LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Frolic hondebrokken

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: Frolic hondebrokken

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een hoop gemene reactie naar Mokwai.

Het enige wat jullie kunnen is heel naar Mokwai vernederen. Maar ondanks alles, blijft zij vragen stellen. Mokwai leert van haar stomme fouten.

Maar moet dat potje zout weer in haar wonden. Het is niet eenvoudig om goed advies te krijgen en ook nog te begrijpen.

Ik blijf bij mijn mening. Zij is heel goed bezig. Beter dan die mensen die gemeen zijn. Is heel makkelijk om zonder te lezen rot opmerkingen te maken.

Zij weet heus wat ze niet goed heeft gedaan. Die rekening is hoger dan jullie kunnen verwerken en betalen. En ondanks alles heeft zij van een zieke pup toch een gezonde hond in huis. Probeer dat maar eens zonder kennis.

Het is haar wel gelukt. Daar heb ik veel respect voor. Ik hoop ook dat ze straks de broodfokker aan gaat pakken. Maar dan heeft zij wel jullie hulp nodig.

Wat een gemene mensen op dit forum. Ik ben daar erg teleurgesteld over.

Mokwai. Niks van aantrekken die mensen hebben kennelijk geen geweten. Kunnen alleen maar kijken wat je fout doet.

Gast

Moet je leren van je fouten ten koste van je puppie?? :shock:

Gast

Misschien moet je even lezen bij het onderwerp over de hondenhandelaar die radar voor de rechter sleept, bericht van Mokwai 22 mei om 10.40 uur....

Mokwai moet er notabene nog over nadenken of hij/zij de 50% tegemoetkoming in de kosten moet accepteren :evil: daar staat tegenover dat de fokker dan wil dat mokwai er niet meer over praat!

EN MOKWAI MOET DAAR NOG OVER NADENKEN :evil: :x :evil: :x
IK STOPTE DIE 50% ACHTERIN DE FOKKER ZIJN R**T :!:

Gast

En het stomme verweer dat mensen die kinderen krijgen ook voor onverwachte en onbekende dingen komen te staan; dat zal allemaal wel, maar mensen die kinderen krijgen weten als het goed is wel zeker dat ze geen kindje bij een handelaar halen, en ze weten ook dat ze van borstvoeding niet ineens op spruitjes over moeten stappen.

Gast

Jullie zijn echt zielig bezig.

Staat dat er dan. Even ter herinnering. De broodfokker is het probleem. Niet Mokwai. Koop jij nooit iets bij de verkeerde handelaar.

Heel zielig zijn jullie bezig. Als er 1 begaan is met haar hond dan is zij dat wel.

Volgens mij zijn jullie van die figuren die een hond aan een ketting hebben of in een bench stoppen want hij is lastig. Nu even niet bello kom maar. Jullie praten dat een hond een bezit is.

Wat een nare mensen zijn jullie. Als je echt zo begaan met honden. Dan ga je nu met demonstratie borden rondlopen stop de broodfokkers. Maar dat lef heb je niet.

schloebermoel

Ongelezen bericht door schloebermoel »

Jij weet helemaal niet wat voor actie wij of ik voer voor honden.
Misschien loop ik niet met een bord om mijn nek, maar misschien doe ik veel voor de honden in het buitenland :roll: trek vooral een conclusie uit de reacties van mensen die je niet kent.
Ik zie Mokwai ook niet als een helder licht als ik het zo mag zeggen.
Fout op fout, en als je dan merkt dat er nogal wat problemen zijn met je pup, zoek het dan bij mensen met ervaring en mensen die je hond kunnen bekijken/beoordelen, ga geen advies vragen op een forum waar iedereen het anders of beter weet , maar niemand je hond ziet.
En het blijft een feit, dat het nadenken over de 50% regeling er staat.

EN DIE REGELING ZOU NOU ZO MOOI ZIJN OM DIE BROODFOKKER DAAR OP AAN TE PAKKEN

smurf

Ongelezen bericht door smurf »

Waar is die ''mijn hond eet stenen topic''?????

Gast

Wacht ff

Gast

Waarop?

Gast

Zeg Schloebermoel,

Waarom heb jij je hond dan bij een broodfokker gekocht. Las ik net op een ander forum. Bij Radar.

En waarom in het buitenland bezig zijn. Ruim eerst de boel hier op. Bemoei je met je eigen land. Het probleem broodfokker is in NL al groot genoeg.

Mokwai weet heus dat er veel foute adviesen gegeven worden. Maar je mag er toch van uitgaan dat mensen die een hond hebben veel liefde voor dieren hebben. Blijkbaar hebben zij alleen liefde voor zichzelf.

Anders hadden jullie wel een hele andere toon naar de mensen die problemen hebben met hun hond. En het klopt de meeste problemen kunnen voorkomen worden. Maar het is zeer belangrijk dat mensen wel hun stomme ervaring durfen te plaatsen op forums. Met afzijken zal men daar mee stoppen.

Het afzeuren en kwellen van deze mensen.
Is heel goed voor de handel () DE Broodfokkers dus. Ga lekker daar maar lekker mee door. Dan zal niemand zijn domme fouten meer op het forum plaatsen. 1 - o voor de broodfokkers.

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

er zijn landen waar honden gegeten worden
mag men zich daar ook niet voor inzetten?

Gast

Je zal het wel een gemeen van mij vinden

Maar in deze landen zal men zeggen, en die Bio industrie kippen en varkens die jullie eten dan. Waar bemoei je je mee. Wij eten hond.

Laten wij nou maar eens eerst onze eigen problemen op lossen. Ik vindt het ook heel erg dat men honden en katten eet. Maar in andere culturen is een hond geen huisdier. Maar voedsel. Als je dat niet kan respecteren, met een een lekker stukje vlees van onze bioindustrie op je eigen bord. Dan ben je net zo slecht als die gene die een lief hondje eet.

In Japan eten zij levend gefrituurde vis. De kop leeft nog en het lijf is net gefrituurt.

Mensen gaan niet altijd even netjes om met dieren.

Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Wanneer gaan we zagen en zeuren over de manier waarop varkens, koeien, schapen, kippen en alle andere consumptie dieren, hier in onze cultuur worden gehuisvest en geslacht?

Ach dat hoeft natuurlijk niet, wel wijzen naar andere culturen en zo hard mogelijk brullen dat die alles fout doen en zo proberen het dierenleed HIER in deze zogenaamd beschaafde westerse wereld te verdonkeremanen.

Marianna

schloebermoel

Ongelezen bericht door schloebermoel »

Hebben jullie de foto's weleens gezien van de honden die met 10-en in een hok zitten waar bij ons 1 hond in zit? het openblik op de neus geduwt zodat de hond niet meer kan bijten, de poten op het achterlijf gebonden, langzaam laten stikken omdat het vlees dan malser is....

Hier in Nederland is het ook een puinhoop, maar wie zegt dat IK me o.a. zich ook niet hier in Nederland inzet voor de dieren?
Maakt het vershil uit of ik handtekeningen aanbied voor de honden in Nederland of de honden in Korea?
Je kan blèren wat je wil dat er in nederland ook veel fout zit wat dieren aangaat, maar diegene die daar daadwerkelijk iets aan doen of hun tijd daar in willen steken zijn heel ver te zoeken.
We weten wel allemaal waar het aan schort, We kunnen het ook allemaal mooi vertellen, maar als er actie gevoerd word staan we met enkele 10-tallen, waar zijn jullie dan?

Gast

Marianna,

Jij begrijpt het. Maar sloeber zolang wij via broodfokkers honden verkopen. 1 per hok zitten er in het buitenland 10 in een hok.

Eerst eigenland dan buitenland. En dat er een hond in korea aan het stuur bungelt voor voeding. Mijn maag draait ook. Maar ga jij maar 100000000 uur in stoppen. Mischien red je het leven van 1 hondje. Terwijl een broodfokker weer 10000 honden heeft verkocht. Mag jij kiezen.

Gast

Dat is dan toch weer 1 hondje gered, niet dan :?:
Ik neem mijn petje af voor mensen die zich zo inzetten voor de dieren in binnen&buitenland.

Gast

OMG wat zijn julie (bijna) allemaal naief en ontwetend. Een meisje koopt eeen puppy bij een handelaar. denkt dat dat wel snor zit, heeft eigenlijk nog nooit stil gestaan bij het feit dat niet alle handelaren oke zijn. Dus koopt het hondje met een goed gevoel, en gaat naar huis, helemaal in de 7de hemel. Een dag later ligt het hondje al met parvo in de dierenkliniek. Haar schuld?? nee tuurlijk niet stelletje sukkels. zij heeft hem geen parvo ingespoten, of wel. Zij gaat direct met haar hondje naar de da en dan zeggen julie dat ze er geen verstand van heeft. Dan moeten julie es gaan nadenken (als je dat kan!) je bent alleenstaand, hebt je huur en al die andere rekeningen te betalen, en dat van een loontje. Je besluit een hond te kopen voor 600 euro. een behoorlijke uitgifte dus. Kan zij de rekening van de dierenkliniek betalen??? NEE natuurlijk niet. Ik en ik zal een van de weinigen zijn, ben blij dat de fokker een deel meebetaald....

Gast

En zo wordt iedereen er beter op, behalve de eigenaar van zo een doodzieke pup.
DA vangt z'n centen, broodfokker lacht z'n *** uit zijn broek.

sjonge jonge

Ongelezen bericht door sjonge jonge »

Da´s dus net het probleem!!!!!!!!!!!!!!
Mensen die huisdieren aanschaffen terwijl ze het niet kunnen betalen.
Hier heeft niemand gezegd dat ze Parvo zelf heeft ingespoten.
Tuurlijk heeft diegene het beste voor met haar hondje, logisch.

Maar bezint eer ge begint, is in dit geval een hele goeie. 8)

En over hondjes in het buitenland gesproken:
laat iedereen zich lekker inzetten voor een doel waar hij of zij zich goed bij voelt.
Deze mensen proberen nog voor iets of iemand het verschil te maken op deze wereld.

Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Als er voor alle honden uit het buitenland een goed en vooral blijvend thuis wordt gevonden is het een perfect initiatief.
Helaas zijn er mensen die nu uit medelijden zo'n buitenlands dier in huis halen en het na verloop van tijd niet aan blijken te kunnen, niet kunnen betalen fo gewoon domweg niet overzien hebben wat er bij het houden van een huisdier komt kijken. Het dier wordt dan een blok aan het been en zal in veel gevallen in een asiel eindigen... Van de regen in de drup dus en weer nieuwe vulling voor de toch al overbelaste opvangcapaciteteit.

Groetjes,
Marianna

Gesloten