LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eukanuba nog steeds niet diervriendelijk getest!!
Eukanuba nog steeds niet diervriendelijk getest!!
Iams en Eukanuba zijn honden-en kattenvoerproducten die in Nederland verkocht worden bij dierenspeciaalzaken. In Radar verborgen camerabeelden vanuit een Amerikaans laboratorium: honden ondergaan gruwelijke methoden om hondenvoer te testen. Hoe het kan dat deze producten toch in Nederland verkrijgbaar zijn?
Ik hoorde, via mijn dierenspeciaalzaak, dat het diervoedingsmerk Eukanuba nog steeds geen diervriendelijke testen uitvoerd. Zij verkochten het dan ook niet meer!
Honden en katten zitten daar jarenlang alleen opgesloten in een dichte kist met een rooster zodat de ontlasting naar beneden kan vallen. Ook raken ze volledig in isolement, zijn hun stembanden doorgesneden vanwege het blaffen en worden de pezen onder gruwelijke omstandigheden doorgesneden voor de testen. Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!Het laboratorium heeft een jaar de tijd gehad om het te verbeteren, maar het is nog steeds niets veranderd.
Het merk beviel mij al jaren prima, maar ik ben gelijk overgestapt naar een ander merk. Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen!!
Voor meer info: http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist of www.trosradar.nl
Ik hoorde, via mijn dierenspeciaalzaak, dat het diervoedingsmerk Eukanuba nog steeds geen diervriendelijke testen uitvoerd. Zij verkochten het dan ook niet meer!
Honden en katten zitten daar jarenlang alleen opgesloten in een dichte kist met een rooster zodat de ontlasting naar beneden kan vallen. Ook raken ze volledig in isolement, zijn hun stembanden doorgesneden vanwege het blaffen en worden de pezen onder gruwelijke omstandigheden doorgesneden voor de testen. Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!Het laboratorium heeft een jaar de tijd gehad om het te verbeteren, maar het is nog steeds niets veranderd.
Het merk beviel mij al jaren prima, maar ik ben gelijk overgestapt naar een ander merk. Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen!!
Voor meer info: http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist of www.trosradar.nl
Re: Eukanuba nog steeds niet diervriendelijk getest!!
alles word getest op dieren ook je make-up en zo dus moet je dat ook niet gebruiken en geen kleren aan doen enzo komt ook van dieren
Gast, ik begrijp niet wat jij hier doet op dit forum. Het is wel overduidelijk dat je niet van dieren houdt. Leer eerst eens van jezelf te houden mischien dat je dan wat meer gevoel krijgt voor andere wereldbewoners.
bemoei je met je eigen zaken om te gaan sugeren dat ik geen dieren heb. ik zeg alleen maar dat alles getest word op dieren en dan zouden we alles moeten verbieden
gelukkig worden mensen zoals gast die zijn naam maar meteen niet bekent maakte in de toekomst gechipt en op school al gescreent !!!
waardoor we hun extra liefde kunnen geven zodat ze niet meer worden zoals hij nu is !!!
man wat ben jij verbitterd zeg ....
waardoor we hun extra liefde kunnen geven zodat ze niet meer worden zoals hij nu is !!!
man wat ben jij verbitterd zeg ....
sinds wanneer ben ik een man ik zeg alleen dat alles op dieren is getest ( helaas) maar dan zouden we met zijn allen wel op 1 lijn moeten staan en alles wat getest is op dieren niet meer te kopen
Hier een uitgebreide site van dierenrechtenorganisatie Peta (www.Peta.com):
http://origin.www.iamscruelty.com/iams-feat-Iamsick.asp
Een uiteenzetting van de dierproeven van Iams, maar ook een lijst met diervriendelijke katten- en hondenvoeders. Ik heb er nog geen Nederlandse merken tussen gezien, maar deze zijn wellicht via de dierenbescherming te achterhalen (of een van de anti vivisectie groepen binnen Nederland).
Vriendelijke groet,
Mistaria
http://origin.www.iamscruelty.com/iams-feat-Iamsick.asp
Een uiteenzetting van de dierproeven van Iams, maar ook een lijst met diervriendelijke katten- en hondenvoeders. Ik heb er nog geen Nederlandse merken tussen gezien, maar deze zijn wellicht via de dierenbescherming te achterhalen (of een van de anti vivisectie groepen binnen Nederland).
Vriendelijke groet,
Mistaria
zou van de dierenbescherming geen lijst verwachten, betwijfel of die een objectieve lijst kunnen samenstellen.