LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierproeven hondenvoer
Re: Dierproeven hondenvoer
haha, Iams denkt de programmering van een omroep te kunnen sturen door het moment van uitzending te bepalen en te bepalen welke beelden er zouden moeten worden uitgezonden?
Laat me niet lachen. Radar heeft ze live in de studio de kans op wederhoor aangeboden, ze mochten daar rechtstreeks voor meer dan een miljoen mensen commentaar geven en dat hebben ze geweigerd.
Lijkt mij duidelijk!
Laat me niet lachen. Radar heeft ze live in de studio de kans op wederhoor aangeboden, ze mochten daar rechtstreeks voor meer dan een miljoen mensen commentaar geven en dat hebben ze geweigerd.
Lijkt mij duidelijk!
Wat nou animal care centre. Radar was bezig met beelden van het animal torture centre!!
't Is alsof je door een agent wordt aangehouden omdat het licht op je fiets het niet doet en je zegt: "ja maar agent, ik heb wel een splinternieuwe achterband. Kunt u daar in het proces verbaal melding van maken?
't Is alsof je door een agent wordt aangehouden omdat het licht op je fiets het niet doet en je zegt: "ja maar agent, ik heb wel een splinternieuwe achterband. Kunt u daar in het proces verbaal melding van maken?
Peterr, je moet es opletten wat Iams allemaal kan....hou 't maar in de gaten
make-up koop ik idd bij de bodyshop, andere verzorgingsproducten eigen merk van Etos of andere dierproefvrije merken ja. Is dat zo vreemd dan? En als je denkt dat ik lieg mag je in m'n kasten komen kijken...*****. En met die jonge meisjes die net met make-up beginnen heb IK helemaal niets te maken ja. Ieder maakt z'n eigen beslissingen. En begin al helemaal niet over vlees want zoals eerder gezegd ben ik 9 jaar vegetarier, sinds 2 jaar veganist en vrijwilliger bij Wakker Dier, als die organisatie je ietz zegt. Daarom reageer ik als mensen 'hypocriet' roepen, want nee, ik ben niet hypocriet. Waarom zou je hypocriet zijn als je dierproefvrije producten wil, zowel voor jezelf als voor je dieren?Voor die bodyshopfreak,
Laat me niet lachen jij koopt het allemaal bij de bodyshop?????
Liegbeest.
Met deze slechte economie gaan de meeste mensen gewoon naar de drogist,waar gewoon op dieren getest wordt. (behalve eigen merk)
Maar dat weet bijna niemand!!!!!!
Trouwens jonge meisjes die net met make up beginnen kopen het echt niet bij de Bodyshop hoor.
En trouwens vanavond weer lekker eten met een flink stuk vlees erbij,
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE daar willen we niet over nadenken want dat vinden we lekker.
Het feit dat Radar niet bereid is om met een uitzending te wachten tot alle partijen hun kant van het verhaal konden melden lijkt mij al heel veel zeggend. N.l. dat het puur en alleen ging om het uitzenden van een spectaculair item.haha, Iams denkt de programmering van een omroep te kunnen sturen door het moment van uitzending te bepalen en te bepalen welke beelden er zouden moeten worden uitgezonden?
Lijkt mij duidelijk!
Als ik vanuit een partij iets in de media wil hebben, dan heb ik me ook te schikken naar die media. Iams had de kans om te reageren, dat weigeren is dom en kortzichtig. Iams weet dondersgoed dat ze al langer proeven doen en dat dat niet door de beugel kan, dáárom wensen ze niet te reageren. En ik wens dat al die mensen in loondienst nou eens van dit forum af gaan. Surfen in de baas zijn tijd hé.....
Ook wij zijn erg geschrokken van de uitzending.
Wel wisten wij dat er al meer aan de hand was met diverse merken. Nu maar afwachten.
Zelf geven wij onze katten alleen natuurlijke diervoedingen i.v.m de toevoegingen van chemische geur/kleur/smaakstoffen en chemische antioxidanten en het diverse slachtafval wat ongenoemd vaak aanwezig is in de reguliere voedingen.
Ook hiermee heeft in het verleden een voedermerk al eens de uitzendingen gehaald. Dit betrof de verlammingsverschijnselen bij dieren welke toendertijd onverklaarbaar waren.
Wij hebben in ieder geval de Iams en Eukanuba uit ons assortiment gehaald en zijn van voornemens om ook andere merken waarbij men op deze manier met dieren omgaat uit de handel te nemen, mits het uiteraard net als bij Eukanuba aantoonbaar is.
Ik kan me niet voorstellen dat andere dierenzaken dit ook niet zullen doen daar juist de dierenzaken naar mijn mening achter verantwoord diervoeder en benodigdheden zouden moeten staan.
De natuurvoeding die wij aan onze kattengeven is evengoed een premiumvoer en je kan zelfs thuis meedoen aan voedingstesten. Weet je zeker dat het dier goed behandeld wordt.
Wel wisten wij dat er al meer aan de hand was met diverse merken. Nu maar afwachten.
Zelf geven wij onze katten alleen natuurlijke diervoedingen i.v.m de toevoegingen van chemische geur/kleur/smaakstoffen en chemische antioxidanten en het diverse slachtafval wat ongenoemd vaak aanwezig is in de reguliere voedingen.
Ook hiermee heeft in het verleden een voedermerk al eens de uitzendingen gehaald. Dit betrof de verlammingsverschijnselen bij dieren welke toendertijd onverklaarbaar waren.
Wij hebben in ieder geval de Iams en Eukanuba uit ons assortiment gehaald en zijn van voornemens om ook andere merken waarbij men op deze manier met dieren omgaat uit de handel te nemen, mits het uiteraard net als bij Eukanuba aantoonbaar is.
Ik kan me niet voorstellen dat andere dierenzaken dit ook niet zullen doen daar juist de dierenzaken naar mijn mening achter verantwoord diervoeder en benodigdheden zouden moeten staan.
De natuurvoeding die wij aan onze kattengeven is evengoed een premiumvoer en je kan zelfs thuis meedoen aan voedingstesten. Weet je zeker dat het dier goed behandeld wordt.
Pienie,
jij denkt echt alles te weten hé? Maak je HUISWERK voordat je een oordeel felt! Iams werkt grotendeels in de 5-ploegen. Daarbij komt dat sommige mensen ook nog eens vakantiedagen kunnen opnemen! Surfen in de baas z'n tijd is er niet bij daar!
Iams is zeker niet verplicht om zich te schikken naar de media! Wat is dit nou weer voor een stelling!! Denk jij echt dat Iams zich zo laat kennen? Een gigantisch groot bedrijf wat weet-ik-veel-hoe-vaak op (honden)beursen en dergelijke bijeenkomsten staat? Die hoeveel-instellingen-dan-ook sponsort?
Pienie, jij en je domweg-suggererende uitspraken zijn werkelijk van zeer laag nivo....
Je kunt toch ook klakkeloos dingen gaan geloven die in de Privé, Story en in de Weekend staan?? Geloof je dat ook allemaal?
jij denkt echt alles te weten hé? Maak je HUISWERK voordat je een oordeel felt! Iams werkt grotendeels in de 5-ploegen. Daarbij komt dat sommige mensen ook nog eens vakantiedagen kunnen opnemen! Surfen in de baas z'n tijd is er niet bij daar!
Iams is zeker niet verplicht om zich te schikken naar de media! Wat is dit nou weer voor een stelling!! Denk jij echt dat Iams zich zo laat kennen? Een gigantisch groot bedrijf wat weet-ik-veel-hoe-vaak op (honden)beursen en dergelijke bijeenkomsten staat? Die hoeveel-instellingen-dan-ook sponsort?
Pienie, jij en je domweg-suggererende uitspraken zijn werkelijk van zeer laag nivo....
Je kunt toch ook klakkeloos dingen gaan geloven die in de Privé, Story en in de Weekend staan?? Geloof je dat ook allemaal?
WAAR was het aantoonbaar?Wij hebben in ieder geval de Iams en Eukanuba uit ons assortiment gehaald en zijn van voornemens om ook andere merken waarbij men op deze manier met dieren omgaat uit de handel te nemen, mits het uiteraard net als bij Eukanuba aantoonbaar is.
Een bedrijf dat er zo'n afschuwelijke praktijken op na houdt hoeft zich helemaal niet te verdedigen, daar hebben ze geen recht op.
Zulke ziekmakende praktijken zijn niet te verantwoorden.
Ik vind het schandalig dat zo'n duur en "vooraanstaand" merk zo laf en ongeinteresseerd om gaat met de dieren voor wie ze het voer eigenlijk maken.
Ronduit ziekelijk
Zulke ziekmakende praktijken zijn niet te verantwoorden.
Ik vind het schandalig dat zo'n duur en "vooraanstaand" merk zo laf en ongeinteresseerd om gaat met de dieren voor wie ze het voer eigenlijk maken.
Ronduit ziekelijk
Hee Pro-Iams,
Ben jij gewoon dezelfde als onruststoker soms? Noem eens man en paard kerel als je zegt dat Iams /P&G al juridische stappen zou hebben genomen. Laat even het komplete bericht zien of realiseer je dat je niet serieus te nemen bent!
Ben jij gewoon dezelfde als onruststoker soms? Noem eens man en paard kerel als je zegt dat Iams /P&G al juridische stappen zou hebben genomen. Laat even het komplete bericht zien of realiseer je dat je niet serieus te nemen bent!
Proiams, niets zwartkijker, je ziet toch zelf ook wat er met die dieren wordt gedaan, daar is geen excusses of antwoord voor te verzinnen waardoor mensen denken dat het dan maar oke is wat er met die dieren wordt gedaan. Een dierenliefhebber ben je overduidelijk NIET
he medewerker maak je naam bekend als je lef hebt.
Jullie zijn een stelletje dierenbeulen Kan je wel pien aan vallen Moet je mij doen!!!!In heel het land staan jullie nu bekend voor mishandelingenHopelijk komen jullie ook aan de beurt. SMEERLAPPEN
dE HONDEN KUNNEN NIET MEER BLAFFEN MAAR WIJ DES TE HARDER EN BIJTEN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie zijn een stelletje dierenbeulen Kan je wel pien aan vallen Moet je mij doen!!!!In heel het land staan jullie nu bekend voor mishandelingenHopelijk komen jullie ook aan de beurt. SMEERLAPPEN
dE HONDEN KUNNEN NIET MEER BLAFFEN MAAR WIJ DES TE HARDER EN BIJTEN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m00s,
dan moet je niet op een forum gaan blaffen, dan moet je het foonnummer/adres opzoeken van Iams en dáár je beklacht doen.
dan moet je niet op een forum gaan blaffen, dan moet je het foonnummer/adres opzoeken van Iams en dáár je beklacht doen.
Ik vind het ten eerste schandalig dat er mensen zijn die het werk willen doen. Ten tweede dat de dieren hier onder moeten lijden (test het eens op het personeel zou ik zeggen) en ten derde waarom moet het allemaal zo stiekem als het eerlijk en diervriendelijk word getest?????
Wat ik nog schandaliger vind is dat het voer niet eens te betalen is voor de normale mens. En wat krijgen de testdieren daar voor terug?????? helemaal niets ja een ... leven en verder niets!!!
Ik werd er misselijk van toen ik die beelden zag op tv. Dat zoiets nog kan in deze wereld!!
Hoop dat er snel wat aan gedaan word.
Met vriendelijke groeten,
Anita en haar hond en kat
Wat ik nog schandaliger vind is dat het voer niet eens te betalen is voor de normale mens. En wat krijgen de testdieren daar voor terug?????? helemaal niets ja een ... leven en verder niets!!!
Ik werd er misselijk van toen ik die beelden zag op tv. Dat zoiets nog kan in deze wereld!!
Hoop dat er snel wat aan gedaan word.
Met vriendelijke groeten,
Anita en haar hond en kat
Het werk. Wat denk jij, Anita, wat voor werk ik doe dan?Ik vind het ten eerste schandalig dat er mensen zijn die het werk willen doen.