lijkt me sterk,
logica? ai, dat is bij jou toch heel ver te zoeken reintje vitesse
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
er zijn al oplichters zat ontmaskerd reintje vitesse :lolreintje vitesse
Geplaatst op 23 Mrt 2006 16:27 door reintje vitesse
--------------------------------------------------------------------------------
Voorspellen is een gave en daar had je het toch over of weet je zelf niet eens wat je hier aan het posten bent
Dat snap ik natuurlijk ook wel....Wat ik bedoelde is dat als we het eerder geweten hadden, we de hond toch niet meer hadden willen missen. Bijv. terug naar de fokker. We waren al snel veel te veel aan hem gehecht.Dat ie er zo nu en dan bij neervalt zal weinig aan te doen zijn maar zegt weinig tot niets over het karakter van de hond.
We de hond toch niet meer hadden willen missen. Bijv. terug naar de fokker. We waren al snel veel te veel aan hem gehecht.
Broodje bal heb je ooit op iets geantwoord zonder bovenstaande qoute naar voren te brengen. Leeg in het hoofd zijn broodfokkers die zichzelf voordoen als hobbyfokkers en denken overal verstand van te hebben maar ondertussen de hand op houdenBHT/BHA/Ethox-vrij en graan- en glutenvrij.