Ik had dierenverblijf.com nog een mail gestuurd met de vraag waarom de een een nieuw hok krijgt en ik dus niet.
Vandaag ontving ik een mail met excusses en een toch nog een gepaste oplossing.
Ik vond het wel zo eerlijk om dat hier ook even te vermelden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelost
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 apr 2012 19:14
Re: opgelost
ik heb ook een hok via dit bedrijf gekocht , bij aankomst bleek 1 paneel al kapot te zijn(na een mailtje een nieuwe zonder knaagstrips gekregen). ik had ook een hoes erbij en daar stond de schimmel in na de winter en die heb ik weg moeten gooien , ik heb dit hok in oktober gekocht en nu laat de achterkant volledig los. het trappetje had 2 bevestingsdingen om aan het hok vast te maken , maar 1tje is er al afgevallen. het hele hokje is gammel en het dak is lek. ik vindt dit niet bepaald normaal , mijn andere hok heb ik nu 2 jaar en zelfs die leeft nog. heb een mail gestuurd vandaag en hoop antwoord te krijgen.
en onder aan het hok staat een plaatje met high quality erop
en onder aan het hok staat een plaatje met high quality erop