LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RENTENAAR PUPPYHANDEL SCHANDALIG

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gelijk

RENTENAAR PUPPYHANDEL SCHANDALIG

Ongelezen bericht door Gelijk »

Shar-pei, Tsi Tsu, Labradors, Teckels, Jack Russels, Engelse en Franse Bulldogs, Maltezer, Cocker Spaniels, West Highland White terriers, mopshond, boxers, yorkshire terriers, Beagles, Lhasa Apso, golden retrievers en kruisinghondjes al vanaf 150 euro.
Ingeent, ontwormd, met gezondheidsverklaring van de dierenarts. MET GARANTIE met en zonder stamboom, betaal over 1 jaar zonder rentekosten, bel voor een telefonische goedkeuring! In Zaandam en Landsmeer. Bel voor informatie over de soorten. U HEEFT AL EEN PUPPY VOOR 6 euro per maand!!!!
Bovenstaande kom ik tegen op de Marktplaats, pups vanaf 150,-- euro, dus zal wel totaal voor de goedkoopste pup op 200,-- euro komen, dat is 200,-- gedeeld door 6,-- euro is 33,33 maanden gedeeld door 12 maanden = 2,7 jaar, dus je betaald 2,7 jaar voor je hond, hij kan al dood zijn!!

Laat staan als je een Engelse Buul koopt kost bij Rentenaar 1200,-- gedeeld door 6,-- = 200 maanden gedeeld door 12 maanden in een jaar is 16,6 jaar betalen voor je Engelse Bull deze honden kunnen niet eens zo oud worden.

Dit moet toch niet kunnen en gestop kunnen worden.

Gast

Re: RENTENAAR PUPPYHANDEL SCHANDALIG

Ongelezen bericht door Gast »

je hebt de advertentie niet goed gelezen, er staat dat je kunt betalen over een jaar en dat hiervoor geen rente wordt berekend.
Wil je een pup voor 6 euro p/mnd dan mag deze (12x6) 72 eurokosten, als er niet hoeft worden aanbetaald.
dit is natuurljik cul. is gewoon een lokkertje, zie wel meer met reclame en aanbiedingen.

Gast

Het is toch geen koelkast die je aanschaft? "Vanaf 6 euro pmnd" pff. We hebben het hier wel over een levend wezen, die zijn hele leven verzorgd zal moeten worden. Voer, dierenarts, bench, inentingen, ontwormingen etc. Als mensen het geld niet hebben om een hond aan te schaffen en het op deze manier moeten doen, kunnen maar beter een hamster aanschaffen!!

Mensen word wakker: een hond kost gauw 1000 euro per jaar aan onkosten!! Gaan ze die ook in termijnen betalen??

Gast

duizend euro per jaar, je bent niet goed bij je hoofd !!!

dieren vriendin

Ongelezen bericht door dieren vriendin »

hoe is het toch mogenlijk dat dit mag en kan
en maar fokken jongens
de mensen die daar een pup kopen hebben echt een plaat voor hun hoofd

Gast

En de mensen die denken dat een hond geen 1000 euro per jaar kost ook!!

Gast

geldt bij rentenaar ook

3 halen 2 betalen
woensdag gehakt(e pup) dag
de dolle dwaze puppiedagen
nu kopen en pas in 2005 betalen?

of

opruiming!! honden met een schoonheidsfoutje?
magazijn korting!
showroom uitverkoop van pups die teveel zonlicht hebben gehad?

of
inruil korting? bij inlevering van uw oude hond?
verwijderingsbijdrage?

wij kopen massaal pups in, bereken uw voordeel!

vindt U elders een goedkopere pup betalen wij het verschil in contant terug!!!

Gast

online boeken, fixe korting!!

wij schakelen de tussen personen uit!

fabriekskorting

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

op afbetaling....
krijg je voeding en dierenartskosten ook op afbetaling? :x

buffy16_76

Ongelezen bericht door buffy16_76 »

ik ben het helemaal met bitchy eens

ik heb zelf ook 2 honden en ik kan niet begrijpen dat mensen op afbetaling een hond aanschaffen.

:idea: mijn motto is geen geld dan kan ik het niet kopen. :idea:

:roll: en daarbij komt nog het verhaal net als wat bitchy aan geeft hoe doe je t dan met het voer en de dierenarts kosten kan je dat dan wel betalen??? :roll:

DE AANSCHAF IS BLIJKBAAR HET ERGSTE VOOR DIE MENSEN NIET MAAR JE MOET T OOK KUNNEN ONDERHOUDEN.

en we praten met honden niet over gebruiksvoorwerpen, dus ik ben persoonlijk geen voorstander van dit beleid en kan t niet goedkeuren.

want hoe weet je nou als fokker zijnde of die mensen hun hondje wel goed kunnen verzorgen in levensbehoefte en ook daadwerkelijk de medische zorg krijgt die het beestje nodig heeft en de eigenaar dan ook de kosten kunnen betalen als het hondje iets mankeerd of interesseerd ze dat dan geen snars waar de beestjes terecht komen.

Gesloten