In januari hebben wij onze odherder in moeten laten slapen ze was net 1 jaar.
Helaas las ik te laat alle reacties over deze man hier op dit forum. Deze man is al vanaf 2005 bezig met het verkopen van veel zieke pups. Zijn hier nog meer mensen die ervaring hebben met deze man ?
Broodfokker uit Harskamp
-
Re: Broodfokker uit Harskamp
Je hebt zelf de hond gekocht. Je bent zelf net zo schuldig aan deze zaken als de fokker.
Beter een hond uit het asiel maar nee het moet er een met stamboom=( standaard allerlei genetische aandoeningen) zijn
Beter een hond uit het asiel maar nee het moet er een met stamboom=( standaard allerlei genetische aandoeningen) zijn
-
Wat schiet TS nou met zo'n reactie op?
Dorfje
vindt dit leuk
-
Pardon. De ogen openen kan een keer geen kwaad
Piepen over doorgfokte honden maar een eyeopener kan weer niet is want dat is niet constructief.
-
En denkt u dat het gaat helpen?
-
Voor TS niet, want die is er nu wel achter. Voor degenen die net als TS de waarschuwingen te laat binnen krijgen ook niet. En daarmee heeft het topic dus eigenlijk ook weinig waarde.
Nevyn
vindt dit leuk
-
Dus dit topic mag wat mij betreft of op slot of gewoon toegevoegd worden aan al die waarschuwingstopics maar dan wel op een grote hoop.
Nee laat maar
Overigens voor het geval, heb jaren geleden nadat mijn kat was overleden besloten geen kat meer aan te schaffen vanwege hun jachtinstinct en vogels die het loodje leggen.
Nee laat maar
Overigens voor het geval, heb jaren geleden nadat mijn kat was overleden besloten geen kat meer aan te schaffen vanwege hun jachtinstinct en vogels die het loodje leggen.