LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierendag!
-
Dierendag!
Wat doen jullie voor jullie viervoeters? Vinden jullie dat ze wat extra's verdienen of vinden jullie het hele idee (te) commercieel?
Re: Dierendag!
tis hier elke dag dierendag...
net zukke onzin als valentijn.
je moet geen excuus zoals dierendag hebben om je dieren eens een dagje te verwennen, dat doe je elke dag, anders moet je ook geen dieren nemen.
net zukke onzin als valentijn.
je moet geen excuus zoals dierendag hebben om je dieren eens een dagje te verwennen, dat doe je elke dag, anders moet je ook geen dieren nemen.
helemaal mee eens! Ik ben gek op mijn dieren, maar gelukkig het hele jaar door.
Ik ben dol op mijn beesten en verzorg ze elke dag van elke week van elk jaar naar mijn beste kunnen, daar heb ik geen speciale dag voor nodig.
Dierendag, Moederdag, Vaderdag etc zijn allemaal verzinsels om consumenten geld uit de zak te kloppen. Zie bijvoorbeeld Halloween, waar wij tot voor een paar jaar nooit iets aan deden. Nu liggen ineens de winkels vol met allerlei rotzooi om je huis in Halloween sfeer te brengen. En uiteraard kost het allemaal bakken met geld.....
Dierendag, Moederdag, Vaderdag etc zijn allemaal verzinsels om consumenten geld uit de zak te kloppen. Zie bijvoorbeeld Halloween, waar wij tot voor een paar jaar nooit iets aan deden. Nu liggen ineens de winkels vol met allerlei rotzooi om je huis in Halloween sfeer te brengen. En uiteraard kost het allemaal bakken met geld.....
Dag dilbert29,
Met dank, Maxiem.
Kijk, dat maakt mijn dag weer goed.Ik ben dol op mijn beesten en verzorg ze elke dag van elke week van elk jaar naar mijn beste kunnen, daar heb ik geen speciale dag voor nodig.
Met dank, Maxiem.
Ik vind het complete onzin en doe er ook niet aan mee. Voor mijn dieren is het elke dag dierendag. Al die extra dagen hoeven van mij niet, die zijn er alleen maar om geld uit onze zak te kloppen.
-
helemaal mee eens, een echte dierenvriend hoeft geen speciale dag te hebben om z'n viervoeter in het zonnetje te zetten (of welk dier dan ook). Het mooiste wat je een dier kunt geven is een goed thuis met aandacht en verzorging.
Als je vind dat je dier op dierendag wat extra's
moet hebben heb je hem volgens mij het hele
jaar tekort gedaan.
moet hebben heb je hem volgens mij het hele
jaar tekort gedaan.