LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dierenverzekeraar Animas failliet!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
rstam

dierenverzekeraar Animas failliet!

Ongelezen bericht door rstam »

mijn verzekeraar voor de ziektekosten van ons huisdier is
waarschijnlijk failliet.

we hebben 3 jaar lang premie betaald maar ik ben bang
dat we dat geld nu kwijt zijn en dat onze hond niet meer
verzekerd is.....maar heb wel Eur 700,- betaald.

Ik heb wat documenten online gezet in de hoop dat er
mensen zijn die weten of mij kunnen adviseren om te helpen
om mijn geld terug te krijgen.

http://home.hetnet.nl/~rstam/animas.htm

bot321

Re: dierenverzekeraar Animas failliet!

Ongelezen bericht door bot321 »

Dat geld aan die premie was je zo al kwijt.
Ik kan bij mijn verzekering ook niet de premie
van vorig jaar terug vragen.Neem aan dat je ook
voor dit jaar betaald heb dus als er wat gebeurd
met je hond (wat ik niet hoop) en er wordt niet betaald
door die verzekering dan heb je pas recht van spreken.

Sylvia2006

Ongelezen bericht door Sylvia2006 »

Hallo R. Stam,

Ik denk dat u een koopsompolis had, waarbij u slechts drie jaar lang (een hoge) premie hoefde te betalen en dan voor de rest van het leven van uw hond verzekerd zou zijn?

U bent tot en met 31 augustus 2006 gewoon verzekerd. Als er op of voor die datum iets met uw hond gebeurd, kunt u die schade gewoon claimen bij Animas. Dat moet u dan wel uiterlijk op 31 september 2006 doen, anders krijgt u uw schade niet vergoed.

U moet nu zelf op zoek naar een nieuwe verzekeraar, en de polis daar op 1 september 2006 in laten gaan, want vanaf die datum bent u niet meer verzekerd bij Animas. Tip: Kijk op www.huisdierenverzekeringen.nl om een nieuwe verzekering te vinden.

U krijgt waarschijnlijk nog wel een deel van uw geld terug (niet alles), dat geld krijgt u in het najaar van 2006 (dus uiterlijk december 2006) vanzelf van de bewindvoerder A.M. van Dusseldorp (van Dusseldorp & Damstra advocaten).
Ik raad u aan in januari 2007 een brief naar de bewindvoerder te schrijven met de vraag hoe de zaken er voor staan, als u dan nog geen geld op uw rekening gestort heeft gekregen.

Broodjebal

Ongelezen bericht door Broodjebal »

Dat was te verwachten en heeft nog lang geduurd, eerlijk gezegd.
Dhr Rosink start gewoon weer andere louche praktijken op.

Neem eens contact op met Kassa. Dit onderwerp is uitgebreid in de uitzending geweest (daar was ik zelf ook aanwezig) en hieraan zat een jurist verbonden. Denk dat hij graag jouw verhaal aan wil horen.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=1356824

aa2

Ongelezen bericht door aa2 »

Het hele gedoe over Animas dierenverzekering is langs me heen gegaan. Ik heb nooit een brief ontvangen van curator of van Dierenknip over het faillissement. Nu onze hond kanker heeft, dacht ik goed verzekerd te zijn. Niet dus.
Dierenknip heeft ook mijn jaarlijkse contributie van 15 euro gewoon 4 x per jaar afgeschreven. Onbeschofte lui aan de telefoon!
En alle jaarlijkse kosten voor de verzekering die niemand terug kreeg? Zie ik dat Animas gewoon doorgaat met verzekeringen? Hij was toch failliet? Meneer kan gewoon doorgaan met mensen oplichten?
google maar eens op animas/animea in enschede. Als je nog een autoverzekering wil...
Stelletje oplichters!

Gesloten