LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
resp00120390

Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door resp00120390 »

Wie heeft er ook een hondenverzekering bij de NHZ in Enschede afgesloten? Graag zou ik reacties willen ontvangen omtrent uitbetalingen van verwondingen ect.
Maryann

Reactie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Reactie »

Diverse consumentenorganisaties, advocaten en verzekerden vechten al jaren tegen NHZ te Enschede.
Zelf heb ik ook twee verzekeringen bij hun gehad; of je kon maanden wachten op je geld maar meestal werd er begonnen met erom heen draaien en draaien, geen antwoord krijgen, schelden door de telefoon enz. enz. maar uitbetalen ho maar!!!
Niemand kan wat doen omdat ze NIET zijn aangesloten bij de Ver. voor Verzekeringen. Uiteindelijk hebben wij een advocaat in de arm genomen die vertelde dat hij nog nooit zulke mensen was tegen gekomen!!!! Uiteindelijk heb ik mijn maandelijkse premie stopgezet en de paar maanden ervoor terug laten boeken (kaart op het postkantoor) en er niets meer van gehoord. Ze kunnen je paaien met een nette uitbetaling maar je krijgt er gegarandeerd problemen mee zoals duizenden anderen. Dus STOP met deze verzekering!!!

Branka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 okt 2003 13:41

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Branka »

Ervaring? Zolang je premie betaald willen ze nog wel wat vergoeden, maar zodra je daarmee klaarbent blijken er ineens allerlei kleine lettertjes met een afwijkende interpretatie te zijn waardoor ze niet betalen.
'Wij' zijn uiteindelijk overgestapt op een andere verzekering.

mollie3

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door mollie3 »

welke verzekering is dan wel goed, ik zit erover te denken om voor mijn hond een verzekering te nemen namelijk, misschien dat ik mijn katers ook nog mee wil verzekeren, dus als het beiden tegelijk kan dan is dat mooi meegenomen...

bassie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door bassie »

Hierbij wil ik even reageren op de negatieve reacties over de dierenverzekering van NHZ.
Ik heb zelf voor mijn Golden Retriever ook 2 verzekeringen afgesloten bij NHZ, en mijn ervaring met NHZ is heel positief.
Bij mijn hond werd vorig jaar een vergrote linker hartkamer geconstateerd. ( slecht werkende klep naar de aorta).
Allerlei onderzoeken gehad en natuurlijk ook medicijnen.
(Die hij nu gelukkig niet meer hoeft te slikken)
Alles werd direct vergoed door NHZ.
Trouwens de mensen die ik aan de tel. heb gehad waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Met mijn Golden gaat het verder uitstekend.


Groetjes Esther.

Branka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 okt 2003 13:41

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Branka »

Geloof mij, wij hebben echt met blunders van NHZ te maken gehad. Zelfs onze dierenarts heeft hoofdschuddend staan kijken. In ons geval werd een persoonlijk vete van een expert over de rug van onze hond uit gespeeld.
Wij zijn overgestapt naar Dier & Zorg en hebben daar hele goede ervaringen mee. Hierbij de link van hun website dan kan je zelf kijken welke service zij bieden: http://www.dierzorg.nl/

bassie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door bassie »

Bij dier en zorg betaal je trouwens premie zolang de verzekering loopt.
Bij NHZ betaal je voor een jaar premie, en dan ben je verzekerd zolang je huisdier leeft.
Nogmaals, ik heb alleen maar goede resultaten met NHZ.

Gr. Esther.

Gast

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Gast »

Als je znel van je geld af wil moet je deze nemen ontvangen zijn ze goed in maar betalen ho maar.

In het begin ging het goed maar als je hel premie voldaan is weten ze telkens iets nieuw's te verzinnen zodat z niet betalen.

Als je Hond of Kat je lief is ga je NIET naar NHZ te Enschede.

De oplichters.!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Saffier
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2003 18:36

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Saffier »

Niet doen kunnen zeer slecht van hun geld af of beter gezegt ze kunnen er niet af.


De mail van onze gast hier boven kan ik mij in vinden hard maar hij heeft gelijk.


Groeten. Saffie :cry: [/b]

P. de Bruin

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door P. de Bruin »

Ik heb verschillende keren contact gehad met ALLE consumentenorganisaties en het overkoepelend orgaan van het Verzekeringswezen in Nederland en iedereen, echt iedereen begon keihard te zuchten bij het horen van de naam NHZ. Dit zijn twee personen die op een zolderkamertje snel en gemakkelijk met het leed van een ander en een dier rijk denken te worden. JAMMER GENOEG trappen er nog mensen in!!!!! Ik kan iedereen adviseren; krijg je iets NIET vergoed waar je wel recht op hebt STOP dan met de betalingen ga naar het postkantoor en haal daar een kaartje om de laatste paar maanden terug te laten boeken op je rekening en schakel eventueel een consumentenorganisatie in.....
Mijn advocaat heeft de meest ordinaire en smerige telefoontjes meegemaakt met deze mensen waar daarna gewoon de hoorn op haak werd gelegd.
Dus bassie; ik denk dat wij het (getuigen ook de andere reacties) over andere mensen hier hebben en anders komt jouw ellende nog wel!!!
Of je bent van NHZ, dat kan natuurlijk ook!!!
Mensen; ga er met een grote boog omheen!!!!

babette

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door babette »

zolang het om luttele bedragen ging voor een diaree of zo kreeg ik dat binnen enkele dagen vergoed.
nu het om een bedrag van zo'n 150 euro gaat word er niks vergoed.

''daar bent u NIET voor verzekerd''

bassie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door bassie »

Ten eerste werk ik niet bij NHZ Enschede.
Heb zelfs 2 rekeningen vergoed gekregen van ruim 300 euro per stuk.
Dus al meer dan dat ik ooit aan premie heb moeten betalen.
Als ze werkelijk zo zijn zoals jullie zeggen. hoe verklaar je dit dan???????

babette

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door babette »

ik zou bijna willen weten waarvoor je die vergoed hebt gekregen.
bij mijn hond is een tumor vastgesteld.
het is gelukkig een goedaardige, maar je denkt toch niet dat ik hier ook maar iets van terug ontvang????
niets, helemaal niets!!

om eerlijk te zeggen voel ik me een beetje dom omdat ik niet goed heb gelezen wat nou eigenlijk WEL/NIET vergoed wordt.
dat is mijn fout.
maar als ik na deze hond een andere krijg dan zal ik die zeker NOOIT bij NHZ verzekeren.

Branka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 okt 2003 13:41

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Branka »

Ja, bij ons ook. Hond had tumor op zijn staart. En dat moest geopereerd worden. Vergoeden? Ho maar, staart blijkt dan ineens niet meeverzekerd.

diana

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door diana »

hallo allemaal

ook ik wil grag een verzekering afsluiten voor mijn dwerpoedel Rexie.
welke is nu wel goed en weet iemand of daar al onderzoek naar is gedaan?

groetjes Diana

Karen

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Karen »

Waarom niet elke maand een bedrag opzij leggen ipv naar de verzekering. Zo krijg je vanzelf een spaarpotje voor als er iets is met je huisdier.
Dat is nog altijd beter dan betalen en vervolgens nog niets vergoed krijgen, dan ben je je geld gewoon kwijt.

babette

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door babette »

dat is ook het aller aller beste wat je kan doen!! :idea:
en dit is ook zeker wat ik ga doen.

groetjes

mollie3
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jan 2004 17:10

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door mollie3 »

Dat potje is verstandig moet je alleen niet in de eerste 2 maanden al 3 x bij de dierenarts zitten zoals het bij mij is gegaan. De eerste keer was controle om te kijken of alles goed ging met de hond, de tweede keer was een castratie (met weghalen van navelbreuk) en de derde keer was hondlief een schattig lief klein katje tegengekomen (althans ik dacht dat katje lief was....) Als je een potje wil maken moet je dus ruim van te voren beginnen....

Olivier

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Olivier »

Vermijd NHZ te Enschede!!!
Een zekere bassie kan wel zeggen dat je máár voor één jaar premie hoeft te betalen maar als je NIKS tot ZEER WEINIG vergoed krijgt na het sturen van nota's waarvoor betaal je dan die premie????
Dier en Zorg staat heel goed aangeschreven.

bassie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door bassie »

Nogmaals ik heb rekeningen ingestuurd die bij elkaar opgeteld veel en veel meer waren dan dat ik ooit aan premie heb betaald. Die waren van echo's, consulten, medicijnen enz. Binnen 1 !!!!!! week tijd kreeg ik het geld terug.

Groetjes van die ene Bassie.

Gesloten