LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Marieta

Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Wie van de mensen hier heeft ervaring met een dierenmedium?
Graag reacties en evt. Namen.

Groetjes Marieta

doggies

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door doggies »

Ik ga meerdere malen per jaar naar Anneke Dorland in Dieren.
Ze wordt ook regelmatig te hulp geroepen in dierentuinen als de
dierenarts er niet meer uit komt.
Ze doet mensen maar ook 'n paar uur in de week paarden, honden en katten.
Mijn ervaring zijn zeer postief.
Haar telf. nr. is 0313 - 659559
De behandeling duurt ong. 15 min. en kost geloof ik 13 Euro.
Dus het proberen waard.

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi bedankt. Ik was al gaan zoeken naar haar want ze stond ook in de Paravisie. Maar ineens stond ze er niet meer in. Dus mn zus gebeld naar dat blad. Maar ze zou er een tijdje mee gestopt zijn zeiden ze. En ik kon ook geen nummer vinden ofzo. Maar ik wil je heel erg bedanken hiervoor. Ik hoop dat ze het toch nog doet.

:P :lol: :wink:

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

ik dacht dit forum er juist was om elkaar te behoeden voor oplichting... :roll:

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

waarom is dit oplichting??

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door joostw »

Waarom is dit oplichting?
Als iemand zo dom is om dit niet als oplichting te herkennen is het onbegonnen werk om dit uit te leggen.

Als je goedkoper uit wil zijn kan je ook een "genezende" steen van een grindpad oppakken en dat in je hond zijn/ haar achterste proppen, of wat door de zon ingestraald water over het beestje heen gooien.
Ook totaal zinloos maar wel lekker gratis.

Een medium zit tussen small en large en verder nergens.

Veel succes verder.

lmpact

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door lmpact »

Dat doe ik ook vaak. Beetje glijmiddel erbij!! :lol:

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

WHAHAHA als jij niet in dingen gelooft tussen hemel en aarde dan ben jij gek. Er zijn meer dingen waar jij niks vanaf weet. Er is veeeeeel meer dan jij denkt. Uit eigen ervaring. En het heeft niks met genezing te maken of met instraling. Teminste niet alleen. Er zijn mensen die kunnen zien in welk gedeelte van het lichaam iemand pijn heeft. En ja je kunt dmv je handen de pijn verlichten als je zon gave hebt. En als je er niet in geloofd dan is dat oke maar laat die mensen in hun waarde die er wel in geloven. Ik kan ook dmv handen wat verlichting geven. En hoe vraag me dat niet het gaat vanzelf. En ja je voelt het. Je hebt er genoeg oplichters bij maar dit is er niet een van. Je zult nog versteld staan van wat sommige mensen van jou weten dmv een foto. ZOnder iets over je gehoord te hebben. En dus ook met deze dingen. Er zijn meer dingen dan alleen wat je kunt zien.

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door joostw »

Daar gaat ie weer.

U kunt mensen helen door middel van de straling die uit uw handen komt, lijkt mij Reiki.

Er zijn mensen die meer kunnen vertellen over mij door naar een foto van mij te kijken, lijkt mij helderziendheid.

Er is meer tussen hemel en aarde, welke hemel?

Prima dat u uzelf gelooft maar probeer mij maar te overtuigen, en kom voor de verandering eens met zoiets basaals als bewijs van al die wonderen.

lmpact

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door lmpact »

Oplichters hebben zulke domme figuren nodig als Marieta anders worden ze met uitsterven bedreigt.

Marieta zal wel niet meer reageren omdat ze er achter gekomen in wat voor een verschrikkelijke domme opmerking ze gemaakt heeft en wil verder niet meer uitgelachen worden.

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou hier is Marieta weer. En als ik iets NIET heb gedaan dan is het wel een domme opmerking maken. Ik heb mijn bewijs meer dan vaak gezien. En als jullie daar niet in willen geloven fijn jullie beslissing maar zoals ik al zei. Respecteer mijn mening en geloof daarin ook. En ik ben echt niet bang om opnieuw te reageren en uit gelachen te worden hoor.
Als er iemand uitgelachen kan worden dan zijn jullie het wel. Ik respecteer het toch ook dat jullie er niet in willen geloven, die dan hetzelfde terug. En zoals ik al zei er zijn oplichters. Maar dit is er geen van. Oplichters zijn mensen die er 70 euro voor vragen om een half uurtje contact te hebben.
En bewijs is er voor zulke mensen zoals jij niet, want die hebben overal wel een verklaring voor.
En helen via de handen is niet alleen reiki. Daar valt het niet alleen onder. Maargoed ga maar een keer lekker glaasje draaien dan zie je wel wat daarvan kan komen en dat er meer is als alleen wij. Veel plezier en ook veel plezier als je een heeeele grote verkeerde naar beneden haalt. daaaaggggg

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door joostw »

Glaasje draaien heb ik al gedaan en je raadt nooit wat er gebeurde, niets. Terwijl het toch echt gedaan werd met behulp van zichzelf verklaarde mediums, volgens de "officiële" richtlijnen.
Geen geest te bekennen, waarschijnlijk slechte invloeden o.i.d. dus later weer eens geprobeerd, weer niks.
Na zestien pogingen onder wisselende omstandigheden; andere ruimte, donkerder, lichter, vroeger, later, meer personen, minder personen, niet roken, geen alcohol en zelfs andere kleding en het verwijderen van iemand die de tatoeage van een kruis op zijn been had, nog steeds niets.
Toen de mediums het gezamelijk deden bleek het te "sterven" van de geesten, maar geen van de geesten kon op drie simpele vragen een goed antwoord geven, ondanks herhaalde pogingen en zeer gewichtig gedoe van de mediums.
Over wetenschappelijk bewijs valt niet te twisten, als iemand mij wetenschappelijk bewijs geeft dat het occulte en aanverwante zaken
bestaan zal ik dit aanvaarden, tot dat moment zal ik een ieder die in dat soort dingen gelooft als een simpel iemand die makkelijk beïnvloedbaar door het onbekende is beschouwen.
En dat valt wel te bewijzen.

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Ook dat valt niet te bewijzen. Maar goed je hebt geluk gehad. Ik heb wel andere verhalen gehoord van meiden die het ook niet geloofden. Maar wel een glas voorbij zagen komen. Ik ben niet makkelijk beinvloedbaar. Ik zeg al ik heb mn eigen ervaringen. En zulke mensen die er niet in geloven zoals jij zijn niet makkelijk over te halen.
Mijn vriend geloofde er ook niks van. Tot hij mij met dingen bezig zag en in mijn familie ook. Hij staat er nu ook meer voor open. Als je er niet open voor staat, dan geloof je ook niks en heb je overal wel een verklaring voor al klopt ook die verklaring niet.
Een vriendin van mij zag aura's. Je weet wel kleuren om mensen heen. Ze wilde er niks van hebben en heeft het geblokkeerd. Ze wilde het niet. Maar Ook dat kan. Maar goed je blijft nu al iets rustiger.
Mij maakt het niet uit of jij erin gelooft of niet, ik trek mijn eigen conclusies uit mijn eigen ervaringen en wat ik heb gezien. En ook het bwijs wat ik heb gezien.

lmpact

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door lmpact »

Hee Marieta, de aarde is nog steeds plat hoor!!

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

WEET IK!!!!!

M.Nederveen

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door M.Nederveen »

Ook ik ben naar een dierenmedium geweest,en ik ben er niets wijzer van geworden wel armer.
Degene waar ik ben geweest is misschien een goede psygologe want op slinkse wijze weten ze toch een hoop informatie uit je te krijgen.Daar kwam ik pas achter toen ik er na afloop een goed over na ging denken wat ze allemaal gevraagd had en mijn antwoorden daarop.Voor 2 dieren wel 30 euro armer,zonde gewoon weggegooid geld.

Marieta Nederveen

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta Nederveen »

Ik begrijp niet dat jullie me niet willen geloven zeg.
Ik heb het toch met mijn eigen ogen gezien! :x

Henk gefrustreerd

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Henk gefrustreerd »

Ik geloof er ook niet in. Een dier wil altijd zijn eigen persoon als zodanig zelf blijven zeg maar. Het reageert op voedsel en op instinct.

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

ff tussendoor. Marieta NEDERVEEN. Als je je voor mij uit wilt laten.

Nu de echte Marieta.

Een hond is niet alleen voer en instinct. Een hond weet meer als jullie denken. Echt. Een hond KAN denken. Een hond heeft zijn eigen ideeen. Maar goed als jullie dat niet willen geloven of zien dan zijn jullie een stuk armer als dat je het wel kan geloven of zien.
Een dier geeft veel meer als alleen dat wat jullie denken in voer of instinct.

M.Nederveen

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door M.Nederveen »

Ten eerste geef ik mij niet voor iemand anders uit,alleen heet ik geen Marieta.
Als je dezelfde achternaam hebt als ik kan ik daar ook niets aan doen,net zoals jij ook niet.
Dat het bij jou wel heeft geholpen is fijn voor je,maar daarom mag ik toch wel voor mijn eigen mening en ervaring uitkomen?
Ik ben er niets wijzer van geworden en wilde dit alleen even laten weten,en als een ander daar wel baat bij heeft moet hij of zij dat vooral niet laten.

Gesloten