparks en dat wij dus tevreden gasten zijn! :oops: Of mag ik dat niet neerzetten want ja je moet hier eigenlijk alleen maar klagen anders ben je weer iemand met aandelen.

En elianne: Oorontsteking kan je in elk zwembad op lopen als je er maar gevoelig voor bent> Ik heb het zelfde bij centerparcs meegemaakt dus dat geeft ook geen garantie.

groetjes jermen

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Maar wel toevallig bij Sunparks en nog een hevige oorontsteking ook, normaal kan je die oplopen in erg warme landen in niet goed schoongemaakte zwembaden!
En dat jullie niks te klagen hebben zegt niets over Sunparks maar meer over jullie, sommigen nemen met weinig genoegen dus.
Ik ga daar nooit meer heen want wil toch iets beters voor mijn geld.

Henri42

Jermen jij bent de man of vrouw van Nicole ?? dit kan toch geen toeval zijn, Sunparks blijkt een vervallen park(en) te zijn, failliet geweest in 2006 ? vandaar de overname

bierpiet

Ongelezen bericht door bierpiet »

hallo jermen

is het niet juist andersom dat niemand kritiek mag hebben op sunparks, omdat jij en nicole toevallig als 1 van de zeer weinigen geen slechte ervaringen hebben gehad. En dat jullie alles bagataliseren wat eraan kritiek voorbij komt op sunparks.
Vervolgens vinden jullie het wel weer raar en ongepast als ze jullie daar mee confronteren en net als ik denken dat jullie dat niet zomaar doen en wellicht medewerkers zijn van sunparks, want zowel jij als nicole reageren werkelijk op elke geposte op en/of aanmerking. Ik ben maanden niet op het forum geweest en het intereseert het me allemaal niet zo maar het valt wel op dat jullie geen mogelijkheid onbenut laten om sunparks te vuur en te zwaard te verdedigen.
Mocht bovenstaande inderdaad niet op waarheid berusten, dan ben ik blij voor jou en nicole dat jullie alleen maar prettige ervaringen hebben gehad, ik uit eigen ervaring heb dat zeker niet .
Alle goed gewenst en no hard feelings

groet

bierpieth

flowerpower

Ongelezen bericht door flowerpower »

2 jaar geleden ook een huisje van Sunparcs gehuurd in Oostduinkerke. Op een gegeven moment deed de verwarming het niet meer. Is er 's avonds een monteur gekomen die ik, vanwege een of ander dialect, niet kon verstaan. Enfin, hij was een tijdje aan het rommelen in het hok waar de ketel hing, toen er een brandlucht het huisje inkwam. Aangezien mijn echtgenote op dat moment hoog zwanger was, baarde ons dit veel zorgen. Hij kwam met het verhaal over een vogelnestje dat in de ledingen zat. Ik heb hem vriendelijk verzocht de stekker uit het apparaat te halen, wat hij in eerste instantie weigerde. Uiteindelijk heb ik dat zelf maar gedaan. de volgende ochtend ben ik gaan klagen bij de receptie. Na een uur stond er een ander monteur die van kleur verschoot toen ik het verhaal vertelde. Wat bleek, die gast was vergeten een bepaalde pijp op de ketel terug te plaatsen, waardoor er allerlei giftige stoffen het huisje waren binnen gekomen. Kortom. als ik zelf die stekker er niet had uitgetrokken had ik dit bericht niet kunnen plaatsen, als u begrijpt wat ik bedoel. Uiteraard ben ik kokend van woede naar de receptie gegaan. Er zou nog contact met mij worden opgenomen, hetgeen naar een paar weken ook gebeurden. Men wilde mij een korting van 10 % geven op een volgend bezoek. Toen ik hen vertelde dat dit mij dan niet vrijwaarde om de publiciteit te zoeken, kreeg ik plotseling mijn hele verblijf in waardebonnen weer terug. Met die bonnen heb ik toen een half jaar daarna een huisje in De haan gehuurd. Om een lang verhaal niet nog langer te maken (het was de meest luxe bungalow), het volgende.
Daar troffen wij aan;
-een kapotte koelkast, alle spullen bevroren
-huisje niet schoongemaakt
-schimmel in de badkamer
-gras in de tuin al tijden niet onderhouden. Het gras kwam tot mijn knieen
-in de toiletten bij het centrum lagen alle ectriciteitsdraden helemaal bloot
-als er niet genoeg restaurant boekingen waren, gooide men de snackbar dicht, zodat mensen wel naar het restaurant moesten.
etc etc.
Ook nu kreeg ik weer een tegoedboen, die ik deze keer om begrijpelijk redenen niet heb geaccepteerd.

Kortom, nooit meer van mijn leven ga ik nog naar Sunparcs, maar dat had u waarschijnlijk al begrepen.

Henri42

Flowerpower, vlg de aandeelhouders van Sunparks(forumleden), klopt jouw verhaal niet, alles is perfect in orde vlg de vaste park crew. :) :o :oops: !!!!

Nicole1971

Henry..heeft iemand je ooit al verteld dat jij goed uit je nek kunt l*llen :lol:

jermen2

Hoi Bierpiet

Ja inderdaad reageer ik op al die overdreven reacties hier op het forum van sunparks. Juist omdat onze ervaring gewoon goed is.
Het ligt wel aan je verwachtingen denk ik, als je voor de helft van het geld wat je voor cp betaald toch een heel leuk zwembad hebt en een gewoon huisje wat gewoon schoon is en oke misschien is een mankementje (wat je gewoon door kunt geven) dan vind ik het niet eerlijk dat je dan de prijs/kwaliteit niet in het oog kan houden.
Ik geniet van sunparks met mijn gezin en tuurljik zou ik het leuker vinden als er een plaza was met meerdere restaurants maar ik weet als ik bij sunparks boek dat dat niet zo is dan moet ik naar cp.
De manier waarop hier sunparks afgekraakt word vind ik gewoon onterecht omdat wij al 10 jaar lang met kerst een erg leuke week hebben daar voor een bedrag wat je in nederland niet krijgt.
Je kan makkelijk kritiek hier spuien en dat geeft ook niet maar ik vind dat mensen de prijs/kwaliteit wel erg uit het oog verliezen.

groetjes jermen

jermen2

hoi henri

Jij weet wel veel van sunparks, misschien aandelen??

En nicole nou ben ik ook al jou man of vrouw het word hier steeds gekker :oops:

doei jermen

flowerpower

Het ligt wel aan je verwachtingen denk ik

Uhh, ik mag toch verwachten dat het geen levensgevaarlijk onderneming is, een weekje vakantie. :evil: :evil: :evil:

Nicole1971

En nicole nou ben ik ook al jou man of vrouw het word hier steeds gekker
Hahahahaha ja grappig he? Of we zijn aandeelhouders, óf we werken bij SP óf we zijn getrouwd..ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten zeggen :wink:
Gelukkig weten wij wel beter he?

Maar eh Flowerpower...overdrijven is ook een vak he? Van een oorontsteking naar een levensgevaarlijke vakantie? Tjonge jonge...dan had ik al minstens 11 keer dood en begraven moeten zijn. :lol:
Maar was dit nou bij CP gebeurd, dan had niemand zich er druk over gemaakt, want tja dat kan gebeuren he?
Maar omdat het bij SP is gebeurd is het mega-schokkend en ongeoorloofd, wat denken die Belgen wel niet om zo'n park te runnen?

Maar goed, ik weet waar ik naar toe ga, ik weet wat ik er kan verwachten en ik weet nu al dat onze vakantie over een paar weken weer super gaat worden, ongeacht wat anderen zeggen ;)

Ik ben dan weliswaar géén medewerker van SP, noch heb ik er aandelen, maar ik zal hen eens op deze topics wijzen als ik er ben.
Natuurlijk kunnen er altijd dingen verbeterd worden, dat is niet alleen bij SP zo.
En als ik (levend :lol: ) van de vakantie terugkom, zal ik hun reactie hier plaatsen.

flowerpower

Ik heb alleen mijn ervaringen geplaatst. Niets verzonnen of aangedikt. Als jij vind dat wat ons is overkomen niets voorstelt is dat jouw mening, die ik uiteraard niet deel. Als dit bij Center Parcs was gebeurd, dan had ik ook het ook geplaatst. Maar ja, in deze discussie gaat het niet over Center Parcs, of heb ik het soms verkeerd ? Wij zijn fervent bezoekers van bungalowparken, van welk organisatie dan ook, maar zo slecht als bij SP is het elders gewoon niet. Dat is mijn mening en daar zal je het mee moeten doen......!

flowerpower

Even voor de goede orde. Bij mij ging het niet om een oorontsteking maar om een maar net voorkomen koolmonoxidevergiftiging. Lezen is ook een vak.

Henri42

Koolmonoxide is in Belgie veel voorkomend,de belgen controleren wettelijk niet op luchtverversing (in -buiten). De oude huisjes in de parken worden nog minder gecontroleerd, een gevaarlijke zaak :(

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

hoi,ik was in okt in turkije alanya orient palace,5***** hotel.Een groot deel van de gasten had te kampen met een oorontstekking,kan over&al gebeuren.Kijk er vakantiereiswijzer maar eens op na,iedereen zeer tevreden maar allemaal een oorontstekking.De raad die men in de zomer geeft neem oordruppeltjes mee.En dat in een groot hotel waarom zou het dan bij sp niet kunnen gebeuren.Oorontstekkingen kan je overal oplopen en geen enkenle dokter kan zien waar je oorontstekking vandaan komt!!!!

Gesloten