LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onnodigge dierenarts kosten?
onnodigge dierenarts kosten?
hallo,
Vandaag ben ik met mijn konijnen voor controle terug geweest naar de dierenarts. na een kuur van 10 dagen was een van mijn konijnen nog niet beter, ik heb 2 keer medicijnen bij moeten halen omdat ze niet voldoende hadden meegegeven. maar na mijn bezoek vandaag bleek dat we de verkeerde medicijnen mee hadden gekregen.
volgens de dierenarts had de assistent het verkeert gedaan, volgense de assisstent staat het verkeert in de computer en de dierenarts heeft het erin gezet.
ik heb wel gewoon moeten betalen voor dit medicijnen de dierenarts heeft doodleuk ook het goede medicijn dat ik nu heb in rekening gebracht.
daarnaast zijn er consult kosten van 16,- per konijn gerekent voor de controle. terwijl bij de vorige dierenarts van deze praktijk en alle praktijken waar ik stage heb gelopen de controle in het eerste consult zit.
is dit normaal? ik vond het persoonlijk schandalig dat er zoveel werd gerekend en ze ook geen vergoeding gaven terwijl ze me verkeerde medicijnen hadden gegeven die dus geen effect hebben gehad op mijn konijn.
kan ik hier bezwaar tegen aantekenen? of andere stappen ondernemen?
alvast bedankt!
Vandaag ben ik met mijn konijnen voor controle terug geweest naar de dierenarts. na een kuur van 10 dagen was een van mijn konijnen nog niet beter, ik heb 2 keer medicijnen bij moeten halen omdat ze niet voldoende hadden meegegeven. maar na mijn bezoek vandaag bleek dat we de verkeerde medicijnen mee hadden gekregen.
volgens de dierenarts had de assistent het verkeert gedaan, volgense de assisstent staat het verkeert in de computer en de dierenarts heeft het erin gezet.
ik heb wel gewoon moeten betalen voor dit medicijnen de dierenarts heeft doodleuk ook het goede medicijn dat ik nu heb in rekening gebracht.
daarnaast zijn er consult kosten van 16,- per konijn gerekent voor de controle. terwijl bij de vorige dierenarts van deze praktijk en alle praktijken waar ik stage heb gelopen de controle in het eerste consult zit.
is dit normaal? ik vond het persoonlijk schandalig dat er zoveel werd gerekend en ze ook geen vergoeding gaven terwijl ze me verkeerde medicijnen hadden gegeven die dus geen effect hebben gehad op mijn konijn.
kan ik hier bezwaar tegen aantekenen? of andere stappen ondernemen?
alvast bedankt!
-
Re: onnodigge dierenarts kosten?
de 2e keer dat je de goede medicijnen kreeg had je moeten protesteren en niet betalen
hadden ze maar de 1e keer het goeie moeten geven
en je moet 2 consulten betalen voor 1 bezoek?
zou maar een andere dierenarts zoeken
rare manier dit
hadden ze maar de 1e keer het goeie moeten geven
en je moet 2 consulten betalen voor 1 bezoek?
zou maar een andere dierenarts zoeken
rare manier dit
-
Zeg maar gerust klantonvriendelijk, onprofessioneel en onbeschoft. Gewoon je geld terug eisen, andere dierenarts zoeken en klacht bij veterinair tuchtcollege indienen over betreffende dierenarts.rare manier dit
*****, je kan toch praten?
-
Jij verlegt het probleem. Dierenarts moet zich zo niet gedragen.*****, je kan toch praten?
-
Klopt, maar als hij/zij dat dan wel doet, trek je toch je mond open en niet je portemonnee?boertje van buuten schreef:Jij verlegt het probleem. Dierenarts moet zich zo niet gedragen.*****, je kan toch praten?
-
Dat ben ik met je eens maar het blijft natuurlijk schoffertig wat deze dierenarts doet! Sommige mensen zijn wat minder goed ''gebekt'' maar dat houdt natuurlijk nooit in dat iemand daar dan maar misbruik van moet maken. Deze dierenarts gedraagt zich onfatsoenlijk tov zijn klant.
-
Dat u voor de "verkeerde" medicijnen moet betalen zou ik niet accepteren, voor het 2e consult moet betalen is natuurlijk logisch....dat is in elke tak natuurlijk heel gewoon...zelfs in de tak waar in u werkzaam bent?!
-
Gezien de werkwijze van deze dierenarts lijkt het mij op zijn plaats om ook die kosten van het tweede consult niet te berekenen.
Alleen al deze kletspraatjes:
laten zien dat het een onprofessionele praktijk betreft! Slap om elkaar de schuld te geven zodat de klant niet meer weet wie hij moet aanspreken. Dierenarts blijft altijd eindverantwoordelijk!
Alleen al deze kletspraatjes:
volgens de dierenarts had de assistent het verkeert gedaan, volgense de assisstent staat het verkeert in de computer en de dierenarts heeft het erin gezet
laten zien dat het een onprofessionele praktijk betreft! Slap om elkaar de schuld te geven zodat de klant niet meer weet wie hij moet aanspreken. Dierenarts blijft altijd eindverantwoordelijk!
we hebben er commentaar op geleverd dat de medicijnen verkeert waren en we vonden dat we dat niet hoefden te betalen, er werd ons verteld dat dat wel gewoon moest vandaar dat we dit dus wel hebben gedaan.
En dan.......open je maar een topic op Tros Radar forum ?TDW schreef:we hebben er commentaar op geleverd dat de medicijnen verkeert waren en we vonden dat we dat niet hoefden te betalen, er werd ons verteld dat dat wel gewoon moest vandaar dat we dit dus wel hebben gedaan.
Hier klagen over dat je toch moet betalen, maar daar wel gewoon betalen.
nee gewoon vragen of het normaal is, eerst info inwinnen voor ik meteen ergens een klachtindien die nergens voor nodig is...
Als dierenarts mij de verkeerde medicijnen mee zou geven en daar kom ik na 10 dagen achter omdat de medicijnen niet het werk doen wat ze eigenlijk zouden moeten doen en dierenarts geeft dat toe, nee dan zou ik niet nog eens gaan betalen voor de medicijnen, maar een consult betalen is heel normaal.
Zouden de medicijnen die je nu hebt gekregen veel duurder zijn als de vorige dan had ik voorgesteld de meerprijs te betalen, maar meer ook niet.
Zouden de medicijnen die je nu hebt gekregen veel duurder zijn als de vorige dan had ik voorgesteld de meerprijs te betalen, maar meer ook niet.
-
Is van jouw kant de juiste weg. Laat de betreffende dierenarts alsnog compensatie bieden en leg uit dat je anders een klacht gaat indienen.nee gewoon vragen of het normaal is, eerst info inwinnen voor ik meteen ergens een klachtindien die nergens voor nodig is...
Dat doen meer mensen over kwesties waar ze niet uitkomen of waar ze ontevreden over zijn.En dan.......open je maar een topic op Tros Radar forum ?
Hier klagen over dat je toch moet betalen, maar daar wel gewoon betalen.