@reintje onnozel vitesse
Zeker een gefrustreerd persoontje zeker als ik zo jouw postings lees.
Of zit je in de overgang??
Niets beters te doen zeker??
Aandelen Exil gekocht??
M*ts
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Milbemax is niet zonder gevaar voor honden met een defect MDR1gen wat kan voorkomen bij o.a. collie achtigen.
Kijk Petty1950, overdreven standje, twee mensen betekent twee meningen en alleen jouw mening telt en is ,althans volgens jou, de waarheid /veilig en de rest is gevaarllijk. Iets afbranden is geen kunst, zeker als jezelf helemaal niets voorstelt en niets te verliezen hebt jaaahh en dan is het heerlijk om een gezond Nederlands bedrijf dat het wel gemaakt heeft af te branden, overigens typisch Nederlands.Inmiddels schrijft deze zelfde da Milbemax voor.... na soortgelijke klachten van hondenbezitters. Geen sterfgevallen gelukkig maar wel een aantal goed zieke honden.
Bedankt voor de aanvulling! Dat wist ik niet.
Geplaatst op 02 Apr 2009 17:36 door TdeHond
Milbemax is niet zonder gevaar voor honden met een defect MDR1gen wat kan voorkomen bij o.a. collie achtigen.
Sonaya schreef:Ongelofelijk, wat een gebekvecht hier, vooral die Reintje Vitesse. Dat de beheerder hier geen actie op onderneemt zeg. Ik google naar Milbemax, kom hier terecht en weet niet wat ik lees... Tsjonge....De "gedragsregels" zijn er toch niet voor niets?
Ga wel even een zinvol forum checken waar men nog respect voor elkaar heeft. Hier wordt iemand al voor een idioot uitgemaakt als ie een typfout maakt