LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eukanuba hondebrokken

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
karel05

Eukanuba hondebrokken

Ongelezen bericht door karel05 »

Dat was even schrikken toen ik vandaag opnieuw Eukanuba hondebrokken ging halen,deze brokken
gebruik ik al vanaf puppy voor mijn Labrador (nu 12 j oud),steeds dezelfde lamb & rice,dit zijn de enigste brokken, waar zij (schijnbaar gevoelige maag) geen last mee krijgt. Zij ziet er wellicht dankzij deze voeding en uiteraard onze goede zorg nog heel goed uit, als een jonge hond,nog steeds speels en tierig,nog geen grijze haren,
Dus geen verkeerd woord over deze brokken wat betreft voeding,maar wel over de prijs, en wel:

5/9/12 zak 15 kg 59,75
9/11/12 zak 15 kg 56,50
11/4/13 zak 15 kg64,95
05/6/13 zak 12 kg64,95[/b]

Ik dacht eigenlijk onderweg al, die zak lijkt wel lichter dan normaal,en ja m zit zomaar ineens
3 kilo minder in voor dezelfde prijs! Dus vanaf prijs 5/9/12 zomaar even 44% prijsverhoging en
dan nog op deze slinkse manier ,inhoud vermelding op zak wordt steeds vager vermeld.

kathy1978

Re: Eukanuba hondebrokken

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Hallo Karel,
Toch maar even kijken naar een andere leverancier. Ik vind op zooplus 12kg zakken lam en rijst eukaneuba voor 49.90 incl gratis verzending. Bestel zelf daar al jaren kattenvoer, altijd zakken van 7.5kg en dan 2 of 3 zakken tegelijk.
Dierenspeciaalzaken zijn erg duur. Bestel konijnenvoer tegenwoordig ook online. Bij dierenzaak 50euro voor 10kg. Bij konino.nl voor rond de 35euro als er geen aanbieding is.

Enne zag dat u er tijdelijk nog een fleecedeken bij krijgt ook!!. Dus prijzen nog maar eens checken. Een andere goede leverancier is de dewelpenhoeve.

Succes met shoppen.

Kathy

kathy1978

Re: Eukanuba hondebrokken

Ongelezen bericht door kathy1978 »

En bijkomend voordeel. De postbode zet soms pakketten van 30kg bij mij in de gang. Ik hoef zelf niet meer te sleuren aan de zware zakken.

Gesloten