LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Carl

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door Carl »

volgens de % van zijn methode,die zijn bekend

Carl

Ongelezen bericht door Carl »

ter aanvulling
staat ook in zijn boekje " the BARF dieet "

Xandra

Ongelezen bericht door Xandra »

Carl dat is toch precies hetzelfde als wat de goede commerciele versvleesvoeders doen!!
Zoveel procent bot, zoveel procent orgaan vlees etc. Waarom heet dat spul van Bilinghurst dan Barf-diet en gaan de mensen van Barf-Natuurlijk over de rooie als iemand zegt dat het commerciele voer op basis is van Barf oftewel gemalen botten, vlees, organen enz.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

een naai kransje van barfers????Wat een zooitje denken het rijk alleen te hebben en kletsen maar wat raak ,Ik heb nog nooit zo;n zooitje ongeregeld goed gehoord.Jullie komen nooit op het forum en nu plots zijn jullie er. ongelooflijk :twisted: :twisted: :twisted: :!:

Gast

hopelijk gaan ze jullie botten malen en voeren aan jullie honden

Gast

Bullenmans en naomi jullie hebben gelijk wat een zooitje die barfers.Laten ze op de barf plaats gaan zitten ouwehoeren Niet te geloven Nog nooit heb ik ze mee gemaakt of gehoord en nu Ik ben woest.Nu ik ga verdwijnen maar moest jullie even laten weten dat jullie enorm gelijk hadden .Ik wens jullie alle goeds toe en heel veel succes naomi.Blijf op je hoede.Bedankt voor alles
Moos :wink: :wink: :)

Xandra

Ik snap niet wie je nu allemaal over één kam aan het scheren bent maar op http://www.barfplaats.nl is de verdeling als volgt:
13% maakt zelf het eten klaar (BARF)
27% maakt zelf eten klaar en wisselt dat af met commerciele vleesvoeding
22% voert uitsluitend commerciele versvoeding.
Voor de rest zijn alle combinaties bespreekbaar zelfs met brokken!!

Binnen 1 jaar zijn er bijna 700 mensen lid geworden van deze groep 'gestoorden' vergelijk het met BarfYahoo die zitten na 4 jaar net boven de 250 leden.

Denk je nu echt Moos dat al die mensen GEK zijn??

Gast

Ik denk het niet alleen maar weet het wel zeker.STAPEL GEKeN BLIJF MAAR LEKKER DOOR FANTASEREN eN GEEF MAAR STEEDS DIE LINK HEB ER ABSOLUUT GEEN BELANSTELLING VOOR. MOOS

Xandra

Goh die Moos, die heeft absoluut geen belangstelling voor http://www.barfplaats.nl dat is raar want mensen die verder kijken als hun neus lang is namelijk wel :idea:

petra van dam

Ongelezen bericht door petra van dam »

zo bullenmans nog steeds een enorme bek en nog steeds
zeer vrouw onvriendelijk
word het niet tijd dat je met wat zinnigs op de proppen komt in plaats van de onzin die je nu allemaal uitkraamt
we weten dat je vrouwengek bent
we weten ook dat geen enkele vrouw je wil
we weten ook dat je niet normaal kan praten je kan alleen maar SCHREEUWEN
en ik denk inderdaad ook dat jij gewoon naomi bent :twisted:
wanneer naomi er niet is ben jij er 9 van de 10 x ook niet
dit is zeer zeker ook mijn allerlaatste bericht dus je kan me nog even lekker uitschelden dan is jou/jullie dag ook weer goed

en voordat je over de maten begint
zullen we even naar die van jou kijken
wedden dat jij een pincetje + vergrootglas nodig hebt?
waarschijnlijk zie je ''hem'' niet eens hangen wanneer je naar je voeten kijkt
zet de centimeters er maar eens op meneer
eens kijken of we daar van houden ik weet bijna wel zeker van niet

Gast

voor belangstellende van rauwe voeding voor honden

geschreven door bullenmans op 5 januari :

''...JE GEEFT BARF EEN SLECHTE NAAM'' :lol: :lol:
[/i]

Gast

voor belangstellende van rauwe voeding voor honden

geschreven door bullenmans op 5 januari :

''...JE GEEFT BARF EEN SLECHTE NAAM'' :lol: :lol:

naomi hendriks

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

Ach Petra..

ik geloof dat je niet helemaal goed begrijpt hoe raar en gefrustreerd je nu zelf overkomt. Ik en Bullenmans zijn één en dezelfde persoon.wat een opmerkzaamheid en wat een scherpzinnigheid.Als dat jouw conclusie is na 75 pagina's Brokkenmaffia dan begin ik me toch ernstig zorgen te maken over je geestelijke gesteldheid :petra van Dam uit rotterdam!
(...)en ik denk inderdaad ook dat jij gewoon naomi bent
wanneer naomi er niet is ben jij er 9 van de 10 x ook niet (...)

tja petra...... misschien zijn er mensen die pas reageren als ik weer actief heb lopen tikken;-)

maar als je het hebt over Bullenmans, ik heb persoonlijk het idee dat ik steeds meer met Bullenmans op één lijn kom te zitten..
In het begin dacht ik als ik een stukje van hem las "oei" kun je dat wel maken? en nu denk ik "die zit!" en "steek maar in je zak"
Hij heeft een hartgrondige hekel aan barfers...en weet je Petra.. ik begin zelf ook een steeds grotere antipathie tegen barfers te krijgen!
Het werkt klaarblijkelijk aanstekelijk. enne ik weet niet of je de miserie op BP lately gevolgd hebt... IEDEREEN die Sylvia een rasloeder vindt kan niet anders dan mijn vriendje worden!!
Bullenmans vindt de Barf mentaliteit schijnheilig. ik ben het nu helemaal met hem eens.
schijnheilig met een hoofdletter.
wist je dat Sylvia ( notabene forum beheerder op BP)nieuwe BP leden adviseert om op het KK1 examen maar net te doen of je brokken geeft? en ALS er mensen zijn die vinden dat er ook tijdens het aantippen van het onderwerp voedingsleer ( er is natuurlijk geen sprake van het feit dat er op enig niveau over voeding gedoceert wordt tijdens de KK1 training) een uitgebalanceerd vers vlees menu ter sprake dient te komen dan vindt onze grote vriendin Sylvia dit irritant en een vervelend oponthoud van de waarschijnlijk voor haar beperkte intelligentie en byzonder korte aandachtspanne en verwerkingscapaciteit toch wel pittige kost .
geen wonder dat de mensen die het in de eerste instantie in hun hoofd hebben gehaald om een pup van Sylvia te kopen haar geringe mate van overtuigingskracht om mensen een liefde voor een vers menu mee te geven dit stante pede afstraffen door de pasverworven pup op een dieet van Aldi brokken te zetten...
kortom Schijn-heilig-heid ten top!!!!!!
neeeee jongens... die Bullenmans die heeft meer mensenkennis dan jullie allemaal bij elkaar ;-)
Laatst gewijzigd door naomi hendriks op 04 mar 2004 16:28, 3 keer totaal gewijzigd.

burtie

Ongelezen bericht door burtie »

:D Ja ik ben er nog steeds 8)

En wat zie ik nog steeds mensen die hondenvoer eten van ja ja goede kwaliteit. Ze worden er zelfs dik van Vooral dooby en brullie.

Kunnen zelfs hun eigen dingetje zien volgens nao.

Met m'n hond (een zij) gaat het uitstekend blaft om barf en de rest.

Maar :evil: tegen bullemans of was het brullemans, zal wel door teveel kracht voer komen die vers is.

naomi hendriks

wil je mij ( nao) a.u.b. niet met RD ( dit staat Niet voor Rotterdam beste mensen:lol: ) petra verwarren?
Lezen.. Burtie!
als je hier wilt blijven tenminste..

burtie

en de Schaduwzijde....

Hoe onzelfzuchtig ook bedoeld, de beruchte kritische instelling van nao kan ze tot ongelooflijke zeurpieten maken. De onder dit zesde teken van de dierenriem geborenen willen zo graag de hele wereld ordenen. welnu, als uw wereld zich beperkt tot die van uw kleine hond, dan hebt u het al bij voorbaat verloren.
Ook al hebt u dan misschien vaker gelijk dan anderen, alstublieft, bespaar uw hond het. 'Dat zei ik toch al ' Kleine honden kunnen er niet tegen. Voor hen is welgemeende kritiek een directe aanval op hun persoontje en zij verweren zich daar heftig tegen. Kleine hondjes enthousiasme vormt de motor van zijn energie en als u daar voortdurend zand in strooit door overal over te vallen, dan kan een driftbui het gevolg zijn. Als u wilt dat kleine hondjes naar u luisterd, benader de zaak dan van de positieve zijde. Ga aan die kleine onvolkomenheden voorbij :!: en wees trots op dat uw hondje iedere keer weer overeind krabbelt en stug door blijft gaan tot het hem wel lukt. Want moed heeft hij voor twee!!!!!
vandaar alleen Barfffffffff :idea: :idea:
Laatst gewijzigd door burtie op 04 mar 2004 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

13% maakt zelf het eten klaar (BARF)
27% maakt zelf eten klaar en wisselt dat af met commerciele vleesvoeding
22% voert uitsluitend commerciele versvoeding.

die andere 38 % zijn dat dan de ruziemakers en behoor jij daar soms ook bij?
Binnen 1 jaar zijn er bijna 700 mensen lid geworden van deze groep waarvan 250 door deze topic zal je misschien bedoelen,
MAAR WAT IK BEGRIJP IS DAT NU OVER, IK HEB HET OOK MET BARF GEHAD!
HEB AL EENS EERDER WAT VAN ME LATEN HOREN EN AL EENS NAAR VOREN LATEN KOMEN DAT AL WIL JE NIET GROF WORDEN,
JE POPELT OM EENS WAT MENSEN MET HET GEZICHT DOOR DE KOTS TE HALEN
EN dan heb ik het niet over bullenmans ,Naomie,of Moos want die houden het geheel aardig in stand ieder op zijn eigen manier.
Maar dat constante doorzeuren van een aantal dames tenminste dat neem ik aan dat het dames zijn.
Neem nou zo'n Petra (eukalipta?) al diverse keren de deksel op het zielige neusje gehad maar het blijft terug komen.
En zo zijn er nog een paar die iets vreemds met elkaar gemeend hebben , Ja ze zijn allemaal benieuwd naar het dingetje van BULLENMANS hoe groot ie wel niet is NOU IK NIET!!! MAAR IK WIL WEL DIE WEDDENSCHAP AANNEMEN VOOR 500 EURO dus Petra of wie dan ook die er zo benieuwd naar is?
ik ben jullie man.
Jammer dat we even moeten wachten want wat ik heb begrepen op een ander Topic dat Bullenmans gezellig met zijn vrouw naar de CRUFT's is,Maar zo gauw hij terug is zal ik hem het voorstel doen: Pincet of spagettitang ???????

[/quote]

burtie

:idea: JE LEEST WEER NIET GOED GAST

naomi hendriks

Burtie... je spreekt acabadabra oftewel hazaza.

Xandra

"die andere 38 % zijn dat dan de ruziemakers en behoor jij daar soms ook bij?"

Nee slimpie :lol: dat zijn mensen die combinaties geven, had je zelf kunnen verzinnen toch??

Gesloten