Ho, stop,
sommige postings gaan echt te ver over Rentenaar hoor.
De dieren zijn na sluitingstijd niet in de zaken aanwezig en ik heb niet voor niets al geschreven dat hij zich bij zijn leest moest houden. Bij een bakker koop je tenslotte ook geen graanmolen, maar een brood.
Hij had het gewoon bij dier producten moeten houden en niet had moeten uit breiden naar kittens/ puppys die hem aangeboden werden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door rentenaar dierenwinkel
Re: opgelicht door rentenaar dierenwinkel
Het is - als ik er vanuit ga dat je reageert op o.a. mijn reactie - ook geen aanval op wat jij hebt geschreven, maar puur op het feit dat als men er niet wat aan doet, meneer Rentenaar gewoon met zijn praktijken doorgaat. Hij heeft er, zoals je zelf schrijft, indertijd lak aan gehad op jouw advies te reageren, maar wellicht helpt het als iedereen in actie komt. Boycotten lijkt de enige optie, want aan alle andere zaken - die eveneens in het nieuws zijn geweest - heeft meneer Rentenaar geen boodschap en is hij gewoon doorgegaan met deze dieronvriendelijke praktijken. Of de dieren na sluitingstijd nu wel of niet in de winkel verblijven, het is gewoon pure dierenmishandeling zoals deze beestjes in de winkel verblijven. En dat is hetgeen wat je als bezoeker ziet (als je tenminste niet blind van medelijden bent, zoals wij jaren geleden - dom - hebben gehad ). Apatische of volledig verknipte beestjes, die geen of nauwelijks een basis mee hebben gekregen, doodziek zijn en met z'n allen (of soms helemaal moederziel alleen) in een klein hokje zonder mensencontact zitten... Er worden honderden reclames gemaakt over zielige dieren in andere landen, maar we sluiten onze ogen voor wat er pal naast onze deur gebeurt.
Re: opgelicht door rentenaar dierenwinkel
ik wil er niet te veel over zeggen want ik ken rentenaar!
maar deze dieren zijn snacht wel gewoon in de winkel.er wordt niet meer naar om gekeken. voorheen was er iemand die ze vrijwillig ff ging verzorgen savonds enz... maar die hebben ze ook een geintje geflikt dat hij ook niet meer komt.
maar deze dieren zijn snacht wel gewoon in de winkel.er wordt niet meer naar om gekeken. voorheen was er iemand die ze vrijwillig ff ging verzorgen savonds enz... maar die hebben ze ook een geintje geflikt dat hij ook niet meer komt.