LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk!!!Jij aan eukanuba!!!Foei ongelooflijk.Mijn hond glimpt ook van vers, heeft geen diaree mooie tanden.Waarom ga je aan die brokken waar heel veel dierenleed aan kleeft.Hebben we daar enorme topic aan gehad en nu weer!!Jongens ik trek het niet meer Ajuus . Pluis
Lieve blaf.
Geef je hond als die aan de dunne zit gewoonstukje kippen filet met rijst gekookt.Dat werkt goed en is je hond ook daarvan af.Ook heb ik dat eenmaal mee gemaakt van toen twee honden.Daar spoot het eruit.Zodoende naar de spoedkliniek gegaan en daar hebben ze prikken gehad en tevens die kip met reist.Een paar dagen niet poepen en daarna keurig.Niet meer last gehad.En ik hoefde niet meer te dweilen en te soppen.Het was een ramp-Er heerste toen een vierus hier.
Dus maar wat voerde je eerst???Je moet het langzaam doen en dan gaan opvoeren.Dat heb ik ook gedaan met moos en is al een poos op vers.Ik wens je er heel veel succes mee en doe de brokken weg.
Groetjes moos en n
Geef je hond als die aan de dunne zit gewoonstukje kippen filet met rijst gekookt.Dat werkt goed en is je hond ook daarvan af.Ook heb ik dat eenmaal mee gemaakt van toen twee honden.Daar spoot het eruit.Zodoende naar de spoedkliniek gegaan en daar hebben ze prikken gehad en tevens die kip met reist.Een paar dagen niet poepen en daarna keurig.Niet meer last gehad.En ik hoefde niet meer te dweilen en te soppen.Het was een ramp-Er heerste toen een vierus hier.
Dus maar wat voerde je eerst???Je moet het langzaam doen en dan gaan opvoeren.Dat heb ik ook gedaan met moos en is al een poos op vers.Ik wens je er heel veel succes mee en doe de brokken weg.
Groetjes moos en n
Blaf neemt ons in de maling,
want blaf weet best wel dat dit het verskamp is en niet het brokkenkamp!
want blaf weet best wel dat dit het verskamp is en niet het brokkenkamp!
Dit was vroeger wel brokken maffia daar ben ik menigmaal afgeschoten.Zo simpel is dat.Maar ik ben een taaie maar vergeten nooit en te nimmer.Over is het wel maar ik ben er nog steeds.Ik hoop dat blaf vers geeft aan zijn honden,want dat verdienen ze wel.Het is maar net hoe je mensen behandeld en daar kan ik wel een woordje van mee praten.De mazzel gast .moos
Ik weet best dat dit de vers kamp is maar ik zat ermee. M'n honden wilden voor geen meter rijst eten ze pikten vlees er tussen uit ( lam en kip ) maar rijst ho maar. Ben naar arts geweest en die zei geef tijdelijk die brokjes en ze zijn er zo af. Dat klopte ook, na 2 dagen was het weer goed. Weer met vers begonnen vandaag maar met die brokjes ( lam met rijst ) en het werkt nog steeds. M'n tweede hond heb ik van het asiel maar daar geven ze alleen maar brok van een goedkope merk.
Wat is nu wijsheid ???? Je kunt toch niet spreken van onzin, maak het nu zelf mee en zweerde bij vers.
Chris
Wat is nu wijsheid ???? Je kunt toch niet spreken van onzin, maak het nu zelf mee en zweerde bij vers.
Chris
Het is ook zo chris daar heb je goed aan gedaan.Mijn hond wilde ook geen rijst en dat geef ik dus ook niet maar gewoon lams vlees kip en pens schijven enzv.Moos wil ook helenmaal de brokken niet meer en heb het bij de dierenarts ingeleverd en kreeg mijn dure geld volledig terug.Ben ik die baal kwijt en mijn geld terug.Dat was keurig geregeld van de brokken fabriekant.Maar jij moet doen wat het beste is voor je honden.Alleen jij kan het weten.Goed zo blaf.
Groetjes moos
Groetjes moos
P.S We moesten wel oppassen want de kat ging alsnog stiekem uit de
hond zijn bak het lamsvlees jatten.Dus de poes krijgt ook wat lamsvlees dan kan moos gewoon opeten uit zijn bak zonder dat fleur jatten ga uit moos zijn bak. moos
hond zijn bak het lamsvlees jatten.Dus de poes krijgt ook wat lamsvlees dan kan moos gewoon opeten uit zijn bak zonder dat fleur jatten ga uit moos zijn bak. moos
blaf, je moet je hond volledig vers vlees geven van
Duck
Carnibest
Bibi
AHV
Rodi
Energique
brokken in de kliko.
bij diaree steeds hele kleine beetjes eten geven en
je kunt 'm ook een hardgekookt eitje geven
het zal een virusje zijn.
als de asielhondaltijd brokken heeft gehad en je zet 'm op vers dan zal zijn lijfje eerts gaan ontgiften ( diaree, haruitval)
dan vind er binnen een grote schoonmaak plaats van alle ballaststoffen die hij door de jaren heen via de brokken naar bionnen heeft gekregen.op barfplaats kun je precies lezen hoe je een brokkenhond kunt overzetten naar een complete vers voeding
succes blaf!
en die dierenarts... die weet niet zo veel af van voeding.
helaas . ga maar naar de site van carnibest daar doet de beste dierearts va nederland dr Koning haar relaaas over hondenvoeding en dat is een heel wat beter verhaal dan van jou dierenarts hoor!
Duck
Carnibest
Bibi
AHV
Rodi
Energique
brokken in de kliko.
bij diaree steeds hele kleine beetjes eten geven en
je kunt 'm ook een hardgekookt eitje geven
het zal een virusje zijn.
als de asielhondaltijd brokken heeft gehad en je zet 'm op vers dan zal zijn lijfje eerts gaan ontgiften ( diaree, haruitval)
dan vind er binnen een grote schoonmaak plaats van alle ballaststoffen die hij door de jaren heen via de brokken naar bionnen heeft gekregen.op barfplaats kun je precies lezen hoe je een brokkenhond kunt overzetten naar een complete vers voeding
succes blaf!
en die dierenarts... die weet niet zo veel af van voeding.
helaas . ga maar naar de site van carnibest daar doet de beste dierearts va nederland dr Koning haar relaaas over hondenvoeding en dat is een heel wat beter verhaal dan van jou dierenarts hoor!
Gasje waar ben je ???enwaar hang je uit??Of ben je aan het mens erger je niet aan het spelen,Of kijk je naar sesam straat!!
De mazzel pluisje
De mazzel pluisje
oh ja, als het ernstige diaree is moet je de ontlasting laten onderzoeken op giardia!!!
want als hij een giardia besmetting heeft dan helpt helemaal niets alleen de daarvoor bestemde medicijnen
dus moet je hem laten behandelen
want als hij een giardia besmetting heeft dan helpt helemaal niets alleen de daarvoor bestemde medicijnen
dus moet je hem laten behandelen
chris
is begrijp je niet
wat voor een vers zweerde je dan bij?????
gaf je al CVV??
en waarom dan nu weer die brokkezooi?
is begrijp je niet
wat voor een vers zweerde je dan bij?????
gaf je al CVV??
en waarom dan nu weer die brokkezooi?
zoals je weet gast was het tijdelijk. dus maak je niet zo druk.Iedereen maak zich zo druk en je hebt de hele meute in je nek.Klets lekker verder en jaag elkaar maar de gordijnen in.Ik voer op vers en geen barf . En als ik even terug moest vanwege een probleem dan zou ik het doen maar daarna weer voorzichtig terug komen op vers.Dat is het beste voor de hond.En de diaree kan een virus zijn waar goed vanaf kan komen.Ik hou op en ga rustig verder mazzel
pluisje
pluisje
Gast van9:23
Blaf voert al vers maareven is de diaree wegen nu voert hij vers,.
En je noemd nu zoveel merken dat niet alles te krijgen is Ik heb heel veel steun van een gaste gehad dat ik nu goed zit .Ik heb duck.Ook ander merken maar je moet heel rustig je asiel hond er op instellen,dan krijg je ook niet die nare toestanden.Maar dat weet blaf ook wel.En het gaat nu goed wat we gehoord hebben.Carnibest heb ik nog niet gevonden waar die zit.Dus mesen blaf d0et het goed.Dus mensen even verder kijken want hij is niet dom .iedereen de mazzel.
pluisje
Blaf voert al vers maareven is de diaree wegen nu voert hij vers,.
En je noemd nu zoveel merken dat niet alles te krijgen is Ik heb heel veel steun van een gaste gehad dat ik nu goed zit .Ik heb duck.Ook ander merken maar je moet heel rustig je asiel hond er op instellen,dan krijg je ook niet die nare toestanden.Maar dat weet blaf ook wel.En het gaat nu goed wat we gehoord hebben.Carnibest heb ik nog niet gevonden waar die zit.Dus mesen blaf d0et het goed.Dus mensen even verder kijken want hij is niet dom .iedereen de mazzel.
pluisje
Naomi
Hoi naomi als je dit een keer lees dan wil ik je van harte feliciteren met deze 100 ste pagina.Ik neem er een gebakje op en een wijntje.
PROOST!!!Het is er toch van gekomen.Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de hondjes.Succes in je leven en heel veel groetjes:
Moos,nel
Hoi naomi als je dit een keer lees dan wil ik je van harte feliciteren met deze 100 ste pagina.Ik neem er een gebakje op en een wijntje.
PROOST!!!Het is er toch van gekomen.Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de hondjes.Succes in je leven en heel veel groetjes:
Moos,nel
Blaf en andere gasten
Ik moet helaas mijn naam veranderen omdat ik al verschillende keren een moos ben tegen gekomen.Vandaar ,Ik vind het erg vervelend en ben toch ook boos.Ik kom dus voortaan onder mijn eigen naam naast die van mijn overleden hond dooby.Het is triest voor mij dat ik dat zo moet doen.Elk artikel zal getekend zijn met dooby-nel.Hopelijk kan het blijven zo en ga nu er even uit.Ik vind dit toch wel erg en teven heel verdrietig,Groeten Dooby-nel
Ik moet helaas mijn naam veranderen omdat ik al verschillende keren een moos ben tegen gekomen.Vandaar ,Ik vind het erg vervelend en ben toch ook boos.Ik kom dus voortaan onder mijn eigen naam naast die van mijn overleden hond dooby.Het is triest voor mij dat ik dat zo moet doen.Elk artikel zal getekend zijn met dooby-nel.Hopelijk kan het blijven zo en ga nu er even uit.Ik vind dit toch wel erg en teven heel verdrietig,Groeten Dooby-nel
Hallo volgens mij kunnen er enkelen niet lezen. Ik had een probleem en die is opgelost. Vanmorgen bij dieren arts geweest en die zei had ik niet verwacht zonder pillen. Geeft toch aan dat ik kundig ben. Klinkt arrogant maar een Hond reageerd zoals ie reageerd en kunt nooit zeggen nooit. Het beste voor een hond telt en niets anders. Het is nu toch bewezen dat alles mogelijk is zelfs een combinatie. Van aardappelen en groeten worden ze niet ziek maar vet dacht ik zo, af en toe kan geen kwaad.
Chris
p.s. Misbruik geen namen van anderen.
Chris
p.s. Misbruik geen namen van anderen.
-
Hallo Moos-Nel!
bedankt voor de felicitatie! 100 pagina's is inderdaad best wel veel!
en hoewel ik niet meer zovaak reageer lees ik dagelijks wat er gebeurt hoor! alles gaat hier helemaal goed, ik ben heel erg druk met een nestje ruwhaar teckels.de pupjes moeten 5 x op een dag eten ( vers natuurlijk , hahahaha) ze moeten spelen en geknuffeld worden en dan heb ik ook nog 6 volwassen teckels die hun aandacht en verzorging nodig hebben.
maar ik vind het hartsikke leuk om te doen. het is heelijk weer en de hele meute speelt lekker in de tuin . en ik ga zo weer lekker bij zitten met een wijntje, of belgisch biertje dat weet ik nog niet, en ik geniet van het hele spul!! als je op marktplaats kijkt zie je mijn advertentie die ik heb van de teckels.. de foto met de blauwe regen, dat ben ik!!
ben blij dat je hond het zo goed doet op de duck.
die van mij krijgen vanavond ook allemaal een duck maal, rund lever en kip dit keer
groetjes, Naomi.
bedankt voor de felicitatie! 100 pagina's is inderdaad best wel veel!
en hoewel ik niet meer zovaak reageer lees ik dagelijks wat er gebeurt hoor! alles gaat hier helemaal goed, ik ben heel erg druk met een nestje ruwhaar teckels.de pupjes moeten 5 x op een dag eten ( vers natuurlijk , hahahaha) ze moeten spelen en geknuffeld worden en dan heb ik ook nog 6 volwassen teckels die hun aandacht en verzorging nodig hebben.
maar ik vind het hartsikke leuk om te doen. het is heelijk weer en de hele meute speelt lekker in de tuin . en ik ga zo weer lekker bij zitten met een wijntje, of belgisch biertje dat weet ik nog niet, en ik geniet van het hele spul!! als je op marktplaats kijkt zie je mijn advertentie die ik heb van de teckels.. de foto met de blauwe regen, dat ben ik!!
ben blij dat je hond het zo goed doet op de duck.
die van mij krijgen vanavond ook allemaal een duck maal, rund lever en kip dit keer
groetjes, Naomi.
Ik neem er een extra glaasje op naomi!!Wat een scheetjes.Geniet er maar goed van.Ook daar over heel hartelijk gefeliciteerd met de hummeltjes en heel veel geluk met z;n allen.Het Allerbeste voor jullie allenmaal,en bedankt voor wat je mij geleerd hebt.Ik zal het nooit vergeten. Moos-nel
-
Jaaaaa bedankt Nel, ze zijn lief he!!
ik ben echt supertrots en dolblij dat ze allemaal zo mooi , lief en gezond zijn.
heeeeel graag gedaan en als je ooit nog vragen hebt dat weet je me vanaf nu te vinden
ik ben echt supertrots en dolblij dat ze allemaal zo mooi , lief en gezond zijn.
heeeeel graag gedaan en als je ooit nog vragen hebt dat weet je me vanaf nu te vinden