LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie en hulp gevraagd!
Re: Actie en hulp gevraagd!
Goed hoor dat je een site opzet, zie hier enkele berichten, ben ook benieuwd hoe je dan denkt over de pitbulwet en dergelijke. Moeten de broodfokkers niet gestraft worden en niethun baasjes, behalve de enkelen die de boel verzieken door hun honden te laten vechten. Kortom hogere straffen voor broodfokkers en baasjes die hun honden als vechtmachines maken. Let wel een hond word niet agressief geboren maar agresseif gemaakt. Heb je intresse in mijn website waar je ook reklame mag maken voo rje site, mail me dan. Er is een speciale rubriek broodfokkers en hier kan je dan berichten zetten.
Belske
Belske
Hoi Belske,
Ik zou je graag mailen, maar heb je adres niet!
Wil je die mailen aan [email protected] ??
Dank je!
Ik zou je graag mailen, maar heb je adres niet!
Wil je die mailen aan [email protected] ??
Dank je!
Slecht nieuws
Na bijna alle dierenartsklinieken van nederland te hebben afgelopen nog steeds geen resultaat het schijnt een supergezond hondje te zijn.
Maar treur niet we hebben die broodfokker weer gebeld om te vragen of we hem mogen ruilen voor een andere pup en dat mocht , dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Na bijna alle dierenartsklinieken van nederland te hebben afgelopen nog steeds geen resultaat het schijnt een supergezond hondje te zijn.
Maar treur niet we hebben die broodfokker weer gebeld om te vragen of we hem mogen ruilen voor een andere pup en dat mocht , dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
De enige manier om deze vorm van leed te stoppen is om masaal te stemmen op www.partijvoordedieren.nl. Deze partij komt op voor het recht van de dieren en zolang ze geen zetels krijgen om binnen de kamer te komen ben ik bang dat er nooit iets aan gedaan zal worden door de huidige regering.
Oke, we melden ons allemaal op de site van Eva. Maar wat daarna? Wat ga je met onze meldingen doen Eva? Of kunnen we beter de topic over Bergeijk kopieeren. Zelf heb ik je vorige week al een mailtje verzonden maar ondanks mijn verzoek ff iets terug te mailen over je bedoelingen hoor ik nog steeds niks. Jammer! JE inzet steun ik.
Gast,
Ik heb je mail niet ontvangen. ZOu je m nogmaals willen sturen aan [email protected]?
Dank je wel
Ik heb je mail niet ontvangen. ZOu je m nogmaals willen sturen aan [email protected]?
Dank je wel
Hoi Eva,
Als ik op je link klik om naar je site te gaan (ben erg benieuwd namelijk!!) dan gebeurt er niets. Ik krijg alleen een banner van MSN.......
Als ik op je link klik om naar je site te gaan (ben erg benieuwd namelijk!!) dan gebeurt er niets. Ik krijg alleen een banner van MSN.......
Oeps, vergeten in te loggen. Bovenstaand bericht is van mij!
Het is ongeloofelijk hoe dom mensen soms zijn, deze advertentie zag ik op marktplaats: Mensen denken blijkbaar dat een hondje een speelgoedje is voor de kinderen! En als ie 7 maanden is staat ie weer op marktplaats voor herplaatsing, want het ging toch niet zo goed met de kinderen....
Hallo
wij zijn op zoek naar een jacky die pas vanaf kerst weg mag het is namelijk een kerst kado voor de kinderen we willen het zogezegd op kerstavond geven aan de kids dus op die dag bij u komen halen als dat mogelijk is en sávonds zien ze het pupje zitten we zoeken wel een reutje en het liefst ook een bruin of zwart koppie met wat vlekjes op het lijfje heeft u een pupje dat rond die tijd weg mag dan hoor ik het graag prijs rond de 100euro groetjes
ps het is ook niet erg als het pupje met kerst niet weg mag als het dan maar rond 5 januarie is dan krijgt onze jongste dochter hem voor haar verjaardag
Hallo
wij zijn op zoek naar een jacky die pas vanaf kerst weg mag het is namelijk een kerst kado voor de kinderen we willen het zogezegd op kerstavond geven aan de kids dus op die dag bij u komen halen als dat mogelijk is en sávonds zien ze het pupje zitten we zoeken wel een reutje en het liefst ook een bruin of zwart koppie met wat vlekjes op het lijfje heeft u een pupje dat rond die tijd weg mag dan hoor ik het graag prijs rond de 100euro groetjes
ps het is ook niet erg als het pupje met kerst niet weg mag als het dan maar rond 5 januarie is dan krijgt onze jongste dochter hem voor haar verjaardag