Royal canin wordt door mijn dieren ziektekosten verzekering aanbevolen.
@BonBon,
Ja en Jantje Smit zegt dat we bij C & A moeten kopen en Maurice de Hond heeft weer een ander verhaal. Geloof jij ook nog in sprookjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Royal canin wordt door mijn dieren ziektekosten verzekering aanbevolen.
Wat deze kat betreft wel maar om het nou direct dan ook maar als algemene wetenschap te stellen gaat met iets te ver.een kat van 9 jaar die allergisch is voor bepaalde voedingsstoffen en hierdoor 1,5 jaar me hebt verdiept in voeding, voordat ik een voeding vond waarbij het dier het goed op doet. Dus ik vermoed dat ik aardig wat kennis heb.
Hoe je noem je dat danEen kat heeft geen suiker, zouten en granen nodig in zijn voeding. Dit zorgt ervoor dat er eerder problemen kunnen ontstaan.

zeefje schreef:Hallo,
Over een paar weken mogen wij eindelijk twee kittens ophalen. Ze krijgen daar op het moment Carocat te eten. Ik weet dat Hills erg goed voer is maar wat is een goedkoper en bijna net zo goed alternatief? Bij de dierenspeciaalzaak raadde ze me Prins Petfoods aan, en dit lijkt mij inderdaad ook een goede voeding.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit merk???