LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Een stamboomloze stafford valt onder de pitbull

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

kitt, weet je dat westie,s ook gemeen kunnen zijn . ik denk zelf dus dat het baasje van elk ras zijn hond fel ,gemeen kan maken.

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Ook een kruising tussen een Jack Russel en een Rottweiler kan een pitbull zijn als deze er uiterlijk te veel op lijkt.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

inderdaad ,er loopt hier een jack russel rond die is zo vals als de pest.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Het filmpje gaat over pitbull achtige en zoals de hondenbescherming in dit filmpje vertelt hebben deze honden een natuurlijke agressie in zich tegenover mensen en andere dieren.Dit zouden mensen zijn die honden in bescherming nemen als ze daar recht op hebben.Of zijn deze mensen volgens jullie ook alweer aan het liegen en vertellen ze de halve waarheid?Een westie kan uiteraard ook bijten maar heeft geen natuurlijke agressie in zich.
Zelfs de hondenbescherming is dus voor deze wet en tegen deze pitbull achtige hond

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Beter luisteren, ze zijn tegen de pitbull, niet tegen de stafford. Ze zijn tegen honden die bij broodfokkers vandaan komen en tegen import honden.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Nog een keer dan..een stafford zonder stamboom is een pitbull voor deze wet en dat zijn honden die afgemaakt moeten worden ook volgens de hondenbescherming.Een stafford met stamboom valt niet onder deze regeling en heeft dus niets te vrezen.

en volgens mij heb ik in mijn vorige bericht geen stafford genoemd maar de pitbull.Dus ik moet niet beter luisteren,maar jij beter lezen.

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Beter luisteren slaat op het filmpje, lezen kan je dus ook al niet.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ow kitt en nu kan je ineens wel filmpjes kijken??? en toen ik een filmpje plaatste kon je het niet ivm virussen?????

wel erg toevallig he?? je spreekt je zoals gewoonlijk weer erg tegen!!!!!

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

oh dus als jij iemand ziet inbreken of ene moord ziet plegen doe je net alsof je neus bloed?Allemaal illegale dingen en de stafford nou eenmaal ook.
ik quote je maar even om te laten zien hoe dom je aan het lullen bent...
en volgens mij heb ik in mijn vorige bericht geen stafford genoemd maar de pitbull.Dus ik moet niet beter luisteren,maar jij beter lezen.
allemaal door jou gezegd kitt!!!!!

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

cognitieve stoornissen.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

heb je weleens gehoord van het downloaden van een virusscanner!!!Oh nee natuurlijk niet want dan moet je kunnen lezen en babs.Ik begrjip je bericht niet over het beter luisteren!Ze hebben het inderdaad over de pitbull,maar waar staat na de het bericht over het filmpje dat ik anders beweer?

Anne moet ik dan overal achter zetten stafford(zonder stamboom)zo dom ben je toch niet of wel?Ik dacht dat jullie dat wel zouden begrijpen,stelletje intellectuele,maar blijkbaar heb ik jullie nog te hoog ingeschat en moet ik dat er wel bij zetten.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

kitt je snapt het zelf niet eens...

als je dan toch doet alsof je er verstand van hebt doe het dan GOED!!!!

je spreekt jezelf elke keer tegen..!!!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

we zijn nu 433 berichten verder en kitt is nog niets wijzer,
mijn laatste bericht over dit onderwerp;


er bestaat geen foute hond, maar wel een foute eigenaar

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ow kittje wat er vandaag in den haag is gebeurt..
In de nacht van zaterdag op zondag zijn in Zoetermeer drie inwoners van Den Haag aangehouden, die verdacht worden van betrokkenheid bij een hondengevecht. De drie mannen, 19 tot en met 21 jaar oud, zaten met een pitbullachtige hond zonder de verplichte chip in de auto. Op straat troffen de agenten verse bloedsporen aan.

De politie in Zoetermeer kreeg zaterdagnacht een melding over het hondengevecht binnen. Op de mobiele telefoon van een van de verdachten trof de politie twee filmpjes aan van een pitbullgevecht op de plek waar het drietal is aangehouden. De telefoon en de pitbull zijn in beslag genomen. De tegenstander van de pitbull is net zoals zijn baas vooralsnog voortvluchtig.
en denk je nog steeds dat het in de hond zelf zit... of dat de 'baasjes' er wat meer mee te maken hebben????

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Anne waarom spreek ik mezelf in het laatste bericht tegen?Jullie spreken je zelf tegen met je laatste berich.Eerst overdrijft de media(volgens jullie)nu kom je zelf met een bericht uit de media!!!En jullie zeggen deze honden doen niets!!Nu kom jezelf met een bericht dat ze wel degelijk vechthonden zijn!!!Dus nu spreek jij jezelf toch echt tegen.niet zo slim van je!!!!

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

En wederom snap je er niks van kitt, dit bericht geeft duidelijk aan dat deze honden misbruikt worden door een aantal mongolen. Daar worden deze honden voor gebruikt omdat ze een hoge pijngrens hebben.

Als dit 'ras' uitsterft, dan gaan ze andere rassen gebruiken, daar er altijd zulke idioten zullen zijn. Dus nogmaals, de RAD heeft geen zin, je moet de bron aanpakken.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

inderdaad.. ik geef de moed wel op zo... denk niet dat het ooit nog wat word met kitt..

kortzichtig wijf!!!

ow kit... ik denk dat je nu wel dat ene filmpje hebt gezien die ik hier plaatste????

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »


kimmio
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 apr 2006 20:45

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kimmio »

ik heb zelf een steffie van 3 en half het liefste beest van de wereld omdat ze door ons zo is opgevoed.met liefde in plaast van agressie.ik heb een zoon van ander half en die 2 zijn kamaraden door dik en dun.hij kan alles met er doen en ze pikt het ook nog en als ze er genoeg van heeft gaat ze ergens naar toe waar ze niet lastig gevallen word.en als je in een rassen boek onder am staff kijkt staat erbij dat deze honden het beste aarden in een omgeving met kinderen of andere honden mits deze steffies normaal opgevoed zijn!!!dus als je er niks van af weet(kit)dan moet je gewoon je mond houden.

Gesloten