Evidensia dierenziekenhuizen: negatieve ervaringen?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
larsder

Re: Evidensia dierenziekenhuizen: negatieve ervaringen?

Ongelezen bericht door larsder »

Ik ben zelf regelmatig bij Evidensia Dierenziekenhuis Zuidoost Brabant geweest. Helaas heeft mijn kat het destijds niet gehaald, maar dat lag niet aan hun; uitstekende hulp, altijd beschikbaar en goede wil, denken met je mee en "doen ook echt dingen". Zou er zo weer heen gaan. Het is best een stukje rijden voor mij dus heb daar niet m'n reguliere bezoek.

Monsieur Morris

Re: Evidensia dierenziekenhuizen: negatieve ervaringen?

Ongelezen bericht door Monsieur Morris »

Ik ben er inmiddels ook 2x geweest met een kater die niet meer kon plassen. 2x uitstekend geholpen (de kater dan), 1x zelfs midden in de nacht. Ik ben in Nieuwegein en Amstelveen geweest.

Qua kosten kwam het niet in de buurt van de torenhoge bedragen die ik in deze thread tegenkwam. Misschien heb ik geluk gehad. Mijn kat is al jaren blaasgruispatient en krijgt daar ook speciaal voer voor, maar in beide gevallen was er toch een blaasontsteking. Evidensia heeft de eerste zorg gedaan, de dag erna kon ik bij mijn reguliere dierenarts terecht voor verdere behandeling.
Laatst gewijzigd door Monsieur Morris op 20 apr 2026 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie