LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vh landegemhof

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Bep*

vh landegemhof

Ongelezen bericht door Bep* »

Is iemand bekend met vh landegemhof?
Deze zitten in Belgie, en doen zich voor als ervaren hondenopvang.
Een hond krijg je mee, maar daarvoor moet je wel een adoptiecontract tekenen. Ook volgt er een nacontrole. Ze adverteert vaak op sites als de marktplaats.

Dit allemaal klinkt prima, maar is in de werkelijkheid totaal niet van toepassing. Met het contract kun je niets, en van nacontrole is geen sprake.

Zijn er meer mensen die 'ervaring' hebben met deze 'opvang'?

Bep*

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Bep* »

Waarschijnlijk beter bekend als Nathalie v/d Kamp.

mollie3
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jan 2004 17:10

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door mollie3 »

Ik heb een verhaal van iemand gehoord waar je echt niet vrolijk van word. Toevallig over dit bedrijf. Ik kan het dus niet aanraden om hier een hond te brengen of te halen.
Uit het verhaal heb ik vernomen dat het om een broodfokker gaat of om een handelaar die niet om dieren geeft.

Bep*

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Bep* »

Een echte handelaar, ik weet het.........
Kan je er wat meer over vertellen?

We zijn er namelijk druk mee bezig, om deze praktijken daar te laten stoppen.

Andr

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Andr »

Bep*,

kan je me contacteren op [email protected]? We hebben enkele ervaringen over deze dame uit te wisselen.

André

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

die andr kan kennelijk met iedereen ervaringen uitwisselen
pas op aan wie je je e-mail adres duidelijk maakt.

andr

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door andr »

Gast,

ben jij echt zo (verbaal) agressief als uit al jouw tussenkomsten blijkt. Je kan daar professioneel voor geholpen worden, als je dit wil.

Er zijn op het internet ook nog betrouwbare mensen. Ik wil mijn ervaringen over onbetrouwbare mensen uitwisselen via een directer contact met Toontje en Bep*. Kan je daarin toestemmen? Bedankt bij voorbaat.

Andr

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan jullie nu al een heksen jacht organiseren bep en nandr???Afgaan op een verhaal en dan maar gaan jagen.Tsonge wat een forum die het over dingen hoort en direct gaan jagen.Laat je nakijken :!: :twisted: :twisted:

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

andre is het niet een idee om je ervaringen hier op te zetten?
wie weet behoedje mensen voor dingen.

kathy

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door kathy »

Gast;

ik ken andre en als je wilt weten wat andre overkomen is; die Nathalie heeft zijn hond niet een thuis (in huis en blabla verhaal) gegeven, maar gewoon in een gore ouwe trailer gezet drie weken lang, zonder eten; beest in 3 weken zowat 20 kilo(!!!!!!) afgevalen, harstikke ziek, met schurft en behoorlijk uitgedroogd. Normaal noemt men dat mishandeling en niet "recue en opvang" van dieren!
en Nathalie maar zoete broodjes bakken, voor je beter de gaten hebt wat voor 'n mens dat is!

hoop dat mensen reacties willen sturen aan andre om gezamenlijk korte metten te kunnen maken met deze walgelijke handel!

kathy

kathy

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door kathy »

Bep*,

hoop dat je hier nog eens terug komt om de reacties te lezen en vooral; te reageren op de oproep; hondenhandel en mishandeling!!
er zijn nog meer mensen die ervaingen hebben met vh landegemhof en met z'n allen zijn we sterker!!!

kathy

Bep*

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Bep* »

Wegens een verhuizing even niet geweest.
Maar, Kathy, ik ga zeker de topics lezen.

kathy

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door kathy »

de beerput ovr deze zaak is open...
dus de advocaten van Mw N Bakker zijn nu ook op jacht naar ieder die iets durft te vragen/zeggen over Landegemhof!
(wegens laster en smaad) Denk dus dat de aanklachten tegen haar wel serieus genomen worden, ja toch?
kathy

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is heel fijn om te horen.
Afwachten wat er uit komt.
Dreigen met een advokaat zegt mij niet zo veel.
Hierdoor trekt ze zelf die beerput open :!:

marion34

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door marion34 »

Helaas heb ik ook slechte ervaringen met haar.
Ik was noodgedwongen om een goed thuis voor mijn newfoundlander te zoeken ivm verhuis naar kleinere woning. Heb een advertentie gezet op marktplaats, en na veel op en neer gemail met deze nathalie (ik wist toen niet wat ik nu wel weet) heb ik besloten om onze beer op 08-04-2004 bij haar te brengen. Ze zocht nl een fijne hond voor haar twee kinderen en aangezien onze beer gek op kinderen is was het voor mijn gevoel een goede keuze. Ik heb hiervoor 3 uur in de auto gezeten om te weten waar ze terecht zou komen. Toen we daar aankwamen was er in heinde en verre geen hond te bespeuren.
Ze maakte verder op mij een indruk dat het dus een echte gezinshond zou worden. Ik heb met haar de afspraak gemaakt dat als het met beertje niet zou gaan om wat voor reden dan ook, ik haar meteen terug zou gaan halen, omdat het voor mij belangrijk is dat ik zou weten waar beer zou zijn. Ze beloofde contact te houden en daar ging het al mis. Ik heb haar een aantal keren gemaild maar kreeg vrij snel geen reaktie meer.
Nu lees ik vandaag puur toevallig een adv op marktplaats dat ze honden aanbied voor weinig ivm een inspectie van de gemeente??
Dus ik bel haar meteen op dat ik beer terug kom halen. Blijkt beer al lang weg te zijn, je begrijpt dat ik daar goed kwaad over ben.
Als het goed is laat ze me binnen 24 uur weten waar ze is daar ik anders naar haar toe kom.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen over hoe ik het aan kan pakken en hoe ik er achter kan komen waar beertje momenteel verblijft.
Ik ben echt in alle staten. Ik heb er toch al zoveel moeite mee gehad dat ik haar heb moeten plaatsen en nu blijkt ook nog dat je eerst iemand helemaal na moet pluizen voordat je zoiets doet.

Please kan iemand mij helpen, of weet toevallig iemand waar beertje is??

Met vriendelijke groet marion :(

rwvh

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door rwvh »

Ik heb even een adoptie-hond gehad van landegemhof
heb niet de negatieve ervaringen zoals beschreven
maar toch KIJK UIT :shock:
mevrouw had wel een harde vreemde aanpak van, volgens haar, fout gedrag bij de hond

Des te meer ik hoor en lees des te meer ik twijfel over de goede gang van zaken bij de landegemhof en niet alleen bij de honden!!!

marion34

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door marion34 »

Mag ik vragen wat je bedoeld met niet alleen bij dieren. Zou graag wat meer over de adoptie weten zoals het bij jou gegaan is. En natuurlijk ook over de hardhandige aanpak van nathalie>

Mail me aub even als u hier wat info over kwijt wil.

Groeten marion

[email protected]

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door IBWIB »

Spijtig genoeg heb ik ook te maken gekregen met die verderfelijke mensen. Het zelfde verhaal als bij Marion. Ze zochten een nieuwe hond voor in huis, bij hun twee kindjes en bla bla bla.
Pas toen mijn hond al even weg was (opgehaald door haar), kreeg ik te horen wie ze werkelijk was. Dus vroeg ik haar ook mijn hond terug, waarbij ik door haar gemeen werd uitgelachen. Ik ben er naartoe gegaan en heb wel alle honden gezien (uiteraard zonder haar toestemming) en heb dat moeten bekopen door fysiek geweld. Woest was ze omdat ik gezien heb in wat voor dieronterende omstandigheden die beesten leven. Om maar een voorbeeld te geven: 24° (voor België een warme dag) en geen druppel water om te drinken! Een aantal goed uitziende, maar toch magere honden die ze vermoedelijk nog niet lang heeft. Maar ook een aantal uitgemergelde, schurftige dieren. Een paar kennels waar 4 of 5 honden tegelijk zitten in slechte omstandigheden. Maar ook kleine hokjes waar een hond zich amper in kan draaien. Ik vermoed dat ze nooit eens even vrije loop hebben, want er is nergens een stukje afgemaakt terrein te vinden. En de paar vierkante meters gras voor de kennels, ligt vol rommel, puin, kapot glas enz ...

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

marktplaats
de plaats om op een goedkope makkelijke rot manier je hond te dumpen
een klein huis hoeft geen drama te zijn voor je grote hond
als je er maar meerdere keren mee gaat wandelen en lekker gaat spelen en zwemmen.
daar zijn ze immers voor
ik heb in huis nog geen actieve newfie mee gemaakt
wel aan het meer of in het bos
wat een bullsjit

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

Moet je eens kijken wat er allemaal weer op de Marktplaats gedumpt wordt aan honden.

Gesloten