LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honden....en dan vooral de baasjes!!!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Honden....en dan vooral de baasjes!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Vanochtend liep ik naar mijn garage en ja hoor.....ik stapte in een fijne hondendrol. Op MIJN oprit wel te verstaan!! Wat een aso-hondeneigenaar!.

1. Honden moeten aangelijnd en daardoor op de stoep te blijven en niet iemand anders' erf op kunnen lopen ( en de baasjes dus ook niet!).

2. Gebeurt het toch dat je hond een drol neerlegt (en dat is de natuur dus daar is op zich niets mis mee): RUIM HET DAN OP!! Ik heb geen zin om in de drollen van een ander z'n hond te trappen. Als je een hond hebt neem dan die verantwoording!

Ik kan me hier ontzettend kwaad over maken!! Mijn kinderen spelen lekker buiten, steppen lekker op de stoep en komen dan in zo'n drol terecht. Schandalig is het!

Broodjeaap

Re: Honden....en dan vooral de baasjes!!!

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Nou Gast, dat je kwaad bent kan ik me indenken. Dat word ik zelfs als het bij mij voor de deur gebeurt. Denk dat het merendeel van de hondenbezitters die verantwoordelijkheid wel draagt, hoor.

Gast

Beste Broodjeaap,

Ik denk dat ook veel hondenbezitters die verantwoording wel nemen. Het is dan ook niet tegen hen gericht. Mijn eigen buren lopen bijvoorbeeld altijd keurig met een zakje en ruimen het op. Maar helaas zijn er altijd mensen die het niet opruimen en daar erger ik me vreselijk aan. Het vervelende is dat je vaak niet merkt wie het doet (of eigenlijk niet doet) en dat je die personen er dud niet op kan aanspreken, uiteraard op een normale en volwassen manier want waarscijnlijk is men zich er niet bewust van dat anderen hier zich enrom aan ergeren.

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Het zijn meestal de mensen die 's avonds laat hun hond(je) nog even verplicht :x moeten uitlaten, liefst niet te ver en onaangelijnd. Laat maar lopen... en poepen! En 's morgens dan trapt een ander weer in de viezigheid! :evil:

Gast

Als ik weet wie het is dan waarschuw ik ze 1x. Gaan ze gewoon door dan stop ik die drol in de brievenbus van die persoon. Wedden dat ze het dan niet meer doen?

miauw

Ongelezen bericht door miauw »

Ben jij ook die gast die z.g kittens aan zijn slang geeft
Ik heb het idee iemand hier iemand de zaak flink op zit te naaien

Gast

Leuk, die links. Maar wat wilt u ermee zeggen? Die topics gaan over hondenpoep maar verder?

Herder

Ongelezen bericht door Herder »

Ik had vandaag wat krampen omdat ik de kattenbak leeg gegeten had. Daarom heb ik even mijn darmen geleegd op jouw oprit...lekkáh!

Gesloten