LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heel verdrietig van

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: Heel verdrietig van

Ongelezen bericht door Gast »

dat is het nadeel van een topic...er wordt gefilterd......

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

wat een hoop kletspraat hier,
allergie of niet
rijke vent of niet
astma of niet
baby of niet
het maakt geen moer uit, mensen moeten eerst eens goed nadenken of ze een hond willen, welke bij hen past en kijken naar eventuele toekomst plannen.
mijn (ex)vriendin moest en zou ook een echte werkhond hebben, ze moest zonodig flyballen :roll: 4 maanden later is ze zwanger, 1 jaar later is de hond dus weg.... geen tijd meer nu de baby er was, geen tijd meer om te flyballen.... ze was, voor we mot kregen, van plan om een bulletje aan te schaffen... die had minder beweging nodig :roll: :evil:
mensen moet gewoon hun hersenen gebruiken.

tjaptjoy

Ongelezen bericht door tjaptjoy »

Jk heb 11 jaar geleden van mijn vriend een hond gekregen, als verjaardagskadootje. :?
Ik zou zelf nooit aan een reu beginnen, maar mijn kadoo was dus een super lief rottweilerpupje.. een reutje.
Je kan je niet voorstellen wat een problemen ik heb gehad omdat ik helemaal niet klaar was voor een hond, een rottweiler notabene, een leuk uitziende hond, maar voor mij, als leek en beginner, een veel te slimme hond.
Ik heb hem nu nog steeds, ik zou hem nooit kunnen missen, maar van mijn tweede hond, een leuke teef kan ik toch iets meer genieten.
Waarschijnlijk omdat ik toen ervaring had met mijn eerste hond, ik wist ondertussen heel goed wat ik allemaal fout had gedaan in zijn opvoeding.
Ik kan dan ook alleen maar hopen dat mensen gewoon eens nadenken voor ze een hondje gaan kopen.
Koop het aub niet in een opwelling, en ga aub geen mensen verrassen met een ''kadootje''.

Gesloten