LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koop overeenkomst

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
inos
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2004 11:32

koop overeenkomst

Ongelezen bericht door inos »



Wie heeft ook een koopovereenkomst bij zijn hondje gekregen waardoor je met overlijden van je pup je geld terug hoort te krijgen?

Graag positieve en negative reacties
Laatst gewijzigd door inos op 10 aug 2004 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door dens »

En daar gaan we weer!!!!!!! Zullen we anders voor iedere fokker een aparte topic opzetten?? Ik denk dat dit de 1289e topic over broodfokkers is. En alle topic hebben dezelfde inhoud: voor- en tegenstanders. (ok, meer tegenstanders). Wat is het nut hiervan?? Geen! Wat bereiken we ermee?? Niets!

inos
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2004 11:32

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door inos »

Ik vraag alleen maar of er iemand is die ook een ervaring met deze fokker heeft omdat ik wil weten of dat goed is opgelost.

Misschien dat je andere kan behoeden om heel goed na te denken om een hondje hier aan te schaffen.

Sorry dat je je aangevallen voelt! Zit je soms zelf in de fokkerij want waarom stoor je je er dan aan?

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

wat een stelletje honden zijn het daar zeg.

om te braken

ben ff naar http://www.kennelhouders.nl geweest

wat een boeven, wat een leugens wat een bedrog.

een criminele organisatie ten top.

DAT DIT MAG IN NEDERLAND!!!!!

ongelofelijk

Een voorbeeldje van hun zieke denkwijze:

Ga naar de dierenarts als u denkt dat dit nodig is, hier en daar wordt geadviseerd om minstens eenmaal per jaar voor onderzoek en noodzakelijke vaccinatie naar uw dierenarts te gaan voor een algemeen onderzoek.

Als u dit nodig vindt moet u dat zeker niet laten, u kunt zich ook afvragen wat het nut is (gaat u ook jaarlijks naar uw huisarts voor een algemeen onderzoek ???)


DENKEN DIE BROODFOKKERS NOU DAT WIJ ACHTERLIJK ZIJN, OR WHAT???

 

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

:twisted:

Ook ik had een hondje gekocht met garantie en dacht juist dat het daarom wel goed zat met de kennel. Nou niets is minder waar.
Je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden en niets wordt terug betaald.
Er rest niets anders dan via onze advocaat beslaglegging te nemen en er melding van te maken bij de dierenbescherming.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Ja kun je toch misschien beter je pup uit een dierenzaak halen ziets als Rentenaar, dan heb je volgens de wet 6 maanden garantie op je produkt dat je hebt gekocht!!!


Wat wil iedereen hier nu toch op dit forum en is inderdaad weer eht zoveel topic over broodfok en mensen die hier komen lopen zeuren als ze een pup op een verkeerd adres hebben gekocht.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

:twisted:
Jij bent mij te veel bezig om je hachie te behoeden dat er maar iemand iets meld over de broodfokkerij.
Voel je je soms aangesproken.

Natuurlijk had ik de pup niet op deze manier moeten kopen maar juist omdat ze zaten aangesloten bij een organisatie die de garantie bied dat als er iets is met je pup, je het geld terug krijgt dacht ik dat het een goede club was, Dit blijkt dus niet zo te zijn en door verdere informatie weet ik nu dat het een aanééngesloten bende is die samen werken.
Ik hoop niet voor lang want ben zeker niet van plan om het erbij te laten zitten.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kun je misschien toch maar beter een pup kopen bij een dierenwinkel als Rentenaar???!!
Je bent niet goed wijs.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

nee jij bent een lekkertje, het zegt wel heel veel over jezelf dat je zo uitvalt naar mensen die iets ondernemen tegen broodfokkers en er iets tegen willen doen.
het wil niet zeggen dat wat er in de wet staat ook gedaan wordt hoor, dat heb ik inmiddels wel ondervonden.
broodfokkers denken namelijk dat ze boven de wet staan en dat jij zegt dat ik niet wijs ben nou jammer dan , kan er niet mee zitten.
We zulllen wel een zien via een civiele procedure wie er niet wijs is de fokker of ik!

gedupeerde Bergeijk

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door gedupeerde Bergeijk »

Waar wij ons hondje van hadden kregen we geen betaalbewijs. En zo ook al die andere gedupeerden niet. Ons hondje komt van Bergeijk, kijk maar een beetje lager de topic die hier ook over gaat.
Volgens de wet heb je altijd recht op een half jaar garantie wat je ook koopt en waar je het vandaan haalt. Dus geen excuusjes dat het niet bij een echte fokker gekocht is. Dit is trouwens geen fokker maar een hondenhandelaar waar je echt geen hond moet halen. Ook al lijkt het nog zo mooi en goed te zijn.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

ja volgens de wet wel maar wat nou als de fokker het gewoon niet terug betaald wat dan??Heb jij je geld wel terug gekregen??
Anders moet je wel naar een advocaat en dat raad ik ook iedereen aan!!
Niet afwachten en denken nou laat maar want zo winnen die handelaren juist.
Iedereen heeft tegewoordig toch een RBverzekering nou ik zou zeggen zet hem op en ga je recht halen. Het is al erg genoeg dat ze je een pup verkopen waarvan ze weten dat hij parvo heeft.Het maakt hun niet uit want de volgende lading ligt alweer klaar voor de verkoop.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, beste liar als je op de hoogte zou zijn, dan had je ook geweten dat Rentenaar een grote broodfokker is!! Mijn opmerking over dat je niet wijs bent is gericht aan de persoon die mensen aanraad om bij Rentenaar, die notabene ook dieren uitbuit, een hond te kopen want daar krijg je 6 maanden garantie. So what?? Wat heb je aan die garantie als je hond telkens ziek wordt of overlijd?? Het is toch geen wegwerpartikel??

Ik ben wel degelijk tegen broodfokkers. :evil:

Laat je in het vervolg beter informeren alvorens MIJ aan te vallen en te beschuldigen. Ik heb net als vele mensen op dit forum het beste voor met dieren en wil net zo goed dat de malafide hondenhandel gestopt wordt. (maar dit wordt zeker niet gestimuleerd als mensen gaan aanraden om bij Rentenaar te kopen!!)

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

jij viel mij aan, en wie heeft het erover dat je pups aan moet schaffen bij Rentenaar??
Niemand hoor, je moet leren lezen!
Ik zeker niet want ik heb het helemaal gehad met de fokkers.

Het gaat er nu juist om dat die GARANTIE die de fokkers aanbieden niets voorstelt, ze doen je denken dat alles oké is maar als het dan niet zo blijkt te zijn en dat is al vreselijk genoeg om je maatje te missen geven ze gewoon niet thuis!!
Ik weet ook wel dat het geen product is maar en je pup dood en dan ook nog eens je geld NIET terug krijgen is een hard gelach!!

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Welles-nietes-welles-nietes. Jij begon! Niet, jij begon!!

Wat een stel kindertjes! Ga toch eens serieus discussieren hier :roll:

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Ja kun je toch misschien beter je pup uit een dierenzaak halen ziets als Rentenaar, dan heb je volgens de wet 6 maanden garantie op je produkt dat je hebt gekocht!!!
Ten eerste heb ik jou niet aangevallen, maar de gast die bovenstaande tekst heeft geschreven. Ten tweede staat hier toch echt dat je beter een pup bij Rentenaar kunt kopen. Dus, wie kan hier niet lezen?

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Hebben we hier temaken met 2 gasten, nou die tekst over Rentenaar is niet van mij afkomstig(liar)maar van 1 van jullie gasten.
Maar jullie moeten vooral doorgaan om zijn naam heel vaak te laten vallen erg goed reclame maken voor deze uitzuigers.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, tuurlijk. We gaan gewoon door....kinders :!:

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Wie gaat hier nou door? Kijk naar jezelf en ga discussieren!!!!!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Tja laten we dat eens doen!!

Zijn er mensen die hun geld na het overlijden van hun pup NIET hebben teruggekregen terwijl dit wel in de koopovereenkomst staat ongeacht bij wie je de pup hebt gekocht??
Degene die deze topic heeft opgestart laat wat van je horen, heb jij het inmiddels al terug?

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

In zo'n garantie staat altijd opgenomen dat je of je geld terug krijgt of een nieuwe pup. In de meeste gevallen krijg je een nieuwe pup die vervolgens dus ook doodziek wordt of komt te overlijden. Het is een cirkel waar je nooit meer uit komt...

Gesloten