LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] honden bij rentenaar vandaan

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Bianca1980

honden bij rentenaar vandaan

Ongelezen bericht door Bianca1980 »

hallo iedereen,

ik heb zelf in januari 2005 een engelse bulldog pup bij rentenaar in heiloo gekocht en heb de nodige problemen met hem gehad en nog steeds. nu ben ik op zoek naar mensne die ook een hond bij hun hebben gekocht en ben dan erg nieuwsgierig naar hun ervaringen hiermee. en ook over de kostenvan de hond want daar ben ik het achter af gezien ook niet mee eens. ik hoop dat erm eer mensen zijn met ervaringen van rentenaar met honden

bulletje

Re: honden bij rentenaar vandaan

Ongelezen bericht door bulletje »

Als je 5 km verder was gereden dan had je een pup kunnen kopen bij een EBCN-fokker met alle garanties. Niet op afbetaling dat niet. Maar wel zonder de vette dierenarts rekening die je vaak bij dit soort BEDRIJVEN kan gaan verwachten

Bianca1980

ik heb augustus jongst leden ook een prachtig mooie pup gekocht bij een fokker ben heel erg blij met haar, maar tog wil ik jake ondanks zijn probleempjes ook nooit meer kwijt hoor en wat betreft dat op afbetaling kopen ben ik het ook niet mee eens want je koopt geen gebruiksvoorwerp maar een dier van vlees, bloed en gevoel

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

rentenaar verkoopt toch op afbetaling

Bianca1980

rentenaar doet ook aan afbetaling ja maar je kan ook gewoon in 1 keer betalen hoor

Gesloten