LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is dit toegestaan? Of is dit dierenleed?
Is dit toegestaan? Of is dit dierenleed?
Op diverse websites met vraag en aanbod zie ik steeds advertenties waarin honden, poezen en andere dieren worden aangeboden.
Het lijkt (aan de spelling te zien) of deze door buitenlanders worden aangeboden.
Een voorbeeld:
http://www.marktgigant.nl/tweedehands/d ... s_listing/
Het valt me op dat in al deze advertenties het woord ''adoptie'' wordt gebruikt
Deze webmaster ben ik al mee in overleg en zij zijn op dit moment een programma aan het schrijven om te voorkomen dat deze mensen (zij zeggen dat het Nigerianen zijn) dit kunnen blijven doen.
Het lijkt (aan de spelling te zien) of deze door buitenlanders worden aangeboden.
Een voorbeeld:
http://www.marktgigant.nl/tweedehands/d ... s_listing/
Het valt me op dat in al deze advertenties het woord ''adoptie'' wordt gebruikt
Deze webmaster ben ik al mee in overleg en zij zijn op dit moment een programma aan het schrijven om te voorkomen dat deze mensen (zij zeggen dat het Nigerianen zijn) dit kunnen blijven doen.
-
Re: Is dit toegestaan? Of is dit dierenleed?
Volgens mij heb je dit topic al eerder gestart, lijkt mij enigszins overbodig om dan een nieuwe te openen, ga liever door met het oude, dat houdt het wat overzichtelijker.
Maar inderdaad, de advertenties zijn behoorlijk vaag.
Maar inderdaad, de advertenties zijn behoorlijk vaag.
Haal gewoon een dier bij het asiel of bij een erkend fokker dan houden dit soort praktijken een keer op
sephora30 schreef:Haal gewoon een dier bij het asiel of bij een erkend fokker dan houden dit soort praktijken een keer op
eh....sprookjes bestaan niet
Nee das waar
Klopt en zo te zien, is dat verwijderd.Fleurtjuh666 schreef:Volgens mij heb je dit topic al eerder gestart...
En dus start ze gewoon weer een nieuwe.Emmy75 schreef:Klopt en zo te zien, is dat verwijderd.Fleurtjuh666 schreef:Volgens mij heb je dit topic al eerder gestart...
Ach dat deed alter-ego rietje ook.Chocomelk schreef:En dus start ze gewoon weer een nieuwe.Emmy75 schreef:Klopt en zo te zien, is dat verwijderd.Fleurtjuh666 schreef:Volgens mij heb je dit topic al eerder gestart...
@TS,
Ik kan me ook voorstellen dat de moderatie het vorige topic verwijderd had omdat deze link erop stond. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit wazig is en niet wenselijk is en bedoel ik de advertenties van de dieren op deze site.
Ergens kan ik dan begrijpen dat ze willen dat dit soort links naar dit soort sites juist zo min mogelijk bekendheid krijgen, omdat er altijd mensen zijn die dan toch denken van goh laat ik daar een dier nemen.
het is geen dierenleed, want er is geen dier bij betrokken. Alleen een foto die je waarschijnlijk vaker tegenkomt.