LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
lidi

SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?

Ongelezen bericht door lidi »

Beste mensen,
Het is niet mijn bedoeling opruiend te zijn of een hetze tegen een firma te beginnen maar het volgende zat vandaag bij de mail:
Dit bericht stond op een andere club, lees het even goed door !!

Waarschuwing voor de gezondheid van je huisdieren

Een poosje terug had ik een buurman die zijn 5 jaar oude Duitse Herder moest laten inslapen wegens leverfalen. De hond was helemaal gezond tot een paar weken daarvoor, daarom lieten ze een authopsy doen om te zien wat de oorzaak was. De leverfuncties waren ongelooflijk hoog, alsof de hond een of ander vergif had binnen gekregen. De hond werd altijd binnen gehouden en wanneer hij naar buiten ging was er altijd iemand bij hem, zodat het niet waarschijnlijk was dat hij iets onbekends te pakken had gekregen.

Mijn buurman begon een zoektocht door alle voorwerpen in huis. Toen hij de Swiffer Wetjet in zijn handen had, ontdekte hij in kleine lettertjes een waarschuwing: "kan schadelijk zijn voor kleine kinderen en dieren." Hij belde het bedrijf om te vragen wat de samenstelling was van het schoonmaakprodukt en stond verstomd toen hij vernam dat een van de ingredienten was antivries. (feitelijk werd hem verteld dat het een bestanddeel was dat een molecuul verschilde van antivries).

Zodoende had de hond, alleen maar door te lopen over de vloer die met dit produkt was schoongemaakt en vervolgens zijn poten te likken, alsmede te eten uit zijn etensbakken die op diezelfde vloer stonden, voldoende van de oplossing binnengekregen om zijn lever te vernietigen. Kort na de dood van de hond, stierven de twee katten van zijn huishoudster wegens leverfalen. Ook zij gebruikte Swiffer Wetjet voor snelle poetsbeurten op de vloer. Op de katten werd geen authopsie verricht, daardoor konden ze het bedrijf niet aanklagen. Maar ze hebben ons wel gevraagd dit verhaal te verspreiden onder zoveel mogelijk mensen, zodat zij hun dieren niet op deze wijze verliezen.
ALSTUBLIEFT VERTEL HET VERDER!
Is iemand hier mee bekend?
Het zal je maar gebeuren.
En als het niet zo is hoop ik dat iemand van swiffer wil vertellen hoe het
wel zit.
Hebben ze meteen gratis reclame .
Uitteraard zal ik dat ook weer al mail terug sturen.
vr.gr. Lidi

Gast

Re: SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?

Ongelezen bericht door Gast »

Dit moet je doorgeven aan het ministerie.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

wist je dat ook AJAX je hond ziek kan maken???????????

ALTIJD NADWEILEN MET NORMAAL SCHOON WATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elk schoonmaakmiddel is bocht

marcelle

willy59

Ongelezen bericht door willy59 »

weleens van een hoax gehoord.

http://www.snopes.com/critters/crusader/swiffer.asp

niet alles maar geloven wat je leest.
eerst uitzoeken voor dat je wat schrijft

willy

Gast

ik heb een hekel aan engels maar dit was de moeite waard

Gast

swiffer is van proctor & gamble
en eukanuba ook en febreze ook.

ze komen de laatste tijd slecht in het nieuws.... net goed!

willy59

volgens mij ben je een beetje dom gast 16.12

lidi

Beste Willy
weleens van een hoax gehoord.

http://www.snopes.com/critters/crusader/swiffer.asp

niet alles maar geloven wat je leest.
eerst uitzoeken voor dat je wat schrijft

willy
Nee nooit van gehoord.Mischien dat jij zo bijdehand kan zijn omdat ff uit te leggen???
En mischien dat je dan meteen zo bijdehand kan zijn om mijn forum goed te lezen??Brilletje kopen???

IK HEB NIET GEZEGD DAT IK HET GELOOF EN IK HEB DIT NIET GESCHREVEN

Ik heb deze mail ontvangen en er is niks mis mee jullie dan om raad te vragen en ik ben dan niet gediend van zo,n opmerking" eerst uitzoeken voor dat je wat schrijft",want dat is nou precies wat ik hier aan het doen ben.druiloor.Jeetje dat woord wordt ook al een sterretje,nou het eindigde op oor.

Gast

Het zal wel weer het zoveelste lelijk woord zijn wat nu in sterretjes uitgedrukt zijn .Ik ben aan het puzzelen van domoorof is het misschien kniesoor.Dat is best een net woord.Wat is iedereen snel op de tenen getrapt.!!!Word toch wat menselijker,daar is nog nooit iemand van dood gegaan en kost ook niets.!!!Groetjes

willy59

Ik geloof niet dat ik iets raars gezegd heb.
maar hier de uitleg kan je ook gewoon vragen hoor.

Een hoax is een verhaal wat verzonnen is om mensen op te naaien en andere mensen in een kwaad daglicht te stellen.
Bijvoorbeeld een andere hoax is een kat in een fles laten groeien om de katten klein te laten blijven.
Het is niet mijn bedoeling opruiend te zijn of een hetze tegen een firma te beginnen maar het volgende zat vandaag bij de mail:
als je een naam plaatst maak je je eigen daar al schuldig aan.
Is iemand hier mee bekend?
Het zal je maar gebeuren.
En als het niet zo is hoop ik dat iemand van swiffer wil vertellen hoe het
wel zit.

Je zegt hier eigenlijk al dat het gebeurd is want je maakt er geen vraag van zie dik gedrukt

En als je een antwoord van swiffer wil moet je hen vragen en niet een forum dat kan je alleen doen als je het antwoord niet vertrouwd.
je wilt uiteindelijk een antwoord van swiffer want daar vraag je om
zie quote

ik weet niet hoelang je een computer hebt of op internet zit maar een hoax is niet iets van de laatst tijd.
kijk op onderstaande url maar is hoelang het al is.

http://www.snopes.com/
willy

Gast

Willy is het waar dat jij in totaal 59 honden en katten hebt? Heb je zo veel grond bij je huis??

willy59

dom dom dom
geen zinnige reactie reageer dan niet.

Gast

Willy vindt zichzelf dom met 59 van die beesten.

Gast

volgens mij ben ik een beetje dom... mmmmm willy je hebt helemaal gelijk.

P&G is niet vies van een beetje gif meer of minder.
ze stooien kwistig met BHA BHT en etoxiquine in hun hondenpoeders
alias brokken...

dus dat honden niet helemaal lekker worden nadat hun mand is behandeld met febreze en de omgeving van hun mand met een swiffer en ze moeten hun brokken eten die ook stijf staan van afval en gif en graan..
dus dat er af en toe een gezonde hond de pijp uit gaat

mmmmmm verbaasd me niets...

of wil jij beweren dat de hondenvoeding van proctor en gamble "gezond" is??
mmmm Willy,
vertel eens??

Gast

wel eens van oplichters gehoord willy?
De artikelen van P&G zijn stuk voor stuk bagger.
kijk maar uit dat JIJ binnenkort niet aangeklagd wordt als zijnde het verdedigen op een publiek forum van ondeugdelijke producten.
wees gewaarschuwd , willie 59

ben je al bijna 60?

Gast

Bedankt voor het plaatsen Lidi.

je kent het spreekwoord, waar rook is is vuur.
het loijkt me beter om geen swiffer wetjet meer te kopen en als je al zo'n honden vergiftiger in je huis hebt zou ik hem stante pede terugbrengen naar de supermarkt en gaan reclameren.

mensen hebben jullie een swiffer en je hond vertoont vage klachten.. bewaar de dierenarts bonnen.
het kan misschien later nog van pas komen.

P&G maakt al jaaaaren heel veel winst over de rug van onschuldige weerloze huisdieren, dus laat ze maar dokken, die bloedhonden.

als onze honden ziek worden willy, voor het geval dat, wil jij ons dan even het adres geven van de instantie in nederland waar we schade kunnen gaan verhalen

:wink:

Gast

ZIJN JULLIE DE GRUWELIJKE BEELDEN VERGETEN VAN DE HONDEN IN DE LABORATORIA VAN IAMS=PROCTOR& GAMBLE=FEBREZE=SWIFFER.

GEZONDE HONDEN WAARBIJ NIEREN VERWIJDERD WORDEN VOOR DE NIERDIEETBROKKEN, HONDEN DIE ALLEEN IN EEN DRAADSTALEN KOOITE OPGESLOTEN ZITTEN EN WAARVAN DE STEMBANDEN VAN ZIJN DOORGESNEDEN

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

DAT GEBEURT DANKZIJ DE MANNETJE VAN HET SWIFFERTJE!!

BOYCOTTEN DIE HANDEL!!

bovendien, is die onzin belachelijk duur en met schoonmaken heeft het natuurlijk helemaal niets te maken.

een swiffer is iets voor luie en malle mietjes.

LIDI

Ongelezen bericht door LIDI »

kijk Willy dat had je dus ook meteen kunnen zeggen.
Er zijn ook mensen die het dus niet weten en niet die wegen kunnen bewandelen.
Er zullen er met mij velen zijn die dus wat aan jouw informatie hebben gehad vanavond.
Er zullen mischien mensen zijn die wat meer weten over de ingredienten van dat schoonmaakmiddel.
Marcelle had het ook al over Ajax. Nou als dat allemaal zo is weet niet iedereen dat denk ik.
Maar goed als deze mail volgens jou een HOAX is dan zijn we verder klaar met het onderwerp.IK vertrouw op je kunde en laat mijn vee door de kamer zeilen op een heerlijke, schone pas geswifferde vloer.
vr.gr.lidi

lidi

En o ja, dan gebruik meteen ook die andere enge dingen die ik hier lees want ik wil van de zomer op vakantie en heb geen zin het hele zootje aan een boom vast te binden.
Alle gekheid op een stokje het kan toch nooit kwaad het hier eens even over te hebben.
IK hoop toch er nog wat meer over te lezen want ik maak mijn vloer ook schoon met parketplus van Johnson en volgens hun zitten er niet-iogene oppervlakte-aktieve stoffen in.
Tevens polycarboxylaten en zeep en conserveermiddel.
NOu gooi maar in mijn petje.
Tot nu toe leeft het hele zootje nog en dat wil ik graag zo houden.
vr.gt.lidi

Gast

wat je nu doet is dus niet verstandig lidi.

ten eerste neem je eerst "klakkeloos aan " dat er iets mis is met de swiffer

en nu neem je "klakkeloos aan "dat het een hoax is.

met andere woorden einde verhaal??
alleen omdat een willy iets begint te roepen.

iemand die zooooo getergd reageert als P&G slecht in het nieuws is
mmmmm die vertrouw ik ABSOLUUT NIET

Gesloten