LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
carl

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door carl »

2kampen maar :lol: ??
dr is nog een lijst geen knorknor maar gnarfgnarf die om zeep geholpen is door barfplaats :shock: :twisted:
the soap go's on

pw

Ongelezen bericht door pw »

Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking :evil: .

Dan gaan we ook maar eens het ziekenfondsgeld verhogen voor mensen die roken of veel alcohol nuttigen, want zij hebben immers meer risico op bepaalde ziektes, of als ze veel eten halen bij de friettenten, of als ze een baan hebben waar veel stres bij komt kijken kan je immers overspannen raken.

Wat een stomme opmerking, breng eens iets zinnigs uit, en dan onder een naam !

pw

O, sorry naam heb je BLAF

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Carl wat is gnarf gnarf wat voor een lijst was dat dat door de barf kapotgemaakt is ????? moos

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

Ja ja van mij mag dat ook hogere ZF premie voor rokers etc
maar dat is nog stommer dan onze voorvaders-moeders apen EVO leer,

Het blijft een feit dat huisdieren +/- 3 miljoen meer negetief effect hebben op ons dan voordeel. Rokers doen anderen ook wat aan maar huisdieren ook bv Cara patienten wat ons uiteindelijk ook meer ZF premie kost "' dus belasting heffen "

Gast

Geplaatst op 01 Mar 2004 14:36 door Blaf...  
------------------------------------------------------------------------
Weet je wat niet verkeerd zou zijn belasting heffen op alle huis dieren.

Ja zeker voor die miljoenen katten die er in Nederland zitten en nog in andermans tuin sch.ij.ten ook!!!!!
Honden bezitters betalen al maar dat wist je nog niet want je login zal wel MIAUW moeten zijn.
want het is toch Katten doen op een bakkie en Eten uit een blikkie.

Gast

je bent een dom en vervelend kereltje Blaf.
ze zouden speciaal vooe jou " vervelende mensen " belasting moeten heffen.
jullie misbruiken gezonde lucht, gebruiken wegen en riolering en staan op wachtlijsten die ik liever bevolkt zou zien door leuke mensen.
je bent een complete randebiel en types zoals jij kosten de maatschappij handen vol geld. Ik hoop dat je ooit heeeeel suicidaal wordt en dat de mensen die je vinden net te laat zien.
Maniak :twisted:

pw

Het blijft een feit dat huisdieren +/- 3 miljoen meer negetief effect hebben op ons dan voordeel.
Waar basseer je dit op, kom maar op met de feiten......volgens mij is het n.l. eerder andersom.

Blaf...

PW

Cara en Astma patienten niet voldoende voor jouw.

die 3.000.000 bestaan uit alle huisdieren van slang, worm tot varken
( dikbuik)

Als iemand niet met z'n medemens rekening wil houden moet maar meer betalen ook voor het algemeen belang

Gast

Blaf ga maar vlug op een ander forum zitten of anders op de mokerhei. Maar donder nou maar op WOEF WOEF. :twisted: :twisted: :twisted:

Eucalipta

Ongelezen bericht door Eucalipta »

Weet dat het teveel gevraagd is...maar lees het nog eens ff na, ik zonder balkon, die nog niet gesprongen is, omdat dit radar forum te veel lol brengt, barft weldegenlijk, zoals gewoonlijk en ik val weer in herhaaling, er wordt niet gelezen, heb drie honden op een bovenwoning en sleep vanalles naar mijn keukentje voor mijn drie dobers.
Okee ga weer ff verder met lezen want er wordt weer een hoop onwaarheden geroepen zoals ik al heb aangedragen.

Eucalipta

JL

Ongelezen bericht door JL »

Naomi wat weet je er toch veel van. Vraagje heb je daarvoor gestudeerd ? Diëtiste of wat ?

Jannie

Gast

EUCALIPTA LEES JE EPGEN STUKJE MAAR EENS OP PAGINA 69 OM 16.28.jE LAAT DAAROP WETEN DAT JE BARF NOG NIET UIT GEPROBEERD HEBT.
moos

Gast

p.s het was 18.28 28 februari sorrie

bullenmans

Ongelezen bericht door bullenmans »

JA MOOS ! Het liegt en bedriegt en halen alles uit een boekje, weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen, die hele reeks met fotoos bij hun antwoorden en dan die antwoorden het lijken wel een stel kleine kinderen met de AKELA voorop.

oeps,betrapt!! ,WAHAHAHAHAHA, Tja.................... , Tjee........, Nou nou... , zucht.. ,nou ja........, owwwwwwwww, deze muts kan het weer niet vinden, oeps dat lukt dus niet ,tjongejonge zeg,
Ohhwwww, heb ik weer.

Groeten van Sylvie, die het boek al lang geleden had aangeschaf!!!!!!

Over welk boek gaat het nu eigenlijk?
Hoe kom ik de overgang door want dan heb je kans om kinds te worden? het gros zit aan de goede kant van de 40 zeggen ze!!!!
Maar we weten allemaal dat vrouwen altijd liegen over hun leeftijd.
Of is het een plakboekje uit de kleuter Klas.
WIE O WIE ? KAN NU ACHTER DIT SOORT BARFSTERS STAAN.

Gast

:twisted: 8) Hoi eucalipta waar blijf je nou met je antwoord :?: :?: Heb je je eigen stukje van28 februari tijdstip 18.28 pagina 69 al gelezen je eigen stukje notabene.???Foei Wij moesten goed lezen maar ik zou jou ook aan willen raden heel goed te lezen.Je hebt gewoon gelogen en hoe komt iemand op die b.p en is lid als die zelf voor geen milimeter gebarft hebt en dan verwijs ik naar dat stukje op 28 feb:Terwijl er strenge regels zijn .Zo dat was dat ik zou nog voor geen geld op de wereld lid van die club willen zijn die van liegen een sport maakt .De ene b.p of de andere b.p is lood om oud ijzer.Trouwens die b.p lijkt op een soort benzine maatschappij.Ik blijf lid van mijn eigen vers plaats.Iedereen de groeten en ik ga wandelen met de honden.

Moos,Amsterdam.

Blaf...

Zo Moos niets anders te doen

Je kunt je honden uitlaten doordat we een klein beetje belasting betalen maar waar geen stoepie ligt te weinig belasting betaald dus blijft staanMeer belasting op alle huisdieren

P.S.Heb je wel je poep opgeruimd Vies Hoor

chooky

Ongelezen bericht door chooky »

Tjonge jonge zeg :(
Jullie houden er wel rare ideeën op na over de verschillende fora en discussielijsten zeg.
Barfplaats is toegankelijk voor iedereen, brokken- vers- of barfvoerders. Alleen is het wel een forum om over barf en versvlees te praten. Daarom wordt er eigenlijk niet veel over brokken gepraat en wordt dit ook niet aangemoedingd, maar het gebeurt wel.
Mensen die van BP geweerd worden hebben zich in het verleden of heden niet aan de regels gehouden, zoals geen directe aanvallen op personen of aanhoudend grof taalgebruik, etc. Eigenlijk dezelfde regels die hier gelden, alleen zijn er hier geloof ik geen moderators die de boel in de gaten houden geloof ik.
Verder zijn er nog een groot aantal discussielijsten, waarvan er twee zijn die niet veel met elkaar te maken willen hebben, maar ach, het gaat zo z'n gangetje en ze bestaan gewoon naast elkaar.
http://rauwvoer.pagina is gewoon een pagina waarop veel links naar diverse pagina's over rauw voer staan. Net als de pagina http://www.mijneigenfavorieten.nl/barf/
Valt allemaal best wel mee dus :P
Jammer he :wink: :lol:

Blaf...

He Bah al dat gepraat over brokje zo brokje zus helpt weinig.

Feit blijft hoe meer brokjes des te meer poepjes toch

Net als bij drank ook belasting hierop kunnen opruimers van verteerde brokjes ook betaald worden en spaaren we het miljeu van alle slechte brokjes die te koop zijn.

We ruimen ook hier ons eigen rotsooi niet op

Blaf...

Geachte Moderators

Zie bericht: geplaatst 1 maart 2004 20:24 door gast
geplaatst 2 maart 2004 11:51 door gast

Volgens mij overtreed gast de fatsoen regels hier Duidelijk

Aktie: Laat ik aan U over

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Gesloten