LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rentenaar.com
Re: rentenaar.com
koerina
je was/bent gewoon van plan om daar een hond aan te schaffen
wanneer je echt een allergie hebt hoef je helemaal niet naar zulke dingen te kijken of te zoeken
dan mijd je het onderwerp honden/katten vanzelf
je was/bent gewoon van plan om daar een hond aan te schaffen
wanneer je echt een allergie hebt hoef je helemaal niet naar zulke dingen te kijken of te zoeken
dan mijd je het onderwerp honden/katten vanzelf
mijn gedachte
en moos moet eens leren lezen voordat hij reageerd en dan het excuus dat je hond dood is
heel erg voor je maar moet je dat echt overal gaan vertellen
koerina
ga maar lekker een puppyschuur sponseren
succes
en moos moet eens leren lezen voordat hij reageerd en dan het excuus dat je hond dood is
heel erg voor je maar moet je dat echt overal gaan vertellen
koerina
ga maar lekker een puppyschuur sponseren
succes
ik ben er nog niet uit wat ik met die informatie moet doen.
ik moet er wel steeds aandenken, zo vreselijk vind ik het.
ik heb er ook al over zitten denken om aangifte te doen.
het probleem is dat ik niet met harde bewijzen kan komen.
het schijnt dat de teven in zijn tuin begraven worden. moet ik gaan vragen of de politie zijn tuin gaat omspitten?
andere bullmastiff fokkers zijn op de hoogte van zijn praktijken, maar houden ook hun mond dicht. ik ken een paar fokkers die oude teven en dekreuen hebben weggehaald omdat ze wisten dat ze anders de kogel zouden krijgen. maar ja ze halen allemaal hun hondevoer bij hem dus zullen ze hem niet verraden
ik moet er wel steeds aandenken, zo vreselijk vind ik het.
ik heb er ook al over zitten denken om aangifte te doen.
het probleem is dat ik niet met harde bewijzen kan komen.
het schijnt dat de teven in zijn tuin begraven worden. moet ik gaan vragen of de politie zijn tuin gaat omspitten?
andere bullmastiff fokkers zijn op de hoogte van zijn praktijken, maar houden ook hun mond dicht. ik ken een paar fokkers die oude teven en dekreuen hebben weggehaald omdat ze wisten dat ze anders de kogel zouden krijgen. maar ja ze halen allemaal hun hondevoer bij hem dus zullen ze hem niet verraden
een bullmastiff kost 1250 euro.
het gaat bij die gerespecteerde fokker alleen om het geld. hij geeft geen donder om die beesten
zo'n bullmastiff teef heeft misschien wel 30 pups gegeven in haarleven
en levret een kleine ton op in hollandse guldens.
maar mag ze van haar oude dag genieten ,
nee ze krijgt een ritje enkele reis aangeboden naar het slachthuis.
wat zal er door zo'n beestje haar hoofd heengaan, tijdens die rit met haar baasje waar zo zo trouw voor is geweest.
ik zou zo'n man zelf een schietkap op zijn hoofd willen zetten.
het gaat bij die gerespecteerde fokker alleen om het geld. hij geeft geen donder om die beesten
zo'n bullmastiff teef heeft misschien wel 30 pups gegeven in haarleven
en levret een kleine ton op in hollandse guldens.
maar mag ze van haar oude dag genieten ,
nee ze krijgt een ritje enkele reis aangeboden naar het slachthuis.
wat zal er door zo'n beestje haar hoofd heengaan, tijdens die rit met haar baasje waar zo zo trouw voor is geweest.
ik zou zo'n man zelf een schietkap op zijn hoofd willen zetten.
zo, lekker bezig allemaal???
toch die ene splinter???
nou gast, wat een naar bericht dat je opschreef
ook ik zit er nu heel de tijd aan te denken.
helaas vermoed ik dat je weinig kan doen.
hoe erg dat ook is
hij zal op heterdaad betrapt moeten worden
en van de andere fokkers is het wel een beetje een zwak excuus om niets te ondernemen
ze zijn eerder bang van hem dan dat het zal zijn dat ze voer bij hem halen.
voer wat dan ook is overal wel te verkrijgen
met flinke fokkerskortingen ook
ik gaf mijn hond nog liever een ander soort voer dan dat ik het nog bij die vreselijke dierenbeul haalde
ik leef met je mee
ik zou bijna zeggen, kom op, gaan we die vent persoonlijk samen in elkaar rammen, maar ja...
dat zijn dolle dwaze gedachtes, die overigens best lekker aanvoelen.
ik ga nu met mijn kereltje naar cursus
tot morgen
wilma
toch die ene splinter???
nou gast, wat een naar bericht dat je opschreef
ook ik zit er nu heel de tijd aan te denken.
helaas vermoed ik dat je weinig kan doen.
hoe erg dat ook is
hij zal op heterdaad betrapt moeten worden
en van de andere fokkers is het wel een beetje een zwak excuus om niets te ondernemen
ze zijn eerder bang van hem dan dat het zal zijn dat ze voer bij hem halen.
voer wat dan ook is overal wel te verkrijgen
met flinke fokkerskortingen ook
ik gaf mijn hond nog liever een ander soort voer dan dat ik het nog bij die vreselijke dierenbeul haalde
ik leef met je mee
ik zou bijna zeggen, kom op, gaan we die vent persoonlijk samen in elkaar rammen, maar ja...
dat zijn dolle dwaze gedachtes, die overigens best lekker aanvoelen.
ik ga nu met mijn kereltje naar cursus
tot morgen
wilma
Dus een mens kan niet gewoon nieuwsgierig zijn?
Beetje zwart-wit zijn jullie reacties.
Niet ben ik alleen Cara-patiënt. Ook ga ik nog naar school en werk ik en dat ga ik een pup echt niet aandoen (een volwassen hond trouwens ook niet)
Maar ja, jullie weten het beter en ik lieg...
Beetje zwart-wit zijn jullie reacties.
Niet ben ik alleen Cara-patiënt. Ook ga ik nog naar school en werk ik en dat ga ik een pup echt niet aandoen (een volwassen hond trouwens ook niet)
Maar ja, jullie weten het beter en ik lieg...
er moet een manier zijn om hem te laten stoppen met dit.
heterdaad betrappen wordt moeilijk.
ik ga me er over beraden , maar ik ga eerst kijken of ik aan nog meer informatie kan komen. waar hij werkt precies,wanneer er voor het laatst een teef verdwenen is, kijken of zijn dierenarts mischien meer weet. ( of zogn van niets weet want hij is natuurlijk wel een hele goede klant voor zo'n da) want ik neem aan dat een DA die daar elke keer komt om de pups te enten ook niet helemaal achterlijk is.
ik ga mijn best doen.. en wieweet gaat het lukken!
[/quote]
heterdaad betrappen wordt moeilijk.
ik ga me er over beraden , maar ik ga eerst kijken of ik aan nog meer informatie kan komen. waar hij werkt precies,wanneer er voor het laatst een teef verdwenen is, kijken of zijn dierenarts mischien meer weet. ( of zogn van niets weet want hij is natuurlijk wel een hele goede klant voor zo'n da) want ik neem aan dat een DA die daar elke keer komt om de pups te enten ook niet helemaal achterlijk is.
ik ga mijn best doen.. en wieweet gaat het lukken!
[/quote]
koerina 1 ik zou zeggen ga even kijken neem je vader of moeder mee dan weet je het . want je word nu wel lastig .is het nog gen bed tijd?
ik word er gewoon ziek van .ik zie het zo voor mij walgelijk gewoon. ik zal eens informeren hoe je dit op kunt lossen
offtopic:
Beste welterusten.
Hahahaha
Je noemt mij vervelend.. hahaha
Ik heb tot nu toe 'beleefd' gereageerd op reacties die aan mij gericht waren.
Ik heb elke keer correcte zinnen gebruikt en hoofdletters gebruikt waardoor iets prettig leesbaar is. (wat ik niet van iedereen hier kan zeggen).
Nu heb ik wel iets vervelends gezegd, dus nu mag je oordelen
Beste welterusten.
Hahahaha
Je noemt mij vervelend.. hahaha
Ik heb tot nu toe 'beleefd' gereageerd op reacties die aan mij gericht waren.
Ik heb elke keer correcte zinnen gebruikt en hoofdletters gebruikt waardoor iets prettig leesbaar is. (wat ik niet van iedereen hier kan zeggen).
Nu heb ik wel iets vervelends gezegd, dus nu mag je oordelen
graag puppy.
ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen.
ik ben een hondeliefhebber en ik ben geschokt door dit soort praktijken.
ik vroeg ook meteen waarom, verkoopt hij zo'n teef dan niet na 6 jaar. maar hij wil liever een pup verkopen omdat hij bang is dat zo'n afgeleefde en afgedankte hond geen goede reclame voor hem is.
afgedaan is echt afgedaan. op is op over en uit.
een handvol brokken op een dag geven aan een hond die geen geld meer oplevert ,dat is teveel gevraagd.
en hij heeft de grootste bullmastiff kennel van nederland.
hij is beroemd en gerespecteerd. mensen laten dankberichtjes achter in zijn gastenboek op zijn website.
te walgelijk voor woorden. ze moesten eens weten wat hij doet met de moeder van hun puppie.
ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen.
ik ben een hondeliefhebber en ik ben geschokt door dit soort praktijken.
ik vroeg ook meteen waarom, verkoopt hij zo'n teef dan niet na 6 jaar. maar hij wil liever een pup verkopen omdat hij bang is dat zo'n afgeleefde en afgedankte hond geen goede reclame voor hem is.
afgedaan is echt afgedaan. op is op over en uit.
een handvol brokken op een dag geven aan een hond die geen geld meer oplevert ,dat is teveel gevraagd.
en hij heeft de grootste bullmastiff kennel van nederland.
hij is beroemd en gerespecteerd. mensen laten dankberichtjes achter in zijn gastenboek op zijn website.
te walgelijk voor woorden. ze moesten eens weten wat hij doet met de moeder van hun puppie.
he hoe kan dat nou toch gast (boven mij)
jij bent toch niet de enigste die van deze wanpraktijken weet???
is er niet iemand op het werk waar hij dit soort dingen doet die iets kan zeggen of je kan helpen???
en die andere fokkers dan?
ik vind dat wilma wel gelijk heeft dat die er ook makkelijk over denken,
je kan je voer immers ook elders kopen.
en van die etterbak zou ik niet eens voer willen kopen
petra
koerina ga wieberen, nou zit je weer op school en zo zinvol zijn je zinnetjes echt niet hoor. hoofdletter of niet, lekker kinderachtig.
jij bent toch niet de enigste die van deze wanpraktijken weet???
is er niet iemand op het werk waar hij dit soort dingen doet die iets kan zeggen of je kan helpen???
en die andere fokkers dan?
ik vind dat wilma wel gelijk heeft dat die er ook makkelijk over denken,
je kan je voer immers ook elders kopen.
en van die etterbak zou ik niet eens voer willen kopen
petra
koerina ga wieberen, nou zit je weer op school en zo zinvol zijn je zinnetjes echt niet hoor. hoofdletter of niet, lekker kinderachtig.
nou dit is heel moeilijk , want je moet een goed bewijs hebben om hem aan te geven. maar ik vraag mij af of iemand op dat slachthuis hem nooit heeft gezien dat hij bezig was met een hond.woont deze persoon in brabant? en hoe over legt hij dat met de raad van beheer ,en de dierenarts . want hij kan al zijn honden toch niet in zijn tuin begraven . maar ik zou toch anoniem naar de politie bellen of raad van beheer.
puppy?
wat denk je dat de Raad hier aan kan doen?
wanneer een hond overlijd heeft de Raad daar niets mee te maken
we hoeven niets te melden.
de dierenarts is een ander verhaal, maar ik zou er niet raar van op kijken wanneer die weet van deze wanpraktijken.
of misschien niet, ff anoniem informeren misschien?
en dan nog kan hij vertellen dat zij hond doorverkocht is.
wat denk je dat de Raad hier aan kan doen?
wanneer een hond overlijd heeft de Raad daar niets mee te maken
we hoeven niets te melden.
de dierenarts is een ander verhaal, maar ik zou er niet raar van op kijken wanneer die weet van deze wanpraktijken.
of misschien niet, ff anoniem informeren misschien?
en dan nog kan hij vertellen dat zij hond doorverkocht is.
zit er in Brabant een Bullmastif fokker?
waar??? ik woon er namelijk ook
in de ''onze hond'' zie ik alleen een kenneladres van een fokker uit Blegie
waar??? ik woon er namelijk ook
in de ''onze hond'' zie ik alleen een kenneladres van een fokker uit Blegie
in lieshout kijk maar bij ilze
hij verkoopt ook hondenvoer
zijn naam staat er ook bij
hij verkoopt ook hondenvoer
zijn naam staat er ook bij
aha, een anoniem telefoontje kan natuurlijk nooit kwaad toch
beetje schrik aanjagen dat ik van zijn wanpraktijken weet, daar heb ik wel een nieuwe prepay simkaart voor over
dank u
beetje schrik aanjagen dat ik van zijn wanpraktijken weet, daar heb ik wel een nieuwe prepay simkaart voor over
dank u