LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] puppies van Goordonken in Mariahout

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

puppies van Goordonken in Mariahout

Ongelezen bericht door jezebelletje »

Heeft nog iemand ervaring met deze puppie-farmuit Veghel. Positief of Negatief

Miranda2312
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2008 16:17

Re: puppies van Goordonken in Mariahout

Ongelezen bericht door Miranda2312 »

Ik heb in 2000 hier mijn jack-russel Cindy vandaan...Ik heb nergens problemen mee gehad.Prima hondje!En vond de mensen ook erg vriendelijk moet ik zeggen.

bobske
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 sep 2010 04:49

Re: puppies van Goordonken in Mariahout

Ongelezen bericht door bobske »

enorme broodfokker!300 fokteven. elke loopsheid een nest. na 4 jaar worden ze afgemaakt want dan zijn ze klaar. pups hebben erfelijke ziektes en sterven binnen een paar weken. een paar jaar geleden een enorme parvouitbraak geweest waardoor 2/3 van de honden zijn overleden. honden worden zwaar mishandeld en verwaarloosd. hebben open wonden omdat ze moeten vechten om het beetje eten dat ze krijgen. oostblokpups. bedrijfsleidster die daar jaren heeft gewerkt schijnt nu te werken in een dierenhotel in egmond. die slaat honden bewusteloos neer als die lastig zijn. zolang het maar niet aan de buitenkant zichtbaar is. enz enz

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: puppies van Goordonken in Mariahout

Ongelezen bericht door Maria166 »

Koop een hond bij een goedgekeurde en erkende fokker en nooit bij een broodfokker die met veel rassen fokt want je bent op een gegeven moment meer kwijt aan dierenarts kosten als dat je een goede pup bij een erkende fokker hebt gekocht en dan heb je ook nog het vele leed erbij als je een pup bij een broodfokker koopt en je houdt de broodfokkerij in leven.

Gesloten