LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hondenpoep.......

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.

Ruimt u de uitwerpselen van uw hond op?

Nooit.
9
36%
Altijd.
6
24%
Alleen als hij/zij ergens poept waar het overlast bezorgt.
10
40%

Totaal aantal stemmen: 25

gaste

Re: Hondenpoep.......

Ongelezen bericht door gaste »

volgens mij is dat ook niet de oplossing
ik moet eerst bewijs hebben dat het hun kat is
en je weet wat het andwoord is: mijn kat is de hele dag binnen
ik heb ze er ook al over aan gesproken maar natuurlijk is het hun kat dan niet
de volgende keer laat ik mijn hondje bij hun in de tuin schijten
want dan is het mijn hond ook niet

gaste

ja dat kan ik wel
maar of mijn man en 4 zonen daar mee eens zijn weet ik niet
zal het dadelijk even vragen
wil jij mij dan ook even je adres geven

gaste

leuk grapje he!

Boer

Ongelezen bericht door Boer »

Nee ik doe dat niet grapjurk :lol:

poesje

Ongelezen bericht door poesje »

Doggie boyke
Wie had het over niveau?
Geef dan een fatsoenlijk andwoord

Doggie

Ongelezen bericht door Doggie »

Doggieboyke hahahahahahaha foutje bedankt.
Gaste................kijk naar de emoticon grapje is grapje daar was je toch zo gek op?
Man en 4 zonen pffffffffffffffffffffffffffffff kan me voorstellen dat je dan van grapjes houdt. Ik hou het wel bij 2 zonen en 2 dochters. :wink:

Vaak kan het helpen door een digifoto van de desbetreffende kat te maken, heb je bewijs waar niemand omheen kan.
Is wel even posten tot je de kat ziet maar dan heb je zo'n lol, baasje kan echt niet meer zeggen dat de kat binnen zit.

gaste

ja hallo poesje gast zei tegen jou

DOGGIE BOYKE

in slaap gevallen wel bij de les blijven
en ik heb echt 4 zonen
misschien wel lachen maar dochters zaten er letterlijk er verguurlijk niet in
ha ha ah

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb een hond en zorg gewoon dat hij nergens poept waar iemand er last van kan hebben. Maar ik heb inderdaad ook last van katten die overal( ook op kinderspeelplaatsen ed.) zitten te poepen en wat ook zo prettig is, zijn paarden die bij ons door de wijk en over het fietspad lopen en dat zijn geen kleine hopen . Laat ze daar eens tegen optreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Doggie

Ik heb 2 honden en heb de mazzel naast een heel groot uitlaat gebied te wonen waar honden los mogen lopen.
Van pup af aan moesten ze van mij in de struiken poepen, was een grappig gezicht want ik moest ook in de bosjes staan.
Nu is het zelfs zo dat als ik ze meeneem naar de grote stad, ze net zolang met geknepen poten lopen tot ze een groenstrook zien met bosjes.
Een heel enkel keertje komt het wel eens voor (als ze kou op de buik hebben) dat ze het op straat doen dan pak ik keukenrol, plastic zak emmer en sop en boen de straat gewoon schoon.
Niemand hoeft er last te hebben van mijn honden.

fokker [lid rasvereniging

Ongelezen bericht door fokker [lid rasvereniging »

Ik heb 17 honden om zogenaamd mee te hobby fokken.

deze laat ik niet in iemands tuin poepen ik laat ze gewoon de hele dag lekker opgesloten in de kennel .

In de kennel komt toch geen mens dus geeneen heeft last van de poep

Natuurlijk worden de nakomelingen wel aan mensen verkocht die er mee op straat wandelen zodat je van deze poep wel wat last kunt onder vinden....

kan alle pups niet houden weetje ik werk hele dagen en van het geld wat de pups op brengen kan ik mooi in mijn dure auto naar het werk en lekker 4 keer per jaar op vakantie want weet je ik werk hard ..........

samen met de honden waar ik 2 keer per jaar mee fok.... natuurlijk niet alle 17 nee ik heb ook 2 reutjes dus alleen de 15 teefjes fok ik regelmatig een nestje mee..

Niks mis mee hoor ik ben tenslotte lid van de Rasvereniging

Lid maatschap is ook niet gratis hoor... . waarom eigenlijk niet...

Maar geen nood hoor de door mij verkochte pups worden vaak niet ouder dan 9 maanden [heup problemen , dus euthanasie] dus de overlast duurt niet lang.

Gast

kijk dat bedoel ik nu
ik doe het zelfde met mijn hondje
maar de kat eigenaren mogen hun katten los laten lopen
ik vind dit echt niet normaal
ze schijten alle twee (kat en hond)
allen het verschil is mijn hondje moet het op een uit laat veldje doen wat normaal is niemand hoeft tenslotte geen last te hebben van mijn hond
en de kater of de poes mogen het gewoon overal doen
b.v in zandbakken in tuinen
en dan kun je wel zeggen vogels poepen ook alles onder maar die hebben geen baasje
+ wij betalen honden belasting

gaste

foutje ik ben gaste en geen gast

gaste

fokker
dan hou je er toch gewoon mee op
is misschien beter voor de honden ook

Doggie

Ik heb maar één woord voor de fokker.............ZIEK!

gaste

maar als jij ze voor niets krijgt is het goed?

Doggie

Ik wil helemaal niets voor niets hebben, ben niet zo'n typje dat op de eerste rang wil zitten.
Het onderwerp is hondenpoep en weer gaat een persoon ervoor zorgen dat er een afdwaling van het topic is.
Hondenpoep of een gratis hond, je moest eens weten waarom deze hond gratis was dan zou je niet meer zo doordrammen.
De hond komt van een hele goede fokker af en we gaan lekker verder over POEP.

Gast

Kijk best mensen het is heel simpel, als je niet wilt dat er een kat in je tuin prrrrt dan moet je zorgen dat er een prrrt van een grotere kat in je tuin ligt want dan durft het katje niet meer prrrt te doen in jou tuin, ga dus naar de dieren tuin, sluipt heel stilletjes achter een tijger ( met een plastic zakje) wacht tot hij prrrrrt doet en vang dat op, rij naar huis, liever niet met de trein, en deponeer de tijger prrrrt ergens in je tuin, probleem opgelost, geen kat meer te zien, je tuin prrrrrt vrij. Nou ja alleen die grote tijger prrrrt dan.

Doggie

:lol: :lol: Een tijger in mijn tuin, heb ik wel een ander probleem want dan durven de doggies de tuin niet meer in.
Nou mijn oudste hond rent als een gek de tuin in als er een vreemde kat zit, en die rent zich dan een versuffing om weg te komen.
Hij pakt ze niet, dat wil ik dus niet maar laat wel geblaf en gegrom horen..............daggggggggggg kat tot zienst.
(mijn eigen kat blijft alleen in onze tuin)

gast500

Ongelezen bericht door gast500 »

We hebben een poes en die doet het netjes binnen op de kattenbak.
We hebben een hond gehad en namen bij het uitlaten altijd zo,n
knijper mee om de poep in te doen.
Ik vind het wel zo vies die hondenstront die overal ligt.
We hebben de straat dan een grasstrook en dan onze coniferen.
Toen de coniferen nog laag waren viel het mee, maar nu ze hoog zijn denken mensen zeker oooo een mooie plek om onze hond uit te laten.
Het ligt nu echt vol met hondendrollen.

Echt smerig. En je mag er nog niks van zeggen ook.
Ik snap de mensen niet. Koop zo,n knijper, dan blijft het lekker schoon en fris.
:( :( :roll:

Gast

Je komt meer hondenstront tegen dan kattenstront.
Dus waarom moeten de katten er weer bij gehaald worden?
Dit is al zoveel keer besproken ook in andere topics.....en steeds zijn het weer de hondenbezitters die hun gal spuien door over katten te beginnen.
Niet voor niets staat hondenpoep in de ergernis top 10 van Nederlanders, dus ook U!!!!

Gesloten