LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede Verzekering voor mijn hond

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Goede Verzekering voor mijn hond

Ongelezen bericht door Gast »

Wie heeft er ervaringen met de verzekeringen die je kunt afsluiten voor dierenartskosten??

Graag reacties.

Gast

Re: Goede Verzekering voor mijn hond

lees topic over nhz hoor je dat je daar niet moet verzekeren maar bij dier en zorg

Gast

Ja, dat kan ik alleen maar beamen. Ik heb 2 honden en 2 katten bij Dier & Zorg verzekerd, duidelijke voorwaarden, geen moeilijkheden en een vlotte afhandelingen van je declaraties.
Kijk op www.dierzorg.nl of bel voor een offerte: 0900-2322666

Succes!

marijke de boer

Ongelezen bericht door marijke de boer »

Wij zijn verzekerd bij dierenzorg, met drie honden. Maar een snelle afhandeling, ho maar. Eerst krijg je een briefje, dat je nota in behandeling is. En dan wordt er gezeurd over het feit, dat de dierenarts niet duidelijk genoeg, heeft omschreven wat de schade aan de rug van de hond was. Doorom vond de verzekering het niet nodig om uit te betalen. Ik heb mondeling toegelicht hoe de schade aan de rug is opgelopen en dit zou volgens de verzekeringspapieren gedekt moeten zijn. Maar nee!!!!! We moeten op de volgende declaratie weer alles opschrijven wat er gebeurd is en we zitten nu ongeveer twee maanden te wachten tot er iets uitbetaald wordt.
Daarnaast denk je dat de rabbisinjecties wel vergoedt zullen worden, omdat dat preventief is. Hun reactie daarop is dat die injectie niet wordt vergoed. Maar als de hond rabbis oploopt, wat wij willen verkomen, dan wordt het nog spannend of ze daar geen mooi verhaal voor hebben, om de ziektekosten niet uit te betalen.
Ik heb razend veel spijt, dat ik drie honden heb verzekerd, met een extra aanvullende verzekering. Ik wil ook zo snel mogelijk van de verzekering af. Maar ook dat schijnt een probleem te worden.
Je kan alleen maar vrijdags tussen 13.00 uur en 15.00 uur de schadeafdeling bellen en dat voor zo'n groot bedrijf. Ze zijn sneller met het geld van de rekening afhallen (bijna 100 euro), dan het afhandelen en fatsoenlijk te reageren.

Met vriendelijke groet Marijke

Gast

ik vind dier en zorg heel slecht en vind dier en polis snel en vlot met uitbetalen

bruggeman

Ongelezen bericht door bruggeman »

ik heb mijn hond verzekerd bij dierenpolis en heb met hun hele goeie ervaringen :P

Akira

Ongelezen bericht door Akira »

mevrouw.
even voor de duidelijkheid. als u goed de polisvoorwaarden doorleest. begrijpt u ook wel dat een rabbiesinenting niet word vergoed. evenals andere preventieve verzorging.Logisch.Want dat zijn kosten. waar een ieder van op de hoogte is al zij een dier aanschaffen. verder. als de dierenarts onduidelijk is over het probleem. dan word het voor de mensen van dier en zorg ook moeilijk om beslissingen te maken. en om dit dan alsnog zo goed mogenlijk af te kunnen handelen. krijgt u hier bericht over. U moest eens weten hoeveel er gefraudeerd word door klanten. verder. is dier en zorg elke werkdag van 9 tot 21 uur telefonisch bereikbaar. :lol:

Gast

ja ik heb dier en zorg en tot nog toe geen problemen mijn ervaring is ook dat ze de hele dag zowat berijkbaar zijn :wink:

sje

Ongelezen bericht door sje »

Ik ook niet krijg alles wat vergoed moet worden gewoon vergoed. :D :D

Gast

en begin vooral niet aan NHZ
die vergoeden in principe NIETS

Gast

nee helaas vergoeden die weinig tot niets en kost alleen maar geld. dat dier en polis is ook van nhz stink daar ook niet in :x

zeker

Ongelezen bericht door zeker »

Zelfs mijn dierenarts heeft het afgeraden om een verzekering te nemen voor mijn hond
In veel gevallen word er niets vergoed

sje

Ongelezen bericht door sje »

Ligt eraan welke verzekering hij bedoelt. de NHZ of de Dier en zorg. De laatste is wel aan te bevelen.

Gast

Dier en Zorg kan ik alleen maar aanbevelen... zeer correcte afhandeling, ook als er eens iets mis zou gaan word je vriendelijk geholopen en de fout herstelt per direct.
Ik heb de verzekering vanaf het begin en in mijn declaratieoverzicht kan ik zien dat ik al meer dan 4500 euro (geen typfout!) heb ontvangen voor de twee verzekerde honden. Beide honden leven inmiddels niet meer maar mijn nieuwe hond is inmiddels weer verzekerd... waar valt wel te raden denk ik ;-)

Uit meedeleven hebben ze zelfs bij de euthanasie kosten vergoed die normaal niet onder de vergoeding vielen (euthanasie en consult uiteraard wel)... Nee, niets dan lof over www.dierzorg.nl

Gast

Hoi,

Ik was het afgelopen 2 jaar zo'n 1500 euro kwijt aan dierenarts kosten, 2 van mijn honden waren verzekerd bij NHZ nooit iets terug gekregen!

Broodjeaap

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Bedoelt u de gedupeerden mbt NHZ? Kan Dier en Zorg daarvoor bemiddelen op de 1 of andere manier? Haleluja... laat dat eens waar zijn.

ex klant

Ongelezen bericht door ex klant »

Bianca als jullie je klanten tevreden hadden gehouden ,was dit form niet ontstaan.
En jullie wisten toch al van die ontevreden klanten.
Waarom reageren jullie nu wel ineens ?

Gast

Komt zo natuurlijk goed over, als er publiciteit komt is men plots genegen om ......

Mirna

Ongelezen bericht door Mirna »

Ik heb net even gebeld. Het schijnt dat er wat problemen waren geweest met de telefonistes.
Ik ben netjes behandeld door Bianca en mijn klacht wordt binnen 1 week afgehandeld. Gelukkig maar wat ik heb 275 euro te goed.

Gast

Dit is toch een fantatische reclame stunt, zet zelf een topic op over verzekeringen, fantaseer wat gevallen en plaats vervolgens op het topic een berichtje dat al deze mensen hebben gebeld en dat het opgelost is. O ja fantaseer er dan ook nog even een telefoniste bij die je de schuld kunt geven, natuurlijk is zij alweer weg bij de maatschappij.

plaats dan nog een paar berichten waarin je aangeeft dat men betaals heeft terwijl dat niet hoefde, gewoon omdat ze het zo zielig vonden,
In deze sinterklaastijd zou je er nog in gaan geloven.

nou Bianca je einde jaar bonus is zeker gesteld

Gesloten